szramer Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 co mozecie powiedziec o wr 400 i tego podobnym?? moze lc4?? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Wr 400. hmm, bardzo fajny motocykl. Bardzo "przyjaźnie oddaje moc" nawet dla tych któzy za dużo z wyczynowymi motocyklami nie mieli. Lecz na 1 moto w życiu bym go nie polecił, poprostu za mocny, ale jest o wiele przyjaxniejszy niż np yz 400. Na tamto to strach w ogóle wsiadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Co do wr 400, to poszukaj w archiwum, może coś było !!!Na forum WR 400 ma Bary, skontaktuj się z nim !!! Chyba, że on sam się tu odezwie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Dokładnie Pucek już się odzywam.Filu mi też odradzał zakup WRki 400F jako pierwszego Hard Enduro. :) Nie posłuchałem jego rady i od lutego śmigam właśnie takim sprzętetem. ;) Nie żałuję tej decyzji i jakoś udaje mnie się okiełznać tą moc. ;) Napewno łatwiej opanować takie 4T niż słabsze 2T. Przeczytaj sobie opis na stronie zychoffroad.http://www.zychoffroad.pl/index.php?Module...kuly&Art=wr400fW większości się z tym zgadzam. A seryjny tłumik i kierownica to rzeczywiście badziewie, ale jest szansa, że jeśli kupisz używke to będzie to już powymieniane. Szramer a do czego miałoby Ci służyć to moto?Bo jeśli chodzi o Hard Enduro to według mnie wybór jest prosty właśnie Yamaha WR albo KTM EXC, są jeszcze inne np: Husqwarny, Husabergi itd., ale są o wiele mniej popularne, co wiąże się z pewnymi konsekwencjami.Dużą zaletą EXC jest rozrusznik, który w KTMie montowali już w 2000r. a w WRce dopiero w 2003r. Choć ja problemów z odpalaniem nie mam wystarczy jeden kop czy jest zimny czy ciepły, po glebie jedynie trzeba kopnąć parę razy i użyć specjalnego przełącznika. Nie jechałem jeszcze na innych sprzętach i nie mam porównania.A jeśli chodzi o LC4 to też dobry sprzęt ale do bardziej lajtowej jazdy. szramer jeśli masz jakieś konkretne pytania dotyczące WRki to dawaj, jeśli tylko będe wiedział to odpowiem. Może coś jeszcze doda CrossRider on też ma WRke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Dokładnie Pucek już się odzywam.Filu mi też odradzał zakup WRki 400F jako pierwszego Hard Enduro. :) Nie posłuchałem jego rady i od lutego śmigam właśnie takim sprzętetem. ;) Nie żałuję tej decyzji i jakoś udaje mnie się okiełznać tą moc. ;) Napewno łatwiej opanować takie 4T niż słabsze 2T. Przeczytaj sobie opis na stronie zychoffroad.http://www.zychoffroad.pl/index.php?Module...kuly&Art=wr400fW większości się z tym zgadzam. A seryjny tłumik i kierownica to rzeczywiście badziewie, ale jest szansa, że jeśli kupisz używke to będzie to już powymieniane. Szramer a do czego miałoby Ci służyć to moto?Bo jeśli chodzi o Hard Enduro to według mnie wybór jest prosty właśnie Yamaha WR albo KTM EXC, są jeszcze inne np: Husqwarny, Husabergi itd., ale są o wiele mniej popularne, co wiąże się z pewnymi konsekwencjami.Dużą zaletą EXC jest rozrusznik, który w KTMie montowali już w 2000r. a w WRce dopiero w 2003r. Choć ja problemów z odpalaniem nie mam wystarczy jeden kop czy jest zimny czy ciepły, po glebie jedynie trzeba kopnąć parę razy i użyć specjalnego przełącznika. Nie jechałem jeszcze na innych sprzętach i nie mam porównania.A jeśli chodzi o LC4 to też dobry sprzęt ale do bardziej lajtowej jazdy. szramer jeśli masz jakieś konkretne pytania dotyczące WRki to dawaj, jeśli tylko będe wiedział to odpowiem. Może coś jeszcze doda CrossRider on też ma WRke. Bary, odradzałem Ci, bo mówiłeś, że to w ogóle twój pierwszy motor, a wr jednak troche tych koni ma jakby nie było.Napisałem tak, bo to jest tak jak dla przykładu z jakimś sportowym ścigiem 600 np. Jak ktoś jest bardzo rozważny to nic sobie nie zrobi a jak nie bardzo to wiadomo... ;) Ja jestem zwolennikiem zaczynania jazdy od najmniejszych pojemnośći stopniowo przechądzoąć do coraz wyższych. A