Skocz do zawartości

kupno używanego supermoto


Rekomendowane odpowiedzi

Biorac SM z takich sprzetow z wiekszym piecykiem to na polskie drogi malo ktory samochod predzej osiagnie 100 czy nawet 150. Rzeklbym ze musialbys miec szczescie jak w lotto by z takim stanac w polsce na swiatlach... Co do plastikow to nie sa tak zwrotne i maja wiele strat w tej dziedzinie. Na SM mistrzem drag racingu nie bedziesz ale zaden samochod od swiatel do swiatel z Toba nie bedzie konkurowal. W ogole nie po to sie taki sprzet kupuje... Ale widac niektorym tylko to w glowie. Ja po to swojego Husaberga FE 400 robie pod supermoto by gumowac ile wlezie nauczyc sie chodzic bokami po czarnej nawierzchni no i moc przemykac miedzy autami bez wiekszych problemow... Predkosc rzedu 160 mi w zupelnosci wystarcza. Bo na autostrady sie nie wybieram. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba wygrałem kilka razy w lotto. Raz nawet litrem nie dałem rady. Praktycznie co wyjazd przekraczam 160 w mieście (proszę bez moralizatorstwa). Żeby nie było ja też niedługo będę polował na supermociaka bo zabawa jest przednia na wyczynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorac SM z takich sprzetow z wiekszym piecykiem to na polskie drogi malo ktory samochod predzej osiagnie 100 czy nawet 150. Rzeklbym ze musialbys miec szczescie jak w lotto by z takim stanac w polsce na swiatlach... Co do plastikow to nie sa tak zwrotne i maja wiele strat w tej dziedzinie. Na SM mistrzem drag racingu nie bedziesz ale zaden samochod od swiatel do swiatel z Toba nie bedzie konkurowal. W ogole nie po to sie taki sprzet kupuje... Ale widac niektorym tylko to w glowie. Ja po to swojego Husaberga FE 400 robie pod supermoto by gumowac ile wlezie nauczyc sie chodzic bokami po czarnej nawierzchni no i moc przemykac miedzy autami bez wiekszych problemow... Predkosc rzedu 160 mi w zupelnosci wystarcza. Bo na autostrady sie nie wybieram. Pozdro

160 gdzie Ty chcesz śmigać jak nie na autostradzie ?

a taka jazda między autami nie jest zbyt rozsądna chyba że źle to sobie zobrazowałem , a na naszych drogach często czyhają niespodzianki od dziur do piasku na zakrętach .

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wypadku gdy robie dluzsza wyprawe i w niezabudowanym chce sie przejechac troche szybciej. Tak do 100 -120 jest zupelnie wystarczajaca predkoscia.. Czy ja mowie ze zapierniczam miedzy samochodami jak glupek? Chodzi o to ze kiedy jest sznureczek samochodow do mijanki czy do swiatel podjezdzam powolutku miedzy nimi... I tak nikomu nie przeszkadzam bo motocykl nie blokuje samochodu. O wiele szybciej pokonuje mijanke itd.. Na hard enduro nie wygodnie sie jezdzie juz powyzej 120 ~ wiec predkosc rzedu 160 mowie ze jesty juz wystarczajaco wysoka. Moim zdaniem to porownanie z plastikiem 230-240 chodzi o odczucia i strach w oczach. Ale pewno bedziecie mi prawic kazania. Wypowiedzialem sie dla kolegi ktory pytal o jakies uzywane SM. Nie musi o byc jakis 600+ sprzet a jak mowilem. Mi sporo frajdy daje Husaberg 400.. Tyle w temacie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przygodę z sm zacznę najprawdopodobniej od xt ale jak to mówią czas pokaże :happy:

 

licz sie z tym ze na XT bardzo lajtowo będziesz musiał śmigać, było u nas takie cudo ale dla mnie to takie DT w wiekszym opakowaniu i w las bym nie pojechał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 620 SC :icon_twisted:

fajne aczkolwiek mało popularny i na żadnym serwisie aukcyjnym niedostępny i jeżeli chodzi o części to też szału nie ma :sad:

Jeżeli chcesz się dowiedziec więc o xt od ludzi ktorzy tego uzywaja to wejdz na www.xt660.pl

 

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

no zalogowałem się i czekam chociaż wiesz swoje się chwali :laugh:

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JACK.

 

z takim podejściem do tematu to faktycznie najlepszy dla Ciebie pewnie będzie popularny XT.... :banghead: i ze dwa kartony części zapasowych

Ja tam jakoś widzę na alledrogo dwie 620 na SM,nawet jeśli nie są w wersji SC to i tak to lepszy wybór niż XT,stał też ciekawy Vor,ale tego to już na pewno nie kupisz bo przecież części nie ma... osobiście rozglądał bym się jeszcze za XR650R na SM jeśli jest w twoim zasięgu finansowym...te sprzęty mają chociaż trochę charakteru a xt nadaje się idealnie dla ludzi którzy nie wiedzą czego chcą-to oczywiście moje zdanie...

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...