Skocz do zawartości

Czapla86

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Żary

Osiągnięcia Czapla86

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. sytuacja zaistniala w 2 takich samych motocyklach, w ktorych wyciagalem pompe z baku, sprawdzilem wszystko, z ciekawosci bo nie moglem uwierzyc, ze za kazdym razem gdy wyciagam pompe z motocykla musze kupic nowa, wiec wykluczam wine przekaznika.
  2. sprawdzone, chodzi ale ledwo co. ja wiem, ze pompa nie dziala, szukam przyczyny dlaczego tak sie stalo.
  3. moze to obrazkowo wyjasnie to bedzie prosciej. filt paliwa w tym to "smok" i wyglada, jak na drugim zdjeciu, nie wymienia sie ich tylko czysci, w starszych modelach byl osobno tu jest zespolony. caly mechanizm pompy w pierwszym zdjeciu.
  4. Ja tez tak myslalem dopoki nie zaczol sie moj problem, w tym, ze to bodajze 3 pompa ktora " psuje ", a to uniwersalna pompa, pasuje do wielu quadow, motocykli, oraz samochodow osobowych wiec watpie, ze to tylko u mnie w tym jednym motocyklu sie dzieje, u mnie filtr zastepuje " smok " i jest czysty. Co do mozliwosci nr.2 to nie pisalbym na forum jakbym nie byl pewien, ze to pompa. pozdrawiam
  5. Witam, mam maly problem z pompa paliwa w motocyklu : wyciagnolem pompe paliwa z motocykla i odlozylem na polke, gdzie schla sobie przez okolo 2 tygodnie, po dwoch tygodniach gdy wrocila na miejsce i mialo dojsc do rozruchu motocykla pompa nie spelnila swojej roli i nie zadzialala, no wiec zaczelo sie chodzenie po mechanikach i milion teorii : jedna z nich bylo to, ze pompa musi byc caly czas smarowana przez paliwo i po wyschnieciu mechanizm sie zaciera i koniec ( z nia ), no wiec polazlem do sklepu kupilem nowa pompe od jakiegos Opla (oczywscie taka sama ) i ciach, wszystko dziala. No i tu pojawia sie problem : po jakims czasie znowu mi sie zdarzylo wyciagnac pompe z baku, lecz tym razem zachowalem wszelkie srodki ostroznosci, tzn. wpakowalem ja w sloik pelen paliwa szczelnie zaizolowalem, oraz zatkalem z gory ( znaczy z dolu, gdyz pompa byla odwrocona ), po wyjeciu ze sloja i wpakowaniu do motocykla, gdzie nie miala czasu wyschnac ten sam problem co za pierwszym razem, pompa nie pompuje. Wiec tutaj moje pytanie do szanownych forumowiczow : o co chodzi z tym przyrzadem i dlaczego nie potrafie sie nim poslugiwac ? Motocykl to Triumph Speed Triple, a zdjecie w zalaczonym pliku. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...