Skocz do zawartości

CBR F3 nie chce odpalić po regulacji gaźników


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Ostatnio mam problem z moja cbr f3. Dalem ja do mechanika ona zrobil regolacje gaznikow synchronizacje. Dodam ze odkrecil o pol obrotu srube od mieszanki ze wzgledu na to ze wymienilem filtr powietrza na k&n oraz tlumik na przelotowy. I tu odkat moto wrocilo problemy z odpalaniem. Jak odpalalem codziennie motor z zimnego silnika po min pracu na ssaniu zamiast zwiekszac obroty on zmniejsza az w koncu gasnie. Wiec zanim sie nagrzeje musze trzymac go na wyzszych obrotach. Zas z cieplego silnika aby odpalil musze odkrecic manetke. Dodam ze mam nowki swiecy. Ostatnio nie odpalalem cbrki przez 3 dni i nawet nie zagada nie ma mowy zeby odpalila. Panowie jakie diagnozy? prosze o pomoc i pozdrawiam serdeczne;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo gaźniki to nagminnie robią tak, że czyszczą, przedmuchują (albo i nie tego nie wiem), i ustawiają mieszankę według manuala wypuszczonego przez hondę do Twojego modelu. Prawda jest taka, że każdy egzemplarz potrzebuje innych nastaw składu mieszanki i synchronizacji. Ciekawe czy posiadają wogule wakuometry - urządzenie do przeprowadzania synchronizacji podciśnień. Jeśli masz zamontowanego k&na to problem jest jeszcze większy, bo nie wystarczy wyregulować mieszankę wolnych obrotów ale trzeba poeksperymentować z dyszami głównymi. Kupuje się kosztowne komplety dynojet, w przeciwnym razie sportowa wkłdadka filtru nic nie da, może też pogorszyć moc maksymalną i wkręcanie się na obroty.

 

Mówiąc językiem nie mechanicznym, zabierz z tamtąd motocykl i oddaj do kogo innego (czyt. prawdziwego gaźnikowca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu odkat moto wrocilo problemy z odpalaniem. Jak odpalalem codziennie motor z zimnego silnika po min pracu na ssaniu zamiast zwiekszac obroty on zmniejsza az w koncu gasnie. Wiec zanim sie nagrzeje musze trzymac go na wyzszych obrotach. Zas z cieplego silnika aby odpalil musze odkrecic manetke.

Wygląda na zbyt bogatą mieszankę .... która prawdopodobnie ubiła świece.

Jezeli zakładasz komplet przelot + filtr do przelotu to prawdopodobnie nie trzeba gmerac przy mieszance gdyż filtr powietrza ma większe opory przepywu i wyrównuje ciśnienie w gardzieli gaźnika do nominalnego poziomu .

 

A ssanie działa ?, Nie zacieło się w pozycji otwartej (nie pamiętam jak jest w cebrze , a to była moja zmora w rusku - poluzowany zaworek gasił jeden garnek w nieoczekiwanym momencie )?

 

Weź swoje pieniądze i swój motocykl (powrót do sprawnego oryginału) albo odbierz sprawny motocykl .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...