crash1990 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam,przymierzam się do sprzedaży mojej CBFki i zastanawiam się nad zakupem kolejnego motocykla. Jeżdżę stosunkowo dużo (12 tys. km w sezon) głównie w mieście. Sporadycznie zdarzy się jakaś dłuższa trasa. Mój maksymalny budżet to około 20 tysięcy złotych. Zastanawiam się nad Triumphem Street Triplem ale nie znam żadnych opinii na temat przydatności tego motocykla do codziennej eksploatacji. Napisałem nawet w odpowiednim dziale na forum ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi więc chyba ten motocykl jest stosunkowo mało popularny. Po głowie chodzi mi także duży Bandit tylko nie wiem czy można jakiegoś sensowego dorwać w tej kwocie. Chodzi głównie o to aby motocykl był bezawaryjny i dawał trochę więcej radochy z jazdy niż mój obecny.PozdrawiamMateusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Nie upierałbym się ze zmianą pojemności na miasto aż tak. Wygodniejsze od sportowych motocykli są Fazer 1000, CBF i np. TDM.Myslę, że fazer 1000 jest najkonkretniejszy dla Ciebie.Patrząc na konie i pozycję TDM odstaje, ale dół silnika robi fajne wrażenie, przez co w mieście jest poręczny i dynamiczny.Wydaje mi się że cbr jest wygodnym motocyklem jak na sportowy.Jeżeli chodzi o Triumpha, śliczny. Obiektywnie rozmawiałem kiedyś pod kątem Tigerów i podobno ok. Jazda nowym małym Tigerem miód:). Kolega kiedyś miał streeta,spida? nie wiem, ale jak się z nim do dwóch dni zobaczę to zapytam. z drugiej zaś strony on ma wiedzę do przebiegu 20-25tys km, a Ty potrzebujesz od 25tys km.W triumfie boli tylko początkowy spadek wartości (brak zaufania do "nowej" marki), ale to cieszy tych co maja 20tys zł:)_______________________________________________________________________________________Sumomoto Motocykle Kraków www.sumomoto.pl Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Street Triple ma mocniejszy dół w porównaniu do rzędowych czwórek. Na pewno dużo ciekawsza opcja niż bandit czy fazer. Przejedź sie i zobacz czy Ci się spodoba. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crash1990 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Street Triple ma mocniejszy dół w porównaniu do rzędowych czwórek. Na pewno dużo ciekawsza opcja niż bandit czy fazer. Przejedź sie i zobacz czy Ci się spodoba.A znasz może kogoś kto użytkuje ten motocykl? Ciekawi mnie jak z awaryjnością. Słyszałem właśnie, że Street to rakieta. Podobno z dołu jak V a góry jak japońska rzędówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Nie znam, ale znajomy ostatnio zapisał się na jazdy testowe. Nie masz gdzieś koło siebie salonu Triumpha? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crash1990 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Nie znam, ale znajomy ostatnio zapisał się na jazdy testowe. Nie masz gdzieś koło siebie salonu Triumpha?Mam niby Liberty Motors. Muszę z nimi pogadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Fajne moto, fazery też wygodne i dadzą odpowiedni zastrzyk adrenalinki. Kwestia utrzymania też ważna no chyba że nie to Triumph jest super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crash1990 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Fajne moto, fazery też wygodne i dadzą odpowiedni zastrzyk adrenalinki. Kwestia utrzymania też ważna no chyba że nie to Triumph jest super.Czemu uważasz, że Triumph jest drogi w utrzymaniu? Z tego co wiem jego serwis nie odbiega zbytnio od japońców i wcale nie jest wykonywany częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Bo mu koledzy powiedzieli i starszy brat ;) Mam kolegę, od trzech sezonów jeździ streetem - baaardzo chwali. Głównie po mieście, czasem tor. Ze dwa lata temu po mieście w ramach testów 2 godziny jeździłem - byłem mocno zdziwiony, co to moto potrafi. Niby niecałe 700 cm, ale na mieście niczego nie brakowało mi w porównaniu z moim FZ1. JEdyne co mnie wkurzało, że na drodze gdzie spokojnie FZ1 zawracam, tym maleństwem musiałem na dwa razy - jak autobusem. Ale nie wiem, czy do 20 TPLN znajdziesz - to w zasadzie nowe moto. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Te sprzęty produkują od lat 90tych. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Crash, zazdroszczę Ci dylematu, przed którym stoisz. Jeśli latasz w większości po mieście, to poręczność motocykla i "mocny dół' mają oczywiście mniejsze znaczenie niż moc maksymalna.Zastanów się czy przypadkiem najbardziej skutecznym do walki w mieście nie jest jakaś jednocylindrówka, np Yamaha XT660. Za 20k możesz przebierać w świeżutkich supermoto, austriackich, japońskich a nawet coś od Ducati. Mając Twój budżet i celując w uniwersalność z naciskiem na miasto kierowałbym się jednak najchętnie w stronę któregoś z KTM 950 :) Pozdro,Macjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crash1990 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Crash, zazdroszczę Ci dylematu, przed którym stoisz. Jeśli latasz w większości po mieście, to poręczność motocykla i "mocny dół' mają oczywiście mniejsze znaczenie niż moc maksymalna.Zastanów się czy przypadkiem najbardziej skutecznym do walki w mieście nie jest jakaś jednocylindrówka, np Yamaha XT660. Za 20k możesz przebierać w świeżutkich supermoto, austriackich, japońskich a nawet coś od Ducati. Mając Twój budżet i celując w uniwersalność z naciskiem na miasto kierowałbym się jednak najchętnie w stronę któregoś z KTM 950 :) Pozdro,Macjek Pomysł też niegłupi tylko tak jak powiedziałem pokonuje motocyklem 12 tysięcy kilometrów rocznie i obawiam się czy maszyna tego typu podoła takie użytkowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Na pewno świeży japoński singiel nie będzie Ci robić problemów przez kilka sezonów. Austriacki pewnie też :)TDM 900 to też super opcja, jedno za moich motocyklowych marzeń :) Ogólnie max 2 cylindry w dowolnej konfiguracji + wyprostowana pozycja. Może BMW F800R? M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Te sprzęty produkują od lat 90tych. Jakie, street triple...? Nie pomyliło Ci się coś? Może speeda miałeś na myśli... ;) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 No faktycznie, pomyliło mi się ze Speed Triplem. Ale tak wizualnie patrząc to nie ma miedzy nimi wielkiej róznicy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.