marus172 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam mam taki problem że jak nacisne na hamulec obojętnie czy na przedni czy tylni nie świeci tylne światło , czasami łapnie ale rzadko ;] Kiedyś było ok ale wymieniłem klocki hamulcowe (przód i tył) od tego czasu tak mi sie dzieje . jaki może być twego powód ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Nie napisałeś jaki masz rocznik a wypadałoby, jeśli masz pierwszy model, czujnik w tylnej pompce masz ciśnieniowy więc przeczyść go albo wymienń Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 przeczyść styki, spróbój "na krótko " -- może czujnik/czujniki do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marus172 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 rocznik 1999, "na krótko" tzn. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 rocznik 1999, "na krótko" tzn. ?Zadając takie pytanie uważam, że powinieneś poprosić kogoś kto ma jakieś pojęcie o elektryce.W praktyce należy zewrzeć przewody dochodzące do włącznika przy klamce i przy nożnym. Jeśli lampa się włączy to znaczy, ze włącznik uszkodzony a jeśli nie to jest problem z zasilaniem zarówki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Na krótko czyli patrzsz co idzie do czujnika i przeważnie łączysz dwa kabelki tam albą łączysz z masą. Potrzebny mierniki i kawałek druta :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Na krótko czyli patrzsz co idzie do czujnika i przeważnie łączysz dwa kabelki tam albą łączysz z masą. Potrzebny mierniki i kawałek druta :)A jeśli stop jest sterowany plusem? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 No podałem dwie możłiwości w opisie :) Jeśli masz woltomierz w ręku to łatwo sprawdzić co jest na czujnikach. Przykładasz do masy minus multimetra (ustawienie - V DC) i jedziesz po kabelkach. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Napisałeś "albo"... :wink: a dla laika to jednoznaczne że bez większych ceregieli może zrobić i to i to...co może skończyć się smrodem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Bardziej łopatologicznie - wystarczy zewrzeć styki czujnika. W takim wypadku nie ma znaczenia czy mamy na sterowaniu "+" , czt też "-" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Masz rację kolego. Nie brałem jednak pod uwagę , że ktoś mógł przespać akurat te lekcję fizyki w podstawówce :wink: Jeśli ktoś umie posługiwać się miernikiem to powinien jednak podołać temu wyzwaniu :laugh: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Masz rację kolego. Nie brałem jednak pod uwagę , że ktoś mógł przespać akurat te lekcję fizyki w podstawówce :wink: Jeśli ktoś umie posługiwać się miernikiem to powinien jednak podołać temu wyzwaniu :laugh:Lekcja na przyszłość, jeśli doradzasz w tym dziale to pamiętaj, ze może to czytać blondynka z dwoma śrubokrętami stojąca przed kontaktem w ścianie ;)Temat będzie czytany przez wielu z takim problemem ale niekoniecznie takim jak założyciel tematu motocyklem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Lekcja na przyszłość, jeśli doradzasz w tym dziale to pamiętaj, ze może to czytać blondynka z dwoma śrubokrętami stojąca przed kontaktem w ścianie Takiej to bym sam to sprawdził :) tzn gdzie ma jakie " napięcie " ;) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.