Skocz do zawartości

Profesjonalna strona o tunigu Simsona


samson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tyle co ten koleś na stronie napisał a nawet więcej to wie kazdy forumowicz zagladający do działu Motorowery/skutery.

Żaden z niego mechanik tylko wkleił info z broszur o cylindrach. Nic nie napisał o wypełniniu wału, planowaniu głowicy, tym że s 70 ma inne przełożenie na koszu sprzęgłowym. itp, itd

 

Jedna rzecz mi sie podoba. Ostatnie zdjecie w galerii 2. Tam jest prawdziwy sportowy wydech a nie takie pseudo rurki jak u nas w Polsce sprzedają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bym radził tuningowy cylinder głowice i tłok to kosztuje 300zl to Jest cylinder o pojemność 60 cm3 nie trzeba rozwiercać silnika i simson osiąga 9 KM zwiększa obroty silnika z 5500 na 8500obr/s.

Normalnie gościu rulles. Zwiększa obroty silnika.

Brakuje jeszcze artykułów o sportowych wydechach i planowaniu głowicy.

 

P.S. Widziałem gorsze strony.

 

 

Pozdrawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw myslalem ze zwariowales, potem dopiero zauwazylem w twej wypowiedzi ironie i naprawde stronka jest bardzo "profesjonalna", jush lepsza jest www.simsony.any.pl .

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to, jak profesjonalne strony o motocyklach.

Znalazło by się parę godnych uwagi, ale większość tworzona przez młodych ludzi ogranicza się do galerii

(zbierane zdjęcia z alegro lub skany z książek)

i "o mnie". Czasem jeszcze jest napisane, jaki to wyjebany mają sprzęt.

O technice nic, żadnych porad praktycznych i innych ciekawych rzeczy. A możnaby zrobić naprawdę ciekawą stronę ...

 

W zasadzie to cały internet jest zawalony różnymi tego typu śmieciami.

P.S. Tak to jest jak przyjdzie czas na refleksję. ;)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu mialem ochote zrobic jakiąt taką konkretna stronke o simsonach, tylko ze narazie nie ma czasu. Podejzewam ze jak uporam sie z ocenami (jescze 4 dni :)) to rozpoczne projekt. Znam sie jako tako na tym tylko boje się ze jak sprzedam simsona i kupie DT to mi sie temat stronki zmieni na DT ;) Pozatym przydałby się jakaś pomocna dłoń szczegolnie do pisania jakiś pożądnych tekstów o tuningu ale nie jakis tam typu ... splanujcie se glowice to bedzie lepiej szedł tylko to jest be bo dzwoni więc lepiej założyc cylinder 70 ale on kosztuje więc lepiej większa zebatke ale chociaż najlepiej by bylo... Jak ktoś planuje taki serwisik to zgłaszam się do pomocy szczegolnie jesli chodzi o layout i takie tam... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym simsonie jest zrobiony profesionalny tłumik, aż miło patrzeć po tych wszystkich zdjęciach z tym naszym słynnym tłumikiem tningowym.

 

Ciekawi mnie, jakie zaszły tam modyfikacje, że tak bardzo wzrosła moc (napewno kosztem żywotności) , ale przeróbka jest dosyć poważna i nie przychodzi mi do głowy, co możnaby zrobić z silnikiem tego małego bzyka, aby tak zwiększyć jego moc ...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...