co do motocykla hard enduro, to uważam, ze wr jest najlepsza, mniej zazwyczaj trzeba przy niej robić niż przy Ktmie. Nie wiem czy nie zabardzo się wymądzrzam jak na swój wiek :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 łatwiej sie nauczyć jeździc na 400cc 4t niż na 80 czy 125 2t, chyba nie musze mówic dlaczego. ja bym ci radził kupic moto z rozrusznikiem, zwłaszcza ze to 400cc. Może 2t 125cc jest łatwe do odpalenia ale jak zobaczylem jak inni się męczą ze swoimi czterosuwami to pomyślalem ze nie ma sensu kupować do jazdy AMATORSKIEJ czterosuwa na kopa. Chyba że rzeczywiscie te 2-3kg robią ci taką różnice ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Gdańsk Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 łatwiej sie nauczyć jeździc na 400cc 4t niż na 80 czy 125 2t, chyba nie musze mówic dlaczego.wez mi powiedz albo link zapodaj bo ja niewiem chyba ze masz na mysli sprawy mechaniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 chodzi o to ze czterosuwów nie musisz tak kręcic. mozesz jechac sobie spokojnie, nie martwiąc sie o tak czestą zmiane biegow. wtedy skupiasz sie bardziej na jeździe niz na biegach. poza tym w 2t jest cos takiego ze moc pojawia sie nagle i początkującemu moze byc trudno to opanować.chociaz z drugiej strony na 4t trzeba uwazac np. przy wyskokach, bo jak niechcący puscisz gas to automatycznie lecisz na przód. w 2t to też występuje ale nie aż tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 4 t ma taką charakterystyke mocy, że łatwo sie jeżdzi, poprostu równomiernie i płynnie oddaje moc. A np wylislona 80 2t praktycznie nie jedzie na wolnych obrotach, trzeba cały czas ją kręcić. Nawet ruszanie taka 80 czasem jest ciężkie. W terenie na 4t spokojnie podjeżdzasz pod dórki gdz 80 2t musisz napędzać dużo mocniej i cały czas trzymać na obrotach. Poza tym utzrymanie takiej 80 jest bardzo drogie. Do jazdy po torze taka 80 2t sie nadaje ( bo tam cały czas trzeba pałować moto) ale w ciężki teren tam gdzie masz błoto i podjazdy to najlepsze jest 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Strzalek ma racje moja Honda ciągnie powyżej 5-6tyś obrotów, i inne 80dziesiątki również w podobnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 .wracam na jesien i wiem ze ze szlifiuery nic niebede mial bo moze wykozystam 15% mocy a tak enduro sobie posmigam i po sniegu ,a niechce zadnej 600 tki bo niema zbytniego doswiadczenia w terenie ,a xt 600 za slaba i za ciezkaa motocykl ma sluzyc do zimowych pacyfikacji , no moze czasem na narty podjechac ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 14 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2004 szramer do tego co napisałeś to WRka lub EXC będą się bardzo dobrze nadawały. A na zime blachowkręty w kostke i pocinasz (ja jeszcze tego nie testowałem ale Dominik pisał, że ta metoda nieżle sprawdza się zimą)A jak się wkręcisz w Enduro to już przy tym zostaniesz i na wiosne i lato itd. na co liczę. :buttrock: Filu spoko może jest trochę racji w przechodzeniu na coraz wyższe pojemności.dla przykładu z jakimś sportowym ścigiem 600 np. Jak ktoś jest bardzo rozważny to nic sobie nie zrobi a jak nie bardzo to wiadomo... I tu się z Tobą w pełni zgadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 (...)' date='a xt 600 za slaba i za ciezka a motocykl ma sluzyc do zimowych pacyfikacji (...)[/quote'] Co do ciężaru to się w pełni zgodze :buttrock:Sam miałem problemy z Klx-em 250r w zimie, a co dopiero byłoby z XT 600 :mrgreen: Natomiast co do mocy, to XT wcale nie jest za słaby :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj moto Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 A jakie są ceny za używane WR lub EXC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 zalerzy od pojemności ale najtańsze exc nie schodzą poniżej 10000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.