rafalg Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 WItam! To mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość :) Czym może byc spowodowane to, że moja xj rozpedza sie do 130km/h następnie jest wyraźny spadek mocy i dociaga tak do 140 i dalej nei idzie? od 0 do 120 rozpecza sie dynamicznie, nastepnie występuje ten problem. Kupiłem ją we wrześniu poprzedniu urzydkownicy byli z roczników '53, '72, '73 i to moja pierwsza jazda w tym sezonie. Trochę się zdziwiłem bo powinna mieć vmax około 180 km/h. Czy może być ona zdławiona lub poprostu tak zajeżdżona? W dowodzie mam wbite 61KM. Proszę o odpowiedz doświadczonych motocyklistów, sam dopiero zaczynam jazdę. To moj pierwszy motocykl. Zalana jest olejem motul 10W40 przebieg na zegarach to około 38000 km rocznik 1995.Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Robiłeś jej serwis po zakupie? Gaźniki, zawory, filtr rozrząd ? Jeśli nie to oddaj motonga komuś żeby tam zajrzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalg Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Zrobię w najbliższym czasie. A i w dowodzie mam wpisane 37kW więc 50km, sory za pomyłkę. Czy on może byc zablokowany w jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Mnie się obiło o uszy że była blokowana na kryzach w gaźniku, ale niech jeszcze ktoś potwierdzi bo nie jestem 100% pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalg Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Czytałem, że w krućcach gażnikowych (tych gumowych) były pierścienie, które powodoały dławienie motocykla. Czy ktoś zna się na tym, lub sam miał blokowaną xj? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 (edytowane) Po pierwsze nie sugeruj sie tym co jest w dowodzie. Rejestrowałem kilka motocykli z UE i wiem co piszę. Dwa lata temu robiłem papiery do XJ dla żony właśnie zdławionej i mówie diagnoście że motocykl jest ograniczony mocą co było potwierdzone paierami. Diagnosta mało tego że nie kminił co jest tam napisane ( nie mam pretensji że nie zna języka) ale wpisał to co mu komputer wywalił dla tego rocznika przy pierwszym "rozszerzonym" badaniu jakie jest wymagane do rejestracji pojazdu zza granicy. Tłumaczenie że to jest niezgodne ze stanem faktycznym nic nie dało bo on musi sie trzymac "swoich norm". Tak 'opisane" papiery motocykla poszły do WK i tak wpisali w DR.Po drugie dławienie jest na krućcach (wywalasz blaszki) i ewentualnie dyszach. Po tym zabiegu czeka Cię regulacja gaźników. Edytowane 31 Marca 2012 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalg Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 przez blaszki mam rozumiec ta nadkładkę co blokuje pół przelotu tak jak w tym linku: http://allegro.pl/ir-krociec-krocce-yamaha-xj-600-n-50-km-94-03-i2234008744.html Z numerów ramy mam wersję 4LX więc 34km.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Tak. Ogranicza to swobodne zassanie powietrza na krućcach ssących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalg Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Dysze też na bank muszę wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 nie koniecznie - różnie było w XJach, ale gaźniki idą na stół, zawory też do regulacji. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalg Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 ok dziekuje. POdjede do mechanika w najblizszym czasie, jesli bede mial te blaszki w krućcach to je wytne i zrobie odrazu gazniki i regulacje zaworow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalg Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Dzisiaj rozkręciłem motocykl, króćce są zablokowane wieć je wymienie. Czy w gaźniku wystarczy wykręcić poprostu te glówne dysze i wkręcić odblokowane? Czy ktoś mogłby mi napisać jakie parametry maja dysze zablokowane a jakie odblokowane. Do tego dziś padła mi jedna świeca, planuję wymienić wszystkie bo chyba już troche przejechały, jakie polecacie? Te co są teraz sa firmy NGK.Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalg Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Ma ktoś może jakies tabele z rodzajami gaźników w xj600 i dyszami w zaleznosci od rocznika produkcji i moglby sie podzielic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) Wszystko powinno być opisane w serwisówce. Poszukaj na necie XJ 600 manual Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Ściągnij sobie serwisówkę, tam będą podane rozmiary dysz w wersji odblokowanej, i porównaj je z tymi które masz u siebie. Co do świec to polecam denso. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.