pit Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) Panowie szukam informacji co to za silnik, od jakiego motocykla? Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 To silnik Triumpha 250: http://www.meisterdinger.de/triumph/t-b204.htm i http://www.meisterdinger.de/triumph/B254_Karte.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Dzięki kolego. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 HD1940 jak to rozpoznałeś ? :eek: miałem kilka typów ale na Triumpha bym nie wpadł :banghead: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Wieloletnie doświadczenie swoje robi. Poza tym karter w Triumphach jest bardzo charakterystyczny i łatwo go rozpoznać (oczywiście jak się wie na co patrzeć :icon_eek: :icon_biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 hej! Dokładny typ silnika powinien być widoczny na karterze od strony prądnicy, na wysokości płaszczyzny podstawy cylindra.Na oko silnik wygląda na model B 200/250/350 - pojemność zależy od szczegułów (m.innymi średnica cylindra) Jak dla mnie bardzo ciekawie musiał wyglądać cylinder tego silnika.Typowy silnik 204, 254 ma kanał przepłukujący w silniku i cylinder przykręcany 4-ema szpilkami do karteru.Tutaj ewidentnie cylinder był dociskany przez głowicę za pomocą widocznych 3 szpilek. Stąd moja propozycja pada na 350-kę widoczną tutaj: http://www.meisterdinger.de/triumph/Pruefbericht_B350.pdftutaj cylinder wygląda na 3-szpilkowy. Możesz podać średnicę tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 (edytowane) Tak silnik ma 3 szpili do tego szpilka z przodu może się nieco odchylać w przód i w tył. Edytowane 14 Kwietnia 2012 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 pit będziesz to reanimował?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Silnik jest kolegi, niestety reanimacja chyba nie wchodzi w grę bo ani drgnie jak beton.Silnik był u starszej babki w kurniku teraz robimy rekonesans po sąsiadach czy czegoś nie mają??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 ten silnik już raczej nie nada sie do rekonstukcji w całości, może jakieś cześci da rade uratować ale pewnie zjadło go do cna Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 a gdyby tak wyszkiełkować? kartery i kapy może udałoby się uratować, ciekawe tylko jak po tylu latach będą wyglądały gniazda łożysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Na razie silnik leży i czeka. Nie wiadomo jak wygląda od środka. Istnieje obawa, że rozbiórka może mu tylko zaszkodzić. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Na razie silnik leży i czeka. Nie wiadomo jak wygląda od środka. Istnieje obawa, że rozbiórka może mu tylko zaszkodzić.W dawnych czasach (nawet dawniejszych niż moja pamięć sięga) takie "zapleśniałe" mechanizmy wkładało się do beczki z naftą i tak odmakały, miesiąc, dwa a nawet dłużej. Nafta to doskonały penetrant, dociera prawie wszędzie. Potrzebuje tylko czasu. Niestety, jeśli pod wpływem wilgoci aluminium się utleniło, to próba demontażu może skończyć się rozsypaniem się karterów. Samo szkiełkowanie jak wspomina michal.051 może co najwyżej oczyścić powierzchnię zewnętrzną, ale wzmocnić alum inium nie wzmocni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.