heniek128 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 (edytowane) 1./ Po zimie z silnika albo okolic wydobywa się dziwny dźwięk którego nie potrafię rozpoznać, chodzi o to cykanie podobne do dźwięku przeskakującej iskry o wysokim napięciu, co to może być? Dodam że nie rośnie wraz z narastaniem obrotów, nie cichnie po wciśnięciu sprzęgła, najlepiej słyszalne na obrotach mniejszych niż biegu jałowego, na średnich albo nie ma albo silnik zagłusza. http://w764.wrzuta.p...MikxXR/vn550184 http://w764.wrzuta.p...8p99uj/vn550183 2./ Nie mogę dokręcić łożyska główki ramy, jak dokręcę tak aby nie było luzu to motocykl wężykuje po puszczeniu kierownicy, jak zostawię lekki luz to jest lepiej, jak zostawię duży luz to jest ok. Czy nie jest to dziwne? zakres regulacji łożysk się skończył czy co? Nie chcę wymieniać łożysk bez potrzeby bo nie ma żadnych przeskoków ani zacięć przy kręceniu kierownicą. Pacjent to kawa er6 2006, Edytowane 8 Kwietnia 2012 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Łożysk główki ramy nie dokręca się na hama. Jak - sprawdź w serwsówce. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Wiem jak się dokręca. Dokręcam dokładnie w takiej ilości by nie było luzu, bardzo lekko a i tak motocykl dziwnie się zachowuje, dopiero jak zostawię trochę luzu jedzie w miarę normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Dokrecamy do lekkiego oporu i odkrecamy 1/3 obrotu.Czyli niezbedny jest lekki luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Tak ale jak zostawię ten lekki luz, to jak skręcę wszystko do kupy przy bujaniu motocyklem czuć wyraźny luz. Wczoraj przerobiłem już z pięć kombinacji i albo jest luz na łożysku już po skręceniu i jedzie w miarę prosto, albo luzu nie ma i po puszczeniu kierownicy strasznie buja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Wymień te łożyska i po sprawie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Z łożyskami dam sobie jakoś radę (pewnie skończy się na wymianie) ale ma ktoś pomysł skąd może pochodzić ten dziwny dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Jesteś pewien, że dopiero teraz to się pojawiło? Coś mi się wydaje, że poprostu wcześniej nie zwróciłeś na to uwagi. Ale osobiście sprawdziłbym szczelność kolektorów na łączeniu z głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Sprawdz dobrze przewody wysokiego napięcia , taki sam dzwięk miał mój kolega w ZXR6 jak miał przebice przewodu i iskra uciekała na ramę moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.