dynojettt Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam Panowie. Ostatnio mam problem z moja cbr f3. Dalem ja do mechanika ona zrobil regolacje gaznikow synchronizacje. Dodam ze odkrecil o pol obrotu srube od mieszanki ze wzgledu na to ze wymienilem filtr powietrza na k&n oraz tlumik na przelotowy. I tu odkat moto wrocilo problemy z odpalaniem. Jak odpalalem codziennie motor z zimnego silnika po min pracu na ssaniu zamiast zwiekszac obroty on zmniejsza az w koncu gasnie. Wiec zanim sie nagrzeje musze trzymac go na wyzszych obrotach. Zas z cieplego silnika aby odpalil musze odkrecic manetke. Dodam ze mam nowki swiecy. Ostatnio nie odpalalem cbrki przez 3 dni i nawet nie zagada nie ma mowy zeby odpalila. Panowie jakie diagnozy? prosze o pomoc i pozdrawiam serdeczne;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 oddać do reklamacji Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dynojettt Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 zrobilem tak juz oddal i zowu jest tak samo . Panowie jezeli macie jakies diagnozy to podzielcie sie , moze znacie jakiegos dobrego mechanika z okolic kielc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 A kasę odebrałeś? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 wlasnie kasa spowrotem :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 bo gaźniki to nagminnie robią tak, że czyszczą, przedmuchują (albo i nie tego nie wiem), i ustawiają mieszankę według manuala wypuszczonego przez hondę do Twojego modelu. Prawda jest taka, że każdy egzemplarz potrzebuje innych nastaw składu mieszanki i synchronizacji. Ciekawe czy posiadają wogule wakuometry - urządzenie do przeprowadzania synchronizacji podciśnień. Jeśli masz zamontowanego k&na to problem jest jeszcze większy, bo nie wystarczy wyregulować mieszankę wolnych obrotów ale trzeba poeksperymentować z dyszami głównymi. Kupuje się kosztowne komplety dynojet, w przeciwnym razie sportowa wkłdadka filtru nic nie da, może też pogorszyć moc maksymalną i wkręcanie się na obroty. Mówiąc językiem nie mechanicznym, zabierz z tamtąd motocykl i oddaj do kogo innego (czyt. prawdziwego gaźnikowca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 I tu odkat moto wrocilo problemy z odpalaniem. Jak odpalalem codziennie motor z zimnego silnika po min pracu na ssaniu zamiast zwiekszac obroty on zmniejsza az w koncu gasnie. Wiec zanim sie nagrzeje musze trzymac go na wyzszych obrotach. Zas z cieplego silnika aby odpalil musze odkrecic manetke. Wygląda na zbyt bogatą mieszankę .... która prawdopodobnie ubiła świece. Jezeli zakładasz komplet przelot + filtr do przelotu to prawdopodobnie nie trzeba gmerac przy mieszance gdyż filtr powietrza ma większe opory przepywu i wyrównuje ciśnienie w gardzieli gaźnika do nominalnego poziomu . A ssanie działa ?, Nie zacieło się w pozycji otwartej (nie pamiętam jak jest w cebrze , a to była moja zmora w rusku - poluzowany zaworek gasił jeden garnek w nieoczekiwanym momencie )? Weź swoje pieniądze i swój motocykl (powrót do sprawnego oryginału) albo odbierz sprawny motocykl . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Bo to był gamoń a nie mechanik... Szkoda, żeby motocykl stał niesprawny, gdy sezon już się zaczął. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.