Skocz do zawartości

Co da krótsza sprężyna przepustnicy podciśnieniowej?


yze750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A to nie prościej zastosowac odrobine techniki i spraedzic skład sondą szerokopasmową?

AFR wyregulowac w górze na 12,6-13 i bedzie jak trzeba i bez błądzenia we mgle.

Takie cos na przykład:

http://www.innovatem...roducts/lm2.php

Kivi wielkie dzięki !

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeszcze moze napisz co bylo problemem, zeby temat zakonczyc.

Problemem oczywiście były winne gażniki...Po podniesieniu stanu w pływakach,obniżeniu iglic o 1 ząbek,regulacji składu mieszanki i synchronizacji motocykl pracuje idealnie.Pozatym okazało się ,że jakiś magik kiedyś żłe założył dysze na 1 i 3 gażniku,poprostu były odwrotnie wkręcone. Mechanik ,który mi to ogarnął stwierdził,że "dziwi się że to w ogóle jeżdziło..." SRAD odwiedził też hamownie...pokazało się 109,1 KM na tylnim kole :) także nie jest żle! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. Teraz rozumiem o co biega. Kiedyś sam popełniłem ten błąd gdy pierwszy raz miałem na stole gaźniki od rzędówki, całe szczęście że od mojej własnej RF600R. Dysza niskich i dysza wysokich mają pozornie taki sam wygląd i kształt, różnią się przelotem. Głupi ja, poskładałem je odwrotnie, czyli dysza niskich wkręcona jako główna i odwrotnie. Moto kręciło się do 6-7k i potem muliło, jakoś dziwnie brzmiało itp. Odmieniłem dysze i od razu wykręcała pod 15k RPM.

 

 

Mechanik niech się nie dziwi. Bez obciążenia silnik taki wykręci ile trzeba obrotów, dopiero podczas jazdy będzie miał problem żeby wykręcić więcej jak połowę RPM. Ale poniżej tego jedzie prawie normalnie. Dziwne ale prawdziwe, sam tego doznałem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem oczywiście były winne gażniki...Po podniesieniu stanu w pływakach,obniżeniu iglic o 1 ząbek,regulacji składu mieszanki i synchronizacji motocykl pracuje idealnie.Pozatym okazało się ,że jakiś magik kiedyś żłe założył dysze na 1 i 3 gażniku,poprostu były odwrotnie wkręcone. Mechanik ,który mi to ogarnął stwierdził,że "dziwi się że to w ogóle jeżdziło..." SRAD odwiedził też hamownie...pokazało się 109,1 KM na tylnim kole :) także nie jest żle! Pozdrawiam

 

A jak z momentem ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

73.23 Nm /10000 rpm

109.12 KM / 12000 rpm

 

jedyny minus jaki zauważyłem ,jest taki ,że gixxer troche więcej spala. Na 10 l paliwa w cyklu miasto -trasa, zrobił 162 kilometry

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

73.23 Nm /10000 rpm

109.12 KM / 12000 rpm

 

jedyny minus jaki zauważyłem ,jest taki ,że gixxer troche więcej spala. Na 10 l paliwa w cyklu miasto -trasa, zrobił 162 kilometry

To normalnie spala , pokręcisz to ci dyche połknie .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...