Skocz do zawartości

granat110

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O granat110

  • Urodziny 12/20/1968

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Włocławek

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Savage, BMW K100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia granat110

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. O to kolego mi chodziło , dzięki bardzo.
  2. Koledzy mam pytanie , ile ural m67 powinien mieć fabrycznie tłumików 2 czy 1 ?? Inaczej 2w 1 , czy 2 w2 ??????
  3. Koledzy a jak reguluje się zawory w Inazumie 750, płytkami czy śrubkami , nie mogę się nigdzie doczytać.
  4. Dzięki kolego za informację, co prawda nie mogę sobie wyobrazić jak tym kluczem nacisnąć szklankę ale jak rozkręcę pokrywę to może wszystko będzie jasne. Acha a jak będzie za duży luz to co dokłada się drugą płytkę czy musi być jedna tylko grubsza.
  5. Tak ale co zrobić jak płytka jest za cienka skąd wziąć drugą, jaką ma średnicę żeby dokupić, u mnie jest na jednej za duży luz bo cyka i muszę coś dołożyć.. I powiedz jeszcze raz jak wyciągnąć płytkę bo nie zrozumiałem, szklankę trzeba wcisnąć??? Jaki to przyrząd??? Pozdrawiam.
  6. Witam, następne pytanie o BMW, czy ktoś z kolegów regulował zawory w K100??? Regulacja jest płytkami jak to wykonać i skąd wziąć płytki???
  7. Piotrze co sprawdzę po świecach??? Jak pisałem wcześniej na zimnym dym nie leci , problem jest wtedy gdy wyłączę ssanie a silnik jest już rozgrzany.
  8. Witam, jak w temacie , motorek po uruchomieniu na ssaniu pracuje bezdymowo, troszkę się rozgrzeje wyłączę ssanie i zaczyna kopcić na biało nie mocno ale za dużo jak na mój rozum , płunu chłodzącego nie ubywa zresztą jakby była uszczelka pod głowicą to kopciłby zaraz po uruchomieniu. Może to któryś wtrysk?? Ma ktoś z kolegów jakiś pomysł??
  9. Witam, czy do BMW k100 z 84roku stosować dodatek ołowiowy do benzyny czy nie??
  10. Dzięki kolego , uspokoiłeś mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...