Skocz do zawartości

Hamowanie w sytuacji awaryjnej


Vatzeque
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ks, wiesz, że bardzo Cię lubię, ale do q*wy nędzy nie pisz, błagam, że 2000rpm zapewnia Ci odpowiednią dynamikę....

Ks sorrki, weź nie pierdool głupot.

 

He, he, wiedzialem ze mnie nie zrozumiecie. Moze wiec soytajcie Piotra Dudka jakimi predkosciami jezdzilismy po terenie zabudowanym, tylko sobie lapki pod szczeki podstawcie aby wam szczeki na podlodze sie nie porozbijaly :icon_mrgreen:

 

obejrzyjcie sobie

 

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej, w obszarze zabudowanym prędkość 50kmh - TAK, VI bieg - NIE.

 

Dlaczego NIE ?

 

Silnik nie szarpie, BMW skonstruowalo wlasnie tak aby ten biego mial zastosowanie przy 50 km/h, tak samo zreszta jak we wszystkich autach nowej generacji.

 

To nie jest Super Spport tylko jednostka Sport Turystyka gdzie przy 3000 rpm masz 70 % calosci momentu obrotowego.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zechcesz sie wypowiedziec do czego mi w terenie zabudowanym dynamika ? ? ? Obowiazujaca predkosc to 50 km/h i tyle jade

 

Przypomniała mi się akcja, którą kiedyś zrobili w PKS-ach: otóż wpadli na pomysł, żeby dawać premię kierowcom, którzy zużywają najmniej paliwa. Akcja została szybko odwołana, bo kierowcy jeździli na najwyższych biegach z minimalna prędkością, co generowało potężne koszty remontów autobusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniała mi się akcja, którą kiedyś zrobili w PKS-ach: otóż wpadli na pomysł, żeby dawać premię kierowcom, którzy zużywają najmniej paliwa. Akcja została szybko odwołana, bo kierowcy jeździli na najwyższych biegach z minimalna prędkością, co generowało potężne koszty remontów autobusów.

 

Sherman, ale co tu ma zuzycie paliwa do tego ? Na VI - ce chodzi lepiej niz na V - ce.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Inaczej.

 

Walę 150km/h, wylatuję zza zakrętu, stoi ciężarówka na moim pasie.

 

Hamowanie, nie redukuję bo po co?

(...)

Wtedy sie modlisz by nie pierdolnąć kogoś kto wyjdzie zza ciężarówki którą będziesz omijał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik nie szarpie, BMW skonstruowalo wlasnie tak aby ten biego mial zastosowanie przy 50 km/h, tak samo zreszta jak we wszystkich autach nowej generacji.

To pytanie, do czego służą biegu 1-5, skoro 6 zapewnia dynamikę od 50 do 250 km/h?

 

Ruszasz z 1. biegu, czy od razu z 6.? Bo tak wachlować skrzynią 6 razy między 0 a 50 km/h to trochę męczące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie, do czego służą biegu 1-5, skoro 6 zapewnia dynamikę od 50 do 250 km/h?

 

Ruszasz z 1. biegu, czy od razu z 6.? Bo tak wachlować skrzynią 6 razy między 0 a 50 km/h to trochę męczące.

 

Zadajesz troche smieszne pytania, a Ty ruszasz z VI - go ? W zaleznosci od humoru i potrzeb, noge przeskakiwac co dwa biegi lun z I - go na VI - ty.

 

Meczace, nie meczace, nie masz zamiaru wachlowac, mozesz siesc na automat.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzejku nie zapytają bo wiedzą co odpowiem :biggrin: .

Opisujesz sytuację poziomu państwa prawa grupie ludzi którzy mają prawo drogowe głęboko w dupie,napiszę dalej dyskutujesz z mieszkańcami miasta w którym niedawno wypuszczono z aresztu piromana maniaka podpalającego samochody :banghead: recydywista dalej podpala a tatuś znany w mieście adwokat nadal prowadzi kancelarię prawniczą i boją się go ruszyć :banghead: . W tym kraju na interwencję radiowozu policyjnego do napadu na sklep trzeba czekać ponad 90 minut a do przejechania mieli 900 metrów :banghead: . Punktem honoru jest łapanie punktów za prędkość a dokument PJ jest zbytecznym kawałkiem plastiku. Jazda bez PJ nie grozi żadnymi konsekwencjami. Dwoje małolatów 2x17 lat poszło motocyklem na czołówkę pod Tarnowskimi Górami bez PJ bo brali przykład z takich tekstów na forum :banghead: . Koło mojego miejsca zamieszkania przelatują motocykle z prędkościami 150kmh na ograniczeniu 40kmh a co drugi bez tablic lub na angielskich :banghead: .

Szkoda czasu na takie dyskusje

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotarło, ale chyba do Ciebie. Ogarnij się.Piszę o tym od dawna i dlatego treningi na torze i placu mają sens na każdym poziomie. Oczywista oczywistość.

Z wytłuszczoną częścią nie ma co dyskutować, bo to, można powiedzieć, aksjomat. Czyli tu się zgadzamy i prowadzenie dyskusji w tym kierunku nie ma sensu.

Natomiast wcześniejsza część Twojej wypowiedzi utwierdza mnie w przekonaniu, że nie chcesz/umiesz przyjąć do wiadomości, że ja odpowiadałem komuś na proste pytanie i odpowiedź ta dotyczyła tylko i wyłącznie treści pytania bez rozbudowywania jej o jakiekolwiek inne możliwości.

BTW, Hikor, jako, że instruktorowi przystoi wyrażać się poprawną polszczyzną, przypominam Ci, że czasownik "pytać" nie jest czasownikiem zwrotnym.

Trawestowałem klasyka :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, jeszcze jedno.

 

Redukowanie biegów przy hamowaniu nie jest równozanaczne z hamowaniem silnikiem, wręcz przy intensywnym hamowaniu sie wyklucza.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he, wiedzialem ze mnie nie zrozumiecie. Moze wiec soytajcie Piotra Dudka jakimi predkosciami jezdzilismy po terenie zabudowanym, tylko sobie lapki pod szczeki podstawcie aby wam szczeki na podlodze sie nie porozbijaly :icon_mrgreen:

 

obejrzyjcie sobie

 

http://www.youtube.com/watch?v=fzh0WK-Yp1E

 

Ks, ale to jest jakiś film o facecie w łódce.

Jak to ma się do tematu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...