Skocz do zawartości

Paliwo do K100.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...

Cześć , odgrzeję temat .

Rocznik 84 - benzyna ołowiowa

Przejście na bezołów było w roku 85 .

Postaram się wyszperać jakieś dane ( numery VIN od których jest przystosowanie do benzyny bezołowiowej)

i podam je

Po kolei :

K100 ( naked ) od numeru 0007291

K100 RT od numeru 0024999

K100 RS od numeru 0081107

( pierwsze 7 cyfr numeru ramy )

Żródło : Autodata - zbiór danych regulacyjnych samochodów i motocykli .

 

Kolego latający nie wprowadzaj ludzi w błąd .

Dłuższa eksploatacja silnika nieprzystosowanego do bezołowiówki na tej benzynie prowadzi NIEUCHRONNIIE do uszkodzenia głowicy , tj.

do wypalenia zaworów wydechowych i gniazd tychże zaworów .

Stosowanie dodatku w motocyklach o niższych numerach niż podane jest KONIECZNE .

Edytowane przez R100R1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć , odgrzeję temat .

Rocznik 84 - benzyna ołowiowa

Przejście na bezołów było w roku 85 .

Postaram się wyszperać jakieś dane ( numery VIN od których jest przystosowanie do benzyny bezołowiowej)

i podam je

Po kolei :

K100 ( naked ) od numeru 0007291

K100 RT od numeru 0024999

K100 RS od numeru 0081107

( pierwsze 7 cyfr numeru ramy )

Żródło : Autodata - zbiór danych regulacyjnych samochodów i motocykli .

 

Kolego latający nie wprowadzaj ludzi w błąd .

Dłuższa eksploatacja silnika nieprzystosowanego do bezołowiówki na tej benzynie prowadzi NIEUCHRONNIIE do uszkodzenia głowicy , tj.

do wypalenia zaworów wydechowych i gniazd tychże zaworów .

Stosowanie dodatku w motocyklach o niższych numerach niż podane jest KONIECZNE .

 

Kurde, kurde to lipa - mam moto z 1983 z numerem 900-parę a pewno nikt nigdy tam dodatku nie stosował. Dobrze że mały przebieg a ostatnio chłopaki w serwisie zawory sprawdzali i było całkiem dobrze - chyba zacznę stosować ten dodatek dla pewności - chyba raczej jeśli nie pomoże to pewno i nie zaszkodzi...Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dla pewności tylko poprostu NALEŻY dolewać dodatek jeżeli numer ramy jest niższy niż podane . Jeżeli luzy zaworowe są w normie ( szczególnie zawory wydechowe , bardzo mały luz lub jego brak świadczy o zużyciu zaworów i ich gniazd ) to nie masz się w zasadzie czym martwić . Zaszkodzi dłuższa eksploatacja motocykla bez dodatku . Napewno ...

Edytowane przez R100R1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dla pewności tylko poprostu NALEŻY dolewać dodatek jeżeli numer ramy jest niższy niż podane . Jeżeli luzy zaworowe są w normie ( szczególnie zawory wydechowe , bardzo mały luz lub jego brak świadczy o zużyciu zaworów i ich gniazd ) to nie masz się w zasadzie czym martwić . Zaszkodzi dłuższa eksploatacja motocykla bez dodatku . Napewno ...

 

Dzięki, masz 100% racji - po zasięgnięciu rady jeszcze 2 naprawdę starych wyjadaczy każdy przyznał Ci rację. Tak szczerze mówiąc zupełnie o takim to temacie zapomniałem a przecie mój piękniacha będzie obchodził już za 45dni 30 urodzinki a pewno jeszcze i mój 10-letni teraz synek go będzie dosiadał. To są naprawdę rewelacyjne maszynki - w tym sezonie całą Rumunie mnie staruszek bez najmniejszego problemu przewiózł a kumpel z którym pojechałem i ma moto 1993r - na codzień nim jeździ i ponad 10tyś przeleciał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...