Czapla86 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 (edytowane) Witam, mam maly problem z pompa paliwa w motocyklu : wyciagnolem pompe paliwa z motocykla i odlozylem na polke, gdzie schla sobie przez okolo 2 tygodnie, po dwoch tygodniach gdy wrocila na miejsce i mialo dojsc do rozruchu motocykla pompa nie spelnila swojej roli i nie zadzialala, no wiec zaczelo sie chodzenie po mechanikach i milion teorii : jedna z nich bylo to, ze pompa musi byc caly czas smarowana przez paliwo i po wyschnieciu mechanizm sie zaciera i koniec ( z nia ), no wiec polazlem do sklepu kupilem nowa pompe od jakiegos Opla (oczywscie taka sama ) i ciach, wszystko dziala. No i tu pojawia sie problem : po jakims czasie znowu mi sie zdarzylo wyciagnac pompe z baku, lecz tym razem zachowalem wszelkie srodki ostroznosci, tzn. wpakowalem ja w sloik pelen paliwa szczelnie zaizolowalem, oraz zatkalem z gory ( znaczy z dolu, gdyz pompa byla odwrocona ), po wyjeciu ze sloja i wpakowaniu do motocykla, gdzie nie miala czasu wyschnac ten sam problem co za pierwszym razem, pompa nie pompuje. Wiec tutaj moje pytanie do szanownych forumowiczow : o co chodzi z tym przyrzadem i dlaczego nie potrafie sie nim poslugiwac ?Motocykl to Triumph Speed Triple, a zdjecie w zalaczonym pliku. pozdrawiam Edytowane 6 Lutego 2012 przez Czapla86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Watpie w to zeby przyczyna tego ,że nie pali było to że sobie leżąła na półce i wyschła. Przeciez są ludzie ,którzy rozbierają motocykle na częsci i sprzedają,także pompy paliwa ,które ileś tam czasu leżą na powietrzu. Wiem bo sam kupiłem uzywaną pompe i działa bez problemu. Nie wiem jak w twojej,ale u mnie w pompie jest wbudowany filtr paliwa i może on poprostu sie zatkał u ciebie?? Możliwośc nr 2 to taka,że pompa nie dostaje napięcia i nie bezie działać,może coś na kostce nie łączy,albo któryś przewód masz uszkodzony.posprawdzaj dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czapla86 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Watpie w to zeby przyczyna tego ,że nie pali było to że sobie leżąła na półce i wyschła. Przeciez są ludzie ,którzy rozbierają motocykle na częsci i sprzedają,także pompy paliwa ,które ileś tam czasu leżą na powietrzu. Wiem bo sam kupiłem uzywaną pompe i działa bez problemu. Nie wiem jak w twojej,ale u mnie w pompie jest wbudowany filtr paliwa i może on poprostu sie zatkał u ciebie?? Możliwośc nr 2 to taka,że pompa nie dostaje napięcia i nie bezie działać,może coś na kostce nie łączy,albo któryś przewód masz uszkodzony.posprawdzaj dokładnie. Ja tez tak myslalem dopoki nie zaczol sie moj problem, w tym, ze to bodajze 3 pompa ktora " psuje ", a to uniwersalna pompa, pasuje do wielu quadow, motocykli, oraz samochodow osobowych wiec watpie, ze to tylko u mnie w tym jednym motocyklu sie dzieje, u mnie filtr zastepuje " smok " i jest czysty. Co do mozliwosci nr.2 to nie pisalbym na forum jakbym nie byl pewien, ze to pompa. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 (edytowane) W którym miejścu masz filtr paliwa? Edytowane 7 Lutego 2012 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czapla86 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 W którym miejścu masz filtr paliwa? moze to obrazkowo wyjasnie to bedzie prosciej. filt paliwa w tym to "smok" i wyglada, jak na drugim zdjeciu, nie wymienia sie ich tylko czysci, w starszych modelach byl osobno tu jest zespolony.caly mechanizm pompy w pierwszym zdjeciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 (edytowane) Sprawdż ją na krótko czy pompuje.Jeśli tak to winy szukaj w zasilaniu-może przekaznik Ci szwankuje Edytowane 7 Lutego 2012 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czapla86 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 (edytowane) sprawdzone, chodzi ale ledwo co. ja wiem, ze pompa nie dziala, szukam przyczyny dlaczego tak sie stalo. Edytowane 7 Lutego 2012 przez Czapla86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Sprawdz przekaznik.Może to on pali Ci pompy.Może dawać za słabe napięcie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czapla86 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 sytuacja zaistniala w 2 takich samych motocyklach, w ktorych wyciagalem pompe z baku, sprawdzilem wszystko, z ciekawosci bo nie moglem uwierzyc, ze za kazdym razem gdy wyciagam pompe z motocykla musze kupic nowa, wiec wykluczam wine przekaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreska Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 (edytowane) Bardzo ciekawa sytuacja, ciekawe czy udało się znaleźć rozwiązanie. Edytowane 4 Grudnia 2012 przez kreska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Może problem w tym, że nie zostawiasz jej zalanej. Po wyciągnięciu wylewa się bena z wnętrza a po włożeniu do słoika czy czegoś podobnego tworzy się we wnętrzu bombel powietrza i coś zostaje suche. Problem może rozwiązać krótkie zakręcenie wirnikiem (elektrycznie raczej) żeby sobie wciągnęła trochę towaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Przyczyna może być osad po odparowanym paliwie na komutatorze i szczotkach.Wsadź pompę do benzyny ekstrakcyjnej i podłącz ją na krótko z aku i niech się troszkę pokręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.