baba_zanetti Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 same tłoki to 13,5:1 do tego powiększona o 7% pojemność, do tego cienka uszczelka, do tego większe zawory. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 tu sa pakiety ( baba pewnie zna ceny ) ale moze innym sie kiedy przydahttp://www.kwsmotorsports.com/s1000.htm Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 jak z tym projektem turbo gsxr1000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 jeździ:Dpatrz stopka;) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 a ile ma koni ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 cyfry szału nie robią. Byl robiony jeden pomiar, bez strojenia na bezpiecznie cofniętym zapłonie. 60KM więcej niż fabryczna Hayabusa gen2. (przy 0,7bara bez podtlenku). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 kiedy mogę się na s7 na Kielce bryknąć :) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wojtczak Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Nie mylcie stopnia sprężania z kompresją ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Widzę że sprzedajecie szpeja. Ten silnik jest jeszcze w jako takiej formie? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 na początku było kilka wpadek. Wiedza jak przygotować silnik by chodził na seryjnych "wnętrznościach" nie była tania. Ale teraz jest już ok. Po ostatnich przejazdach (1bar doładowania + 20KM podtlenku)tłoki wyglądają na niewzruszone, tak jak i reszta "środka". Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Zapytam z ciekawości: jaki olej lejecie do silnika?Czy maszyna przed startem długo pracuje na wolnych obrotach, żeby można było wykorzystać moc bez ryzyka awarii (np. obrócenie panewki...)? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 nie jest to znówu jakaś mega machina 500KM, tak naprawdę można się z nią smiało obchodzić jak z fabrycznym motocyklem, bez ceregieli, normalny użytkowy motocykl na tym właśnie polega Stage 1. Teraz mam 300V, ale wcześniej przez jakiś czas był zwykly połsyntetyk, po tyś km silnik poszedł na stół i panewki były w stanie bardzo dobrym. Problemy na początku (roztopione świece, obrócone panewki (wszystkie cztery naraz), nadpalony tłok) wynikały z niewiedzy (braku doświadczenia) no i pecha po części. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.