Skocz do zawartości

Silniki 2T


lukaszs99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Masz olej w skrzyni czy tym sprzęgle odśrodkowym. A do smarowania wału, korby, tłoka, i tak dalej masz olej 2t z dozownika. Skrzynia biegów i komora korbowa to 2 oddzielnie smarowanie elementy.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abolutnie w przekładni odśrodkowej nie ma oleju. Olej jest tylko w przełożeniowych kołach zębatych. Olej spuszczasz śrubką od spodu, przy końcu karteru, a napełniasz od góry, niedaleko mocowania amortyzatora, prawdopodobnie taki plastikowy bagnet.

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W tych skuterach jako takiej przekłani sprzężonej z silnikiem nie ma,jej rolę zastępuje wariator.

Silniki są smarowane mieszanką paliwowo olejową i to jest typowy system 2T.

sama przekładnia ze stałym zazębieniem znajduje się z tyłu i jest napędzana za pośrednictwem paska i to ona ma być smarowana olejem przekładniowym.

My stosujemy valvoline w80.

Edytowane przez senekkorzenna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...