Skocz do zawartości

Moje Moto guzzi


Tomasz Łysy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pojemność skokowa:
346 ccm

typ silnika:
widlasty, 2-cylindrowy

liczba cylindrów:
2

moc:
27 KM, 7600

moment obrotowy:
brak danych

stopień sprężania:
10.8:1

średnica x skok tłoka:
66 x 50.6 mm

zasilanie silnika:
brak danych

rozrząd:
OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika

zawory na cylinder:
2

rozrusznik:
tak

chłodzenie:
powietrzem

skrzynia biegów:
5-biegów

przeniesienie napędu:
wał Kardana

maksymalne obroty:
brak danych

sprzęgło:
brak danych

Wymiary i wagi

 

długość:
brak danych

szerokość:
brak danych

wysokość:
brak danych

wysokość siedzenia:
brak danych

maksymalna wysokość siedzenia:
brak danych

rozstaw osi:
brak danych

prześwit:
brak danych

masa:
brak danych

masa z paliwem i olejem:
175 kg

pojemność zbiornika paliwa:
empty 16 l

ilość oleju w silniku:
brak danych

Zawieszenie

 

przednia opona:
3.00-18

tylna opona:
3.25-18

skok zawieszenia - przód:
brak danych

skok zawieszenia - tył:
brak danych

hamulce przód / tył:
, hamulec tarczowy, 1 tarcza

Osiągi

 

przyspieszenie 0-100 km/h:
brak danych

przyspieszenie 60-140 km/h na najwyższym biegu:
brak danych

prędkość maksymalna:
148 km/h

czas na 1/4 mili:
brak danych

stosunek mocy do masy:
brak danych

post-57280-0-92195200-1331287261.jpg

post-57280-0-54154100-1331287289.jpg

post-57280-0-56827900-1331287314.jpg

post-57280-0-22674400-1331287338.jpg

Edytowane przez Tomasz Łysy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Podczepię się do tematu z pytaniem, bo nie chcę zakładać nowego tematu.

 

Jak wpływa poprzeczne ułożenie silnika na prowadzenie? Czytałem w różnych recenzjach o jakichś bujnięciach, albo przechyłach w zakrętach przy dodaniu gazu. Tylko nigdzie nie było to dokładnie wyjaśnione, a ja chciałbym wiedzieć czego spodziewać się po takim motocyklu.

 

Ogólnie podobają mi się neoklasyki z serii V7. Jako nasza europejska alternatywa dla sportstera (obok bonnevillów). Tylko "to specyficzne zachowanie silnika"... (bo i takie zdania czytałem, ale nikt nie pokusił się o wyjaśnienie jakie to specyficzne zachowanie).

Edytowane przez zdenek117
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wpływa poprzeczne ułożenie silnika na prowadzenie?

 

a dlaczego pytasz w wątku dotyczącym maszyn tradycyjnie wyposażonych w silnik ułożony wzdłużnie? :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFAIR punktem odniesienia jest ułożenie wału, nie cylindrów. ale ja się na tym podobno nie znam

 

a jak wpływa? podobno koszmarnie, ale jakoś tego nie zauważyłem. i tak coś siódmy rok...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to już będę wiedział, że moto guzzi to Vki ułożone wzdłużnie.

 

A co do wpływu (tak bez ironii), to jest normalnie? Wczoraj coś znalazłem o bujnięciach przy dodaniu gazu. I jestem ciekawy opinii użytkowników.

 

Wiem, że może pytanie głupie, nawet śmieszne, ale chciałbym wiedzieć. Bo jak gdzieś piszą o typowym zachowaniu dla tekiego ułożenia silnika, to ja nie wiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak normalnie to czuć na postoju, co dowodzi że osobnicy głoszący "teorię bujnięcia" mieli okazję tylko siedzieć na tak skonstruowanych motocyklach, ale raczej nie jeździć nimi. poza tym może w jakichś ekstremalnych stylach jazdy typu kolanka na torze coś da się wyczuć - w normalnym, codziennym użytkowaniu i jeździe turystycznej nie. z góry zaznaczam, że odpowiadam z punktu siedzenia kierowcy boksera bmw

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się tylko dziobinkę wtrącę.

Normalnie śmigam tylko motocyklami z łańcuchem. Raz jechałem Jeszuy kanapą (1100RS) i przyznam, że delikatnie czuć tą różnicę zachowania przy przyspieszaniu. Z tym, że pomiędzy czuć a przeszkadzać, czy coś w ten deseń to jest przepaść.

Naprawdę jest to bardzo słabiutka, troszkę inna reakcja na odkręcenie gazu. Jak dla mnie to RS się bardziej... unosił niż przechylał.

Tyle mojego, bo ja tam cienias jestem, jeździć nie umie, ale jakby co to mogę jechać wszystkim ;)

http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
  • 10 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...