Skocz do zawartości

R100R1993

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O R100R1993

  • Urodziny 05/14/1964

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piła

Osobiste

  • Motocykl
    K100RS R100R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia R100R1993

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. W sumie to ja ... jak masz zdjętą owiewkę i zbiornik to mogę się przyjrzeć motocyklowi ,
  2. Instalacja przystosowana , zegar poziomu paliwa tylko podłączamy , do zegara temperatury potrzeba czujnika ( w miejsce zaślepki w korpusie pompy wody i oleju wkręcamy czujnik ) i przewodu łączącego czujnik z wiązką pod zbiornikiem paliwa . A tak poza tym coś mi tu nie pasuje : LT ma zegary w standardzie . ( Jak Twoje K 100 jest od Juliana W. , to to jest RT )
  3. Nie dla pewności tylko poprostu NALEŻY dolewać dodatek jeżeli numer ramy jest niższy niż podane . Jeżeli luzy zaworowe są w normie ( szczególnie zawory wydechowe , bardzo mały luz lub jego brak świadczy o zużyciu zaworów i ich gniazd ) to nie masz się w zasadzie czym martwić . Zaszkodzi dłuższa eksploatacja motocykla bez dodatku . Napewno ...
  4. Cześć , sprawdż wał napędowy , często połączenie wieloklinowe nie jest od długiego czasu smarowane , co prowadzi do powstania dużych luzów i zerwania wieloklinu . Smar możesz kupić u Wojtka na boxer-motor ( zwykłe smary nie nadają się ) Obejrzyj też miejsce pod pompami wody i oleju - jeżeli nie stwierdzisz wycieków płynu lub oleju to jeżdzić i resztą się nie przejmować na zapas .
  5. Cześć , odgrzeję temat . Rocznik 84 - benzyna ołowiowa Przejście na bezołów było w roku 85 . Postaram się wyszperać jakieś dane ( numery VIN od których jest przystosowanie do benzyny bezołowiowej) i podam je Po kolei : K100 ( naked ) od numeru 0007291 K100 RT od numeru 0024999 K100 RS od numeru 0081107 ( pierwsze 7 cyfr numeru ramy ) Żródło : Autodata - zbiór danych regulacyjnych samochodów i motocykli . Kolego latający nie wprowadzaj ludzi w błąd . Dłuższa eksploatacja silnika nieprzystosowanego do bezołowiówki na tej benzynie prowadzi NIEUCHRONNIIE do uszkodzenia głowicy , tj. do wypalenia zaworów wydechowych i gniazd tychże zaworów . Stosowanie dodatku w motocyklach o niższych numerach niż podane jest KONIECZNE .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...