Skocz do zawartości

Dzwonienie silnika i główka ramy er6


heniek128
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1./ Po zimie z silnika albo okolic wydobywa się dziwny dźwięk którego nie potrafię rozpoznać, chodzi o to cykanie podobne do dźwięku przeskakującej iskry o wysokim napięciu, co to może być? Dodam że nie rośnie wraz z narastaniem obrotów, nie cichnie po wciśnięciu sprzęgła, najlepiej słyszalne na obrotach mniejszych niż biegu jałowego, na średnich albo nie ma albo silnik zagłusza.

 

http://w764.wrzuta.p...MikxXR/vn550184

 

http://w764.wrzuta.p...8p99uj/vn550183

 

2./ Nie mogę dokręcić łożyska główki ramy, jak dokręcę tak aby nie było luzu to motocykl wężykuje po puszczeniu kierownicy, jak zostawię lekki luz to jest lepiej, jak zostawię duży luz to jest ok. Czy nie jest to dziwne? zakres regulacji łożysk się skończył czy co? Nie chcę wymieniać łożysk bez potrzeby bo nie ma żadnych przeskoków ani zacięć przy kręceniu kierownicą.

 

Pacjent to kawa er6 2006,

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale jak zostawię ten lekki luz, to jak skręcę wszystko do kupy przy bujaniu motocyklem czuć wyraźny luz. Wczoraj przerobiłem już z pięć kombinacji i albo jest luz na łożysku już po skręceniu i jedzie w miarę prosto, albo luzu nie ma i po puszczeniu kierownicy strasznie buja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...