samonek4 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Witam, Ostatnio robiłem remont silnika no i jak się okazało cylinder był strasznie wytrarty a motor pomimo tego wytarcia palił idealnie a nawet darł z 80km/h. Co jest trochę dziwne - no nie? Zdjęcia starego cylindra:http://www.voila.pl/038/4h2cx/?1http://www.voila.pl/041/digkn/?1http://www.voila.pl/039/2ft0r/?1http://www.voila.pl/040/i64ff/?1 . Edytowane 2 Marca 2012 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Prawie każdy cylinder tak wygląda jeżeli nie jest smarowany.Nie wiedziałeś, że w silniku motocyklowym należy pilnować poziomu oleju i wymieniać go zgodnie z instrukcją? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Chciałeś się pochwalić? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) to ciekawe bo mechanik który rozbierał silnik powiedział mi że ta rysa w cylindrze to przez to że ktoś musiał źle założyć zawleczkę na tłoku. A po za tym ten motorek kupiłem niedawno( 3 -mieś temu) jako używany więc ta rysa na cylindrze nie jest z mojej winy. Edytowane 2 Marca 2012 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Napisz proszę coś więcej o tym remoncie - co było wymienione ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Zaraz po zakupie wlaliśmy tyle ojeju ile trzeba- olej dolewaliśmy nawet dwa razy bo się szybko wypalał. W trakcie kupowania motockla nie było tego widać ale jak zaczołem nim jeździć to po lepszym rozgrzaniu silnika motor mocno dymił(śiwe kłęby dymu) oraz wypuszczał dużo powietrza poprzez węzyk wentylacyjny z silnika.To nas zaniepokoiło więc oddaliśmy go do mechanika. Po rozebraniu okazało się że ma zapieczone pierścienie, oraz tą grubą rysę na cylindrze a co więcej tłok był z boku trochę wyszczerbiony.Głowica i zawory były w dobrym stanie. Wymieniony został cylinder, tłok i pierścienie. Traz nie dymi. Edytowane 2 Marca 2012 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Jak się domyślam tego kawałka tłoka nikt nie szukał i pompy olejowej mechanik też nie wymieniał? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Czy w moim motocyklu jest pompa olejowa to nie wiem? Z tego co wiem to smarowanie tłoka dokonuję się poprzez rozbyzganie oleju przez wał korbowy. Nie wiem czy tam jest jakaś pompa?? A co do tego kawałka to nie jestem pewien czy to żeczywiście było wyszczerbienie w tłoku czy też taki odlew tłoka - bo ten tłok z jednej strony miał chyba tak dziwny odlew..... Tak że o odłamku tłoka możemy narazie zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 tak czy inaczej czymś musi być czapka sparowana nie wystarczy rozbryzgowo :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 wystarczy , ale silnik musi byc do tego przystosowany. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 W tym silniku pompa olejowa jest. Widać ją po ściągnięciu delka od strony sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.