JACK. Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) bokiem to na torze, na polskich drogach nie zaryzykuje ;d Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez JACK. Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) Nasze niektóre drogi wyglądają jak tor "przeszkód " :) Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez przemas22 Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Biorac SM z takich sprzetow z wiekszym piecykiem to na polskie drogi malo ktory samochod predzej osiagnie 100 czy nawet 150. Rzeklbym ze musialbys miec szczescie jak w lotto by z takim stanac w polsce na swiatlach... Co do plastikow to nie sa tak zwrotne i maja wiele strat w tej dziedzinie. Na SM mistrzem drag racingu nie bedziesz ale zaden samochod od swiatel do swiatel z Toba nie bedzie konkurowal. W ogole nie po to sie taki sprzet kupuje... Ale widac niektorym tylko to w glowie. Ja po to swojego Husaberga FE 400 robie pod supermoto by gumowac ile wlezie nauczyc sie chodzic bokami po czarnej nawierzchni no i moc przemykac miedzy autami bez wiekszych problemow... Predkosc rzedu 160 mi w zupelnosci wystarcza. Bo na autostrady sie nie wybieram. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 No to chyba wygrałem kilka razy w lotto. Raz nawet litrem nie dałem rady. Praktycznie co wyjazd przekraczam 160 w mieście (proszę bez moralizatorstwa). Żeby nie było ja też niedługo będę polował na supermociaka bo zabawa jest przednia na wyczynach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Biorac SM z takich sprzetow z wiekszym piecykiem to na polskie drogi malo ktory samochod predzej osiagnie 100 czy nawet 150. Rzeklbym ze musialbys miec szczescie jak w lotto by z takim stanac w polsce na swiatlach... Co do plastikow to nie sa tak zwrotne i maja wiele strat w tej dziedzinie. Na SM mistrzem drag racingu nie bedziesz ale zaden samochod od swiatel do swiatel z Toba nie bedzie konkurowal. W ogole nie po to sie taki sprzet kupuje... Ale widac niektorym tylko to w glowie. Ja po to swojego Husaberga FE 400 robie pod supermoto by gumowac ile wlezie nauczyc sie chodzic bokami po czarnej nawierzchni no i moc przemykac miedzy autami bez wiekszych problemow... Predkosc rzedu 160 mi w zupelnosci wystarcza. Bo na autostrady sie nie wybieram. Pozdro160 gdzie Ty chcesz śmigać jak nie na autostradzie ?a taka jazda między autami nie jest zbyt rozsądna chyba że źle to sobie zobrazowałem , a na naszych drogach często czyhają niespodzianki od dziur do piasku na zakrętach . Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 W wypadku gdy robie dluzsza wyprawe i w niezabudowanym chce sie przejechac troche szybciej. Tak do 100 -120 jest zupelnie wystarczajaca predkoscia.. Czy ja mowie ze zapierniczam miedzy samochodami jak glupek? Chodzi o to ze kiedy jest sznureczek samochodow do mijanki czy do swiatel podjezdzam powolutku miedzy nimi... I tak nikomu nie przeszkadzam bo motocykl nie blokuje samochodu. O wiele szybciej pokonuje mijanke itd.. Na hard enduro nie wygodnie sie jezdzie juz powyzej 120 ~ wiec predkosc rzedu 160 mowie ze jesty juz wystarczajaco wysoka. Moim zdaniem to porownanie z plastikiem 230-240 chodzi o odczucia i strach w oczach. Ale pewno bedziecie mi prawic kazania. Wypowiedzialem sie dla kolegi ktory pytal o jakies uzywane SM. Nie musi o byc jakis 600+ sprzet a jak mowilem. Mi sporo frajdy daje Husaberg 400.. Tyle w temacie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 http://allegro.pl/husaberg-ktm-fs650-supermoto-enduro-i2266741525.html dla mnie pełen wypas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Takiego sobie kiedys kupie.. Poki co mniejszy brat daje rade bo w terenie mocy nie jest zbyt wiele. A na 650 byla by meka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ja przygodę z sm zacznę najprawdopodobniej od xt ale jak to mówią czas pokaże :happy: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ja przygodę z sm zacznę najprawdopodobniej od xt ale jak to mówią czas pokaże :happy: licz sie z tym ze na XT bardzo lajtowo będziesz musiał śmigać, było u nas takie cudo ale dla mnie to takie DT w wiekszym opakowaniu i w las bym nie pojechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 kurde tak wyraźnie mi próbujecie obrzydzić to xt :laugh: to co byście polecili innego :wink:? Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 LC4 620 SC :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Jeżeli chcesz się dowiedziec więc o xt od ludzi ktorzy tego uzywaja to wejdz na www.xt660.pl Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 LC4 620 SC :icon_twisted: fajne aczkolwiek mało popularny i na żadnym serwisie aukcyjnym niedostępny i jeżeli chodzi o części to też szału nie ma :sad:Jeżeli chcesz się dowiedziec więc o xt od ludzi ktorzy tego uzywaja to wejdz na www.xt660.pl Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk no zalogowałem się i czekam chociaż wiesz swoje się chwali :laugh: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 JACK. z takim podejściem do tematu to faktycznie najlepszy dla Ciebie pewnie będzie popularny XT.... :banghead: i ze dwa kartony części zapasowychJa tam jakoś widzę na alledrogo dwie 620 na SM,nawet jeśli nie są w wersji SC to i tak to lepszy wybór niż XT,stał też ciekawy Vor,ale tego to już na pewno nie kupisz bo przecież części nie ma... osobiście rozglądał bym się jeszcze za XR650R na SM jeśli jest w twoim zasięgu finansowym...te sprzęty mają chociaż trochę charakteru a xt nadaje się idealnie dla ludzi którzy nie wiedzą czego chcą-to oczywiście moje zdanie... Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.