LORD VADER Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 A to nie prościej zastosowac odrobine techniki i spraedzic skład sondą szerokopasmową?AFR wyregulowac w górze na 12,6-13 i bedzie jak trzeba i bez błądzenia we mgle.Takie cos na przykład:http://www.innovatem...roducts/lm2.phpKivi wielkie dzięki ! Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Wydaje mi sie ze napisalem o hamowni w poprzednim poscie.Jedna wizyta zalatwia sprawe ale to kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Dokładnie. Jedź na hamownie, trochę kasy wydasz, ale problem rozwiążwsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Problem został rozwiązany :)Szczerze to byłem w szoku gdy po naprawiie i regulacji pokazała swoją moc !!Moc została znaleziona a suczka ciagnie kółko w górę że aż miło!dzieki wszystkim za pomocne rady! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Jeszcze moze napisz co bylo problemem, zeby temat zakonczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Jeszcze moze napisz co bylo problemem, zeby temat zakonczyc.Problemem oczywiście były winne gażniki...Po podniesieniu stanu w pływakach,obniżeniu iglic o 1 ząbek,regulacji składu mieszanki i synchronizacji motocykl pracuje idealnie.Pozatym okazało się ,że jakiś magik kiedyś żłe założył dysze na 1 i 3 gażniku,poprostu były odwrotnie wkręcone. Mechanik ,który mi to ogarnął stwierdził,że "dziwi się że to w ogóle jeżdziło..." SRAD odwiedził też hamownie...pokazało się 109,1 KM na tylnim kole :) także nie jest żle! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Hehe. Teraz rozumiem o co biega. Kiedyś sam popełniłem ten błąd gdy pierwszy raz miałem na stole gaźniki od rzędówki, całe szczęście że od mojej własnej RF600R. Dysza niskich i dysza wysokich mają pozornie taki sam wygląd i kształt, różnią się przelotem. Głupi ja, poskładałem je odwrotnie, czyli dysza niskich wkręcona jako główna i odwrotnie. Moto kręciło się do 6-7k i potem muliło, jakoś dziwnie brzmiało itp. Odmieniłem dysze i od razu wykręcała pod 15k RPM. Mechanik niech się nie dziwi. Bez obciążenia silnik taki wykręci ile trzeba obrotów, dopiero podczas jazdy będzie miał problem żeby wykręcić więcej jak połowę RPM. Ale poniżej tego jedzie prawie normalnie. Dziwne ale prawdziwe, sam tego doznałem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Problemem oczywiście były winne gażniki...Po podniesieniu stanu w pływakach,obniżeniu iglic o 1 ząbek,regulacji składu mieszanki i synchronizacji motocykl pracuje idealnie.Pozatym okazało się ,że jakiś magik kiedyś żłe założył dysze na 1 i 3 gażniku,poprostu były odwrotnie wkręcone. Mechanik ,który mi to ogarnął stwierdził,że "dziwi się że to w ogóle jeżdziło..." SRAD odwiedził też hamownie...pokazało się 109,1 KM na tylnim kole :) także nie jest żle! Pozdrawiam A jak z momentem ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 (edytowane) 73.23 Nm /10000 rpm109.12 KM / 12000 rpm jedyny minus jaki zauważyłem ,jest taki ,że gixxer troche więcej spala. Na 10 l paliwa w cyklu miasto -trasa, zrobił 162 kilometry Edytowane 3 Maja 2012 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 73.23 Nm /10000 rpm109.12 KM / 12000 rpm jedyny minus jaki zauważyłem ,jest taki ,że gixxer troche więcej spala. Na 10 l paliwa w cyklu miasto -trasa, zrobił 162 kilometryTo normalnie spala , pokręcisz to ci dyche połknie . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.