Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Myslałem, że rozmawiamy o rozwierceniu wydechów i o tym jak to dzwiek poprawia. Chyba kazdemu coś innego sie wyświetla, gdzie jest moderator??? ;) a ja myślałem, że założyłeś temat o chałupniczym sposobie regulacji luzów zaworowych?teraz temat zjechał na brutalne wiercenie jednego tłumika ?a co z drugim ? sąsiad zabrał Ci wiertarkę a gwoździem nie da się przebić?ciekawe gdzie jest moderator :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 (edytowane) Panie Piotrze tam są trzy tłumiki, to niewiele matematyki. Resztę oleje bo to zwykłe "bicie piany". :icon_razz: Edytowane 10 Lutego 2012 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Składaj i dawaj filmik jak to pierdzi. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapir Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Dobra robota Esperak- jesteśmy z Ciebie dumni :) Ten łącznik wygląda profesjonalnie, na pewno jest wykonany lepiej niż oryginalne, gówniane łączniki Triumpha kosztujące 1200 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Ja zamiast dac taki trójnik (własciwie w starym modelu to czwórnik) to wywaliłem wszystko ze srodkowego tłumika. Niestety chyba to nie jest to samo skoro po przewierceniu wydechów mój chodzi ciszej niż Tapira. Chociaz z filmikow to ciezko oceniac tak na prawde..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapir Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 (edytowane) Wiadomo, że filmiki nie oddają rzeczywistości, ale mój tak jakby miał "mocniejszy" mniej rozproszony dźwięk z tłumików. Przede wszystkim przy mocnym dodaniu gazu na postoju nie słychać u mnie basowania z airboxu bo ten dźwięk jest całkowicie zagłuszany przez ryk wydechów. EDIT: Mam nadzieję, że niebawem również wrzucę filmik z odpalenia. Edytowane 11 Lutego 2012 przez Tapir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esperak Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 (edytowane) Ja zamiast dac taki trójnik (własciwie w starym modelu to czwórnik) to wywaliłem wszystko ze srodkowego tłumika. Niestety chyba to nie jest to samo skoro po przewierceniu wydechów mój chodzi ciszej niż Tapira. Chociaz z filmikow to ciezko oceniac tak na prawde..... Ech zanim coś znowu wybebeszysz najpierw zapytaj... Zrobienie pustej puszki to chyba najgorsze co można zrobić... rozprężasz spaliny a potem każesz im się na powrót sprężyc. do tego zawirowanie i mamy gorzej niż z katalizatorem.... zainwestuj jednak w czwórnik. Jutro bede przymierzał trójnik jak wszystko będzie ok można będzie ich zrobić więcej... a koszt w granicach 500zl to da się przełknąć. Edytowane 11 Lutego 2012 przez Esperak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.