Skocz do zawartości

Suzuki TLR 00-03r. lub SV1000S 04r. lub Aprilia RSV 02r.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuję pomocy w wyborze motocykla po przerwie, dokładnie chodzi mi o V.

Interesują mnie zakup:

Suzuki TLR 00-03r. lub SV1000S 04r. lub Aprilia RSV 02r.

Nie mogę się zdecydować co wybrać, wiadome apka b. ładna ale każdy gada o częściach i ew. późniejszej odsprzedaży że będzie mi ciężko. Najbardziej zastanawiam się między TLR a SV, bardziej podoba mi się TLR, ale piękny jest również SV1000.

Motocykl ma być przeznaczony na niedługie trasy, głównie okolice, ew. wypady weekendowe gdzieś dalej z plecakiem.

Wcześniej jeździłem FZR1000 exup, GSXR600, RF900. Prawko od 2009r., wcześniej 3 sezony bez lejcy:).

Doradźcie mi co wybrać, bo mam mętlik w głowie. I na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tych modeli. Oczywiście biorę pod uwagę zakup moto z Anglii lub USA, więc tu też bym prosił o rady.

Pozdrawiam do zobaczenia na drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty, a ja o tym nie pomyślałem. A nagrzany jak pies na TLR'a jestem.

 

:banghead:

 

To kupisz z pocałowaniem w rękę :D

 

Ale proszę podziel się wrażeniami jak będziesz chciał sprzedać, a mam wrażenie że szybko to nastąpi :D

 

Z tych trzech V wybrałbym zdecydowanie RSV Mille R, na korzyść osprzętu, zawieszeń, kół i fajnego silnika.

 

No. Enzo już drugi rok sprzedaje swoją. W końcu się połamał i dupa blada.

 

Spalanie, a co mnie to obchodzi.

 

Bo Cię żona sponsoruje :P

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy pieprzycie o tym spalaniu? TLR potrafi spalić nawet niewiele ponad 5 litrów trzymając w trasie 140. Przy większych prędkościach, rzędu do 180 spali pewnie nie więcej niż 6. Chyba, że ja mam jakiegoś wyjątkowego. Biorę tu pod uwagę błąd spowodowany mniejszą przednią zębatką (wracam do nominalnej). Zresztą ktoś (chyba na ścigaczu) wrzucił test TLRa z wysp brytyjskich, kiedy to na autostradach prędkość przelotowa - 220km/h, spalanie wyszło 7,5 litra. Bez przesady. Jeśli chodzi o wygodę - jest nieźle. Coś więcej będę mógł napisać po zmianie setów na stockowe - teraz mam sportowe i niestety przy mniejszych prędkościach wysiadają mi uda - brak stompgripów (zjeżdzam, choćbym nie wiadomo jak mocno ściskał). Fakt - jest ciężki. Ale podnoszę sam :D

Edytowane przez krzywer

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/sprzedam-aprilie-rsv-r-2002r-i2248165607.html

 

Tutaj jest dość ciekawa propozycja za rozsądną kasę. Jeżeli jest w stanie bdb jak to opisuje włąściciel, warto zadzwonić a może nawet

podjechać i obejrzeć sprzęta.

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sv w trasie i z pasazerem spalilo 5.3L na 100

awarie wysprzeglika były w pierwszym roku produkcji bo nie dali gumowej osłonki w ksztalcie przyssawki (która notabene mozna zrobic samemu z przyssawki).

Zreszta kto wiedział to mogł podjechac do aso suzuki i za darmo wymienic :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy pieprzycie o tym spalaniu? TLR potrafi spalić nawet niewiele ponad 5 litrów trzymając w trasie 140. Przy większych prędkościach, rzędu do 180 spali pewnie nie więcej niż 6. Chyba, że ja mam jakiegoś wyjątkowego. Biorę tu pod uwagę błąd spowodowany mniejszą przednią zębatką (wracam do nominalnej). Zresztą ktoś (chyba na ścigaczu) wrzucił test TLRa z wysp brytyjskich, kiedy to na autostradach prędkość przelotowa - 220km/h, spalanie wyszło 7,5 litra. Bez przesady. Jeśli chodzi o wygodę - jest nieźle. Coś więcej będę mógł napisać po zmianie setów na stockowe - teraz mam sportowe i niestety przy mniejszych prędkościach wysiadają mi uda - brak stompgripów (zjeżdzam, choćbym nie wiadomo jak mocno ściskał). Fakt - jest ciężki. Ale podnoszę sam :D

 

 

moja TL1000R tak samo paliła jak Twoja- przy spokojniej jeździe paliła jak 600 lub nawet mniej... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z tych trzech V wybrałbym zdecydowanie RSV Mille R, na korzyść osprzętu, zawieszeń, kół i fajnego silnika.

TLR jest ciężki, bardzo ciężki. Ma niezłe hamulce, słaby tylny amortyzator, brak mu prawdziwej pary, jeździ jak R4

Sv, bardzo słabe zawieszenie, silnik bardziej żwawy z dołu od TLR, częste awarie wysprzęglika, słabe hamulce jak na takie osiągi.

Najwygodniej będzie na TLR, jak na Hayabusie.

Spalanie, a co mnie to obchodzi.

 

sory ale to herezje mam tl 1000r i hayabuse i komfortu nie ma co porównywać

ja bym bral sv 1000 dzwiek bedzie w miare wygodny a jak na kolano nie walisz to co cie obchodzi ohlins z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...