granat110 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam, czy do BMW k100 z 84roku stosować dodatek ołowiowy do benzyny czy nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 A nie ma tam czasem katalizatora?http://www.flyingbrick.de/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=100&lang=en Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat110 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Raczej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LATAJĄCY NA CEGLE Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witaj w żadnym przypadku nie te silniki są od początku przystosowane do beny bezołowiowej pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 ..lej zwykłą 95 ..i będzie super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LATAJĄCY NA CEGLE Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zamiast dodatku ołowiowego lepiej dolej sobie tego http://www.parys.pl/informacje-dla-prasy/nowe-opakowania-dodatkow-paliwowych-xeramic.html dostępny na stacjach orlenu za ok 15 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat110 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Leje więc bezołowiówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R100R1993 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) Cześć , odgrzeję temat .Rocznik 84 - benzyna ołowiowaPrzejście na bezołów było w roku 85 .Postaram się wyszperać jakieś dane ( numery VIN od których jest przystosowanie do benzyny bezołowiowej)i podam jePo kolei :K100 ( naked ) od numeru 0007291K100 RT od numeru 0024999K100 RS od numeru 0081107( pierwsze 7 cyfr numeru ramy )Żródło : Autodata - zbiór danych regulacyjnych samochodów i motocykli . Kolego latający nie wprowadzaj ludzi w błąd .Dłuższa eksploatacja silnika nieprzystosowanego do bezołowiówki na tej benzynie prowadzi NIEUCHRONNIIE do uszkodzenia głowicy , tj.do wypalenia zaworów wydechowych i gniazd tychże zaworów .Stosowanie dodatku w motocyklach o niższych numerach niż podane jest KONIECZNE . Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez R100R1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti_pl Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Cześć , odgrzeję temat .Rocznik 84 - benzyna ołowiowaPrzejście na bezołów było w roku 85 .Postaram się wyszperać jakieś dane ( numery VIN od których jest przystosowanie do benzyny bezołowiowej)i podam jePo kolei :K100 ( naked ) od numeru 0007291K100 RT od numeru 0024999K100 RS od numeru 0081107( pierwsze 7 cyfr numeru ramy )Żródło : Autodata - zbiór danych regulacyjnych samochodów i motocykli . Kolego latający nie wprowadzaj ludzi w błąd .Dłuższa eksploatacja silnika nieprzystosowanego do bezołowiówki na tej benzynie prowadzi NIEUCHRONNIIE do uszkodzenia głowicy , tj.do wypalenia zaworów wydechowych i gniazd tychże zaworów .Stosowanie dodatku w motocyklach o niższych numerach niż podane jest KONIECZNE . Kurde, kurde to lipa - mam moto z 1983 z numerem 900-parę a pewno nikt nigdy tam dodatku nie stosował. Dobrze że mały przebieg a ostatnio chłopaki w serwisie zawory sprawdzali i było całkiem dobrze - chyba zacznę stosować ten dodatek dla pewności - chyba raczej jeśli nie pomoże to pewno i nie zaszkodzi...Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R100R1993 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) Nie dla pewności tylko poprostu NALEŻY dolewać dodatek jeżeli numer ramy jest niższy niż podane . Jeżeli luzy zaworowe są w normie ( szczególnie zawory wydechowe , bardzo mały luz lub jego brak świadczy o zużyciu zaworów i ich gniazd ) to nie masz się w zasadzie czym martwić . Zaszkodzi dłuższa eksploatacja motocykla bez dodatku . Napewno ... Edytowane 18 Listopada 2012 przez R100R1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti_pl Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Nie dla pewności tylko poprostu NALEŻY dolewać dodatek jeżeli numer ramy jest niższy niż podane . Jeżeli luzy zaworowe są w normie ( szczególnie zawory wydechowe , bardzo mały luz lub jego brak świadczy o zużyciu zaworów i ich gniazd ) to nie masz się w zasadzie czym martwić . Zaszkodzi dłuższa eksploatacja motocykla bez dodatku . Napewno ... Dzięki, masz 100% racji - po zasięgnięciu rady jeszcze 2 naprawdę starych wyjadaczy każdy przyznał Ci rację. Tak szczerze mówiąc zupełnie o takim to temacie zapomniałem a przecie mój piękniacha będzie obchodził już za 45dni 30 urodzinki a pewno jeszcze i mój 10-letni teraz synek go będzie dosiadał. To są naprawdę rewelacyjne maszynki - w tym sezonie całą Rumunie mnie staruszek bez najmniejszego problemu przewiózł a kumpel z którym pojechałem i ma moto 1993r - na codzień nim jeździ i ponad 10tyś przeleciał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.