Skocz do zawartości

Michellin Pilot Road 3 ...ku przestodze.


Rekomendowane odpowiedzi

Lombardo-rozumiem,że miałeś na myśli PIlot Road 1(pierwsza wersja).

 

Tak, Pilot Road

 

Mówisz o żywotności PR3.

Moje Diablo Strady mają ok 20-22kkm i jeszcze spokojnie zrobię 4-5kkm szybkiej i bardzo szybkiej turystyki :icon_mrgreen:

 

Najwidoczniej są różne pojęcia szybkiej i bardzo szybkiej turystyki :icon_mrgreen:

Tak na poważnie to zapewne większy wpływ na ich zużycie miały parametry ZX9 oraz to że większość km-ów została nawinięta po mieście,ponieważ praktycznie codziennie jeżdżę nią do pracy i w moim przypadku 20tys km oznaczałoby jazdę na łysych oponach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak bedziesz tak gonił to VFR to ci korbe pokaże ;)

 

Z oponami podobnie jak z motocyklem, kazdy ma jakieś preferencje. dla mnie No1 jest dunlop z wieloma modelami. PR1 to jakiś dramat. pomijam ze kwadratowa to jeszcze twarda jak deska. w zyciu bys mnie na to nie namówił. z turystycznych brał bym roadsmarty albo z8

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo szybka to trasy autostradowe z prędkościami nie mniejszymi mi 200.

Oczywiście mówię ze swojego doświadczenia ;)

 

Pomijam juz PoRD,

 

ale tak z Twojego doswiadczenia - ile km / jaki czas jechales 200 km/h na autostradzie ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijam juz PoRD,

 

ale tak z Twojego doswiadczenia - ile km / jaki czas jechales 200 km/h na autostradzie ?

 

:crossy:

Moje rekordy VFR 800 w stylu "non stop 2 paki"

Z Osijeka do Splitu (nie wpuscili nas przez Bosnie i musielismy jechac na okolo)

Warszawa - Lille - calosc za dnia - Polska autostrada, cale Niemcy i Belgia

 

Przy tych prekosciach caly czas palila ponad 10.

Jest to najwygodniejszy motocykl do szybkiej turystyki we dwoje.

Zrobilem nia ponad 50kkmkm i zero awarii (poza spalonym regulatorem co bylo konsekwencja zalozenia zarowek 100 watowych :angry: )

Po 3 latach juz nie bylem w stanie zniesc tego jeczenia kol zebatych :blush: , braklo mocy i sprzedalem

Edytowane przez MG75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje rekordy VFR 800 w stylu "non stop 2 paki"

Z Osijeka do Splitu (nie wpuscili nas przez Bosnie i musielismy jechac na okolo)

Warszawa - Lille - calosc za dnia - Polska autostrada, cale Niemcy i Belgia

 

Przy tych prekosciach caly czas palila ponad 10.

Jest to najwygodniejszy motocykl do szybkiej turystyki we dwoje.

Zrobilem nia ponad 50kkmkm i zero awarii (poza spalonym regulatorem co bylo konsekwencja zalozenia zarowek 100 watowych :angry: )

Po 3 latach juz nie bylem w stanie zniesc tego jeczenia kol zebatych :blush: , braklo mocy i sprzedalem

 

Jak to mówił Kargul, gdybym był bleszczaty na jedno oko, to bym uwierzył. Ja pewnie też, gdybym tym troche nie pojeździł. Wg mnie, ani do turystyki ani do winklowania. Jazdy we dwoje, na dalsze wypady,to już sobie absolutnie nie wyobrażam. Już zresztą kiedyś tu, o tym pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS od razu zakładasz łamanie przepisów :D

A nawet jeśli?

Masz z tym problem? Donieś na mnie na policję :D

Inna sprawa że w mieście i zabudowanym raczej nie przekraczan dozwolonej prędkości.

Najdłużej to ok. 170km non stop powyżej 200km/h.

A co do wygody VFR są różni ludzi jednemu pasuje drugiemu nie o czym tu dyskutować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

170 km przy 200km/h to nie cała godzinka jazdy , biorąc pod uwagę że trzeba non stop uważać na zajeżdżające puszki i tiry to pewnie szybko to mija .... na trasie Poznań-Łódź jest to możliwe na innych bym uważał na Silent Hunter czyli nieoznakowany radiowóz .... ja niestety miałem taką sytuację w DE ..... i stwierdzam że nie warto było :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polemizował bym ;)

 

Ja tez, ale jak pisal przedmowca, sa rozni ludzie i rozne preferencje. mi ten motocykl nie lezal ergonomicznie, ale to juz inna bajka. 800 - tka do dzisiaj jest w pierwszej X- tce rankingu niezawodnosci na 50 000 km.

 

KS od razu zakładasz łamanie przepisów :DA nawet jeśli?Masz z tym problem? Donieś na mnie na policję :DInna sprawa że w mieście i zabudowanym raczej nie przekraczan dozwolonej prędkości.Najdłużej to ok. 170km non stop powyżej 200km/h.A co do wygody VFR są różni ludzi jednemu pasuje drugiemu nie o czym tu dyskutować?

 

Dynda mi czy ktos lamie czy tez nie, tylko troche niekomfortowo psychicznie sie lata gdy masz zabronione, a inaczej jak jest dozwolone ale tez sa rozni ludzie :icon_mrgreen:

 

A co do przepisowosci to Hamburg - Lübeck w ca. 8 min od wjazdu do zjazdu :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie powiem że to był komfort psychiczny ;)

Ogólnie mam ogromne szczęście że przez tyle lat przygody motocyklowej nie miałem mandatu :)

Podobno fortuna kołem się toczy kto wie kiedy dostanę ładne nagranie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można znaleźć ten ranking?

 

Znajdz jakikolwiek rankin niezawodnosci, za zwyczaj jest w nim kolejnosc motocyki.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...