nomad-zielony Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witajcie mam pytanko. jak jest z jazdą harleyem w górach ?jezdzę czesto w góry w zeszłym sezonie byłem w Rumuni na trasie Transforgardzkiej około 2000m.n.p.mkawą vn 2000(na pasku), przesiadłem się na electrę i troche mnie martwi pas (jest cieńszy niz w kawie)czy słyszał ktos może żeby pasek trachnoł przy dużym opciążeniu (jazda w górach).Planuję wypadzik w alpy może przełęcz Stelwio .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) Śmigaj i się nie przejmuj ,śmigałem po różnych górach z obciążeniem podróżnym ,ostatnio np Albania https://picasaweb.google.com/105776194622252019594/Grecja2011#5628200509465153762 . Edytowane 9 Stycznia 2012 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Z pasem, jedyne na co powinieneś uważać, to piasek i kamienie. To są mordercy pasków. Kamyk, nawet mały potrafi zerwać pasek, lub w najlepszym przypadku, uszkodzić koło pasowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Kamień raczej nie jest groźny dla pasa.Kiedyś kumplowi wpadł kawałek tłucznia drogowego między pas a koło i zniszczyło wahacz w Road Kingu na Evo.Pas przeżył,choć ma dziurę i po wymianie wahacza jeździ na nim dalej. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zabójstwem dla paska jest zapalanie motocykla na tz.pych lub w czsie jazdy jak zgasnie silnik odpalenie go na biegu wystarczy parokrotne takie odpalenie i po pasku Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 pas napendowy dużym opciążeniu :buttrock: Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad-zielony Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 no i co się czepiasz komp stary system nie podkresla błędów a ja mam dysgrafię , napisał byś coś mąndrego w odpowiedzi na pytanie....co do pasa znajomy za słabo napioł w kingu i wyrwało mu parę zembów (w pasie oczywiscie) a oriętujecie się może czy jest coś warty pas dojazdowy z zapinką ? myslę że na dłuższe wyjazdy dla swiętego spokoju warto by kupić , pytanie tylko czy ten dojazd to 5km do najbliższego warsztatu czy 500km do kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 a ja mam dysgrafię To proponuję włączyć moduł sprawdzania pisowni, bo inni też zaczną ją mieć ja poczytają trochę takich tekstów :flesje: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka69 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 wszystko ok, że masz dysgrafię tylko weź pod uwagę, że nie tylko Ty z nią musisz żyć, ale też my wszyscy tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad-zielony Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 no tak dzieki za te ważne informacje napewno mi się przydadzą podczas eksplatacji motocykla .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka69 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 electra jest motocyklem turystycznym więc pas jest chyba zaprojektowany tak, żeby wytrzymał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Z naciągiem pasa jest taka zależność ,że lepiej go trochę za mocno napiąć niż za słabo.Dlatego żeby nie mieć z tym problemów zakupiłem przyrząd do sprawdzania naciągu.O pasie dojazdowym też myślałem,ale ostatnio Qurim pokazał ciekawą spinkę do awaryjnego łączenia pasa. http://www.ebay.com/itm/Drive-Belt-Emergency-Repair-Masterlink-Harley-Davidson-Temporary-Repair-1-Belts-/270875877802?hash=item3f1175e1aa&item=270875877802&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Z wielką chęćią bym nabył takie ustrojstwo Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Pas musi być odpowiednio napięty, ale faktycznie lepiej mocniej niż za słabo. Przyrząd, o którym pisze Piter 1600jest bardzo dobry; starzy mechanicy sprawdzają to bez przyrządu - pas w punkcie sprawdzania nie może obrócić się mocniej jak 45 stopni - ale nie pamiętam dokładnie. Ważne jest aby sprawdzać to w punkcie sprawdzania naciągu dla danego modelu. Pas dojazdowy ma jedną wadę - trzeba delikatnie na nim jechać - zalecają nie więcej niż 80 km/h i unikać zrywów itp. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Kolego ja softailem Springerem też przejechałem drogę transforgardzką i nawet przez głowe mi nie przeszło żeby mi pękł pas a doładowany byłem na maxa , w zeszłym roku Road Glide-m przejechałem przełęcz stelvio, dociążony byłem jak cholera ( kufry do pełna , na bagażniku też sporo gratów a do tego jeszcze druga połówka) i też sie nie bałem o pas , jak nie śmigasz po szutrach kamieniach itp. to pas w Haruśni jest zajebiście mocny a do tego możesz kupic na ebayu zapinke do zerwanego pasa koszt to cos około 30 $ (montaż zajebiscie prosty) Edytowane 5 Lutego 2012 przez zapek-1974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.