Tomasz Łysy Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) pojemność skokowa: 346 ccmtyp silnika: widlasty, 2-cylindrowyliczba cylindrów: 2moc: 27 KM, 7600moment obrotowy: brak danychstopień sprężania: 10.8:1średnica x skok tłoka: 66 x 50.6 mmzasilanie silnika: brak danychrozrząd: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnikazawory na cylinder: 2rozrusznik: takchłodzenie: powietrzemskrzynia biegów: 5-biegówprzeniesienie napędu: wał Kardanamaksymalne obroty: brak danychsprzęgło: brak danychWymiary i wagi długość: brak danychszerokość: brak danychwysokość: brak danychwysokość siedzenia: brak danychmaksymalna wysokość siedzenia: brak danychrozstaw osi: brak danychprześwit: brak danychmasa: brak danychmasa z paliwem i olejem: 175 kgpojemność zbiornika paliwa: empty 16 lilość oleju w silniku: brak danychZawieszenie przednia opona: 3.00-18tylna opona: 3.25-18skok zawieszenia - przód: brak danychskok zawieszenia - tył: brak danychhamulce przód / tył: , hamulec tarczowy, 1 tarczaOsiągi przyspieszenie 0-100 km/h: brak danychprzyspieszenie 60-140 km/h na najwyższym biegu: brak danychprędkość maksymalna: 148 km/hczas na 1/4 mili: brak danychstosunek mocy do masy: brak danych Edytowane 9 Marca 2012 przez Tomasz Łysy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Który to rok ? Coś ciekawego. zawsze interesowało mnie moto guzzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Łysy Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 To 1988 rok .Orginał w 90 %.Mało pali a potrafi szybko jezdzic.Prosta konstrukcja silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdenek117 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) Podczepię się do tematu z pytaniem, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Jak wpływa poprzeczne ułożenie silnika na prowadzenie? Czytałem w różnych recenzjach o jakichś bujnięciach, albo przechyłach w zakrętach przy dodaniu gazu. Tylko nigdzie nie było to dokładnie wyjaśnione, a ja chciałbym wiedzieć czego spodziewać się po takim motocyklu. Ogólnie podobają mi się neoklasyki z serii V7. Jako nasza europejska alternatywa dla sportstera (obok bonnevillów). Tylko "to specyficzne zachowanie silnika"... (bo i takie zdania czytałem, ale nikt nie pokusił się o wyjaśnienie jakie to specyficzne zachowanie). Edytowane 30 Czerwca 2012 przez zdenek117 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Jak wpływa poprzeczne ułożenie silnika na prowadzenie? a dlaczego pytasz w wątku dotyczącym maszyn tradycyjnie wyposażonych w silnik ułożony wzdłużnie? :icon_mrgreen:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdenek117 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ale V jest w poprzek w stosunku do osi ramy :P Ok, w takim razie pytam jak wpływa wzdłużne ułożenie silnika na prowadzenie? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 AFAIR punktem odniesienia jest ułożenie wału, nie cylindrów. ale ja się na tym podobno nie znam a jak wpływa? podobno koszmarnie, ale jakoś tego nie zauważyłem. i tak coś siódmy rok...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdenek117 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ok, to już będę wiedział, że moto guzzi to Vki ułożone wzdłużnie. A co do wpływu (tak bez ironii), to jest normalnie? Wczoraj coś znalazłem o bujnięciach przy dodaniu gazu. I jestem ciekawy opinii użytkowników. Wiem, że może pytanie głupie, nawet śmieszne, ale chciałbym wiedzieć. Bo jak gdzieś piszą o typowym zachowaniu dla tekiego ułożenia silnika, to ja nie wiem o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 tak normalnie to czuć na postoju, co dowodzi że osobnicy głoszący "teorię bujnięcia" mieli okazję tylko siedzieć na tak skonstruowanych motocyklach, ale raczej nie jeździć nimi. poza tym może w jakichś ekstremalnych stylach jazdy typu kolanka na torze coś da się wyczuć - w normalnym, codziennym użytkowaniu i jeździe turystycznej nie. z góry zaznaczam, że odpowiadam z punktu siedzenia kierowcy boksera bmwjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 To ja się tylko dziobinkę wtrącę.Normalnie śmigam tylko motocyklami z łańcuchem. Raz jechałem Jeszuy kanapą (1100RS) i przyznam, że delikatnie czuć tą różnicę zachowania przy przyspieszaniu. Z tym, że pomiędzy czuć a przeszkadzać, czy coś w ten deseń to jest przepaść.Naprawdę jest to bardzo słabiutka, troszkę inna reakcja na odkręcenie gazu. Jak dla mnie to RS się bardziej... unosił niż przechylał.Tyle mojego, bo ja tam cienias jestem, jeździć nie umie, ale jakby co to mogę jechać wszystkim ;) Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zqubaniec Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Jeśłi jeszcze kogoś to interere,to jeżdże Gutkiem i nie czuje się tego podczs jazdy. Tylko na postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Ja zaraz po przesiadce z rzędowej czwórki na boxera, czułem delikatnie "coś", teraz jest to niewyczówalne dla mnie. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mraus Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 ło takie moto obecnie posiadam. Jest mi na nim dobrze, przy dosiadzie jedynie,dodając gazu, lekko bujnie się na bok. Poza tym niczego nie odczuwam. Zapomniałem dodać, że niczego poza radochą:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.