wahrocker Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 zbyt "otwarta" wysoka pozycja za sterami.teraz jest bardziej "sportowo"więcej masy z przodu.lepiej czujesz przód moto,ale jak pisałem trzeba a więcej siły włożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwrobelek32 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Dokładnie jak napisał wahrocker szersza kierownica powoduje wieksze pochylenie kierowcy co powoduje wiekszy docisk przedniego zawieszenia, a zarazem lepszą sterownosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wahrocker Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 (edytowane) zimą do zrobienia: - "krótszy" rolgaz z 32 na 39 mm- przełożenie.z tyłu +3 zęby myślę jeszcze nad tłumikiem MIVV,ale trochę się obawiam że Trypel "dół" straci (widać na wykresie) i będzie mi to na ulicy przeszkadzać Edytowane 9 Października 2012 przez wahrocker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 No to nie montuj wydechu na "pałe" tylko zestrój maszyne na danym wydechu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wahrocker Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 ale trochę mnie korci ten przyrost Nm w okolicach 5000 RPM przydało by się więcej pary na torze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 tyle ze na torze sie lata miedzy 7000a 9000 patrzac po tym wykresie , jak obroty masz nizsze to masz za wysoki bieg zapiety ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wojtczak Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Tyle ,że db przekroczysz i będziesz latał jedynie po lotnisku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wahrocker Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 w komplecie jest dB killer 95,5 dB bez i 86,6 dB z killeremtakże luzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Ja nie wiem jak te układy są porobione i skąd wychodzą takie wartości. Ja mam serię i wychodzi 99 dB przy 7k rpm. Panie Premierze, jak żyć? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wahrocker Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 te wartości które podałem są z katalogu.w realu może być inaczej.niestetyu mnie na ori wydechu mam 102dB! przy 5000 rpm.nigdzie mnie nie wpuszczą :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 To nie jest problem wydechów, ale debilnych norm, które obowiązują na torach. Niech jeszcze ograniczą poziom dB na stadionach i podczas koncertów, bo przecież każdemu się należy chwila spokoju w tym smutnym jak pi*da kraju :( Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Ale te normy to chyba tylko w Poznaniu? Czy jeszcze gdzieś? A tak z innej beczki ciekaw jestem, czy wrócą kiedyś czasy, że motocykl znów będzie postrzegany jako środek lokomocji po prostu. Bo w tej chwili to mamy taką specjalizację jak w narciarstwie. Wypada mieć 4 paty nart i dwie deski. O ile nie jesteś zawodnikiem. A kiedyś ludzie używali tego do przemieszczania się po śniegu. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Póki co chyba w wątku nie pojawił sie nikt z nakedem szykowanym na tor, pomijam przystosowanie obok użytku "cywilnego". Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 No bo, Theodor - prawdziwy motocykl na tor, to jednak nie naked.... Czyż nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Nadal uważam że niekoniecznie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.