Gr00bY Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Co wybieramy? Myślę nad Yamahą YZF600 bo bardzo przystępnie stoją cenowo, CBR600F3, ale ciężko ładną uchodzić za takie pieniążki, podobnie sprawa wygląda z GSXRem 600 i ZXRem6. ZXR750 odpuszczam bo to kontrukcja zabytek. Celuje w lata 95-96 ew. gdyby coś się trafiło młodszego po lekkim szlifie to nawet bardziej by mi pasowało. Co wymyślicie na mój dylemat? Jakby to miało znaczenie to mam 190cm wzrostu i 92kg wagi, i od motocykla wielkiego komfortu nie oczekuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 A może jakiś turystyk o lekkim sportowym zacięciu?taki jak mój Suzuki GSX 600F - z Twoimi gabarytami będzie to wygodny motor ( w miarę), ale o szaleństwach typo wheelie, czy endo możesz zapomnieć...ja swój sprzęt chwalę, choć gdybym dziś kupował to byłaby to klasa 900 ccm i wyżej (600 ma tą zaletę, że jest żwawa i to nie kosztem zbyt dużego spalania)Choć odrobine wnioskuję, że marzy Ci sie pewna dawka emocji związanych z jazdą ekstremalną... - w tym przypadku nie udzielę rady (nie mam doświadczenia)życzę trafnego wyboru! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr00bY Opublikowano 10 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Wybacz, ale dla mnie GSX-F to hm... kibel :) Jeździłem i zero cugu. Mogę osobiście ten motor polecic każdemu właśnie do turystycznej jazdy ew. na pierwszy poważny motor. Ja jednak celuje troszke w inną półke. Tym nie mniej dziękuje za wypowiedź ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Ja ci smiało mge polecić Honde CBR 600. Motorek naprawde klasa- moja była z 1993 roku(czyli F2) i mimo że wcale lekkiego zycia nie miała bo nie kupiłem jej tylko do turystyki to spisywała sie rewelacyjnie! Fakt że bardzo dbam o swoje pojazdy i sprawy typu wymiany oleju, regularne przeglądy, smarowanie itp itd były na pożadku dziennym ale inni kumple z podobnymi maszynkami w "kwiecie" wieku miewali rózne wiksze lub mniejsze problemy.Ja przez rok machnąłem 10 000 ponad kompletnie bezawaryjnie. Owszem były jakieś bzdury typu pęknięta linka czy zapchana rurka od odpowietrzenia zbironika paliwa ale nicpoważniejszego sie nie wydażyło.Niestety za 14 000 trudno ci będzie znaleźć pożądną w miare młoda F3 choć zdarzają się... F2 za taką kase znalazłbyś śmiało moze by jeszcze zostało(ja swoja sprzedałem pare dni temu za 11500 ale była igła). Co od pozostałych motorków to równiez są bardzo fajne, niestety nie moge jednak obiektywnie powiedzieć że są bardzo niezawodne czy odporne tak jak CBRka na dostawanie w tyłek...CBRka trzyma bardzo cene a te motorki mniej i troche w tym rcji jest. Jednak ja bym wolał kupić coś pewnego niż podejrzane okazje. Czasem bardzo atrakcyjne ceny są kuszące ale kryją za sobą rózne niemiłe niespodzianki.Za 14 000 będziesz skzany na pierwsze roczniki tych maszyn, mają one coprawda już po kilka lat ale wbrw pozoom 96 rok to nie jest stare moto więc uważaj n podejrzanie atrakcyjne ceny. Cięzki temat ale mam nadzieje że znajdziesz coś co będzie spełniało twoje oczekiwania i nie okaże sie miną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Myślę że po 6 latach w nieodpowienich rękach motocykl jest kupą nieważne czy Honda czy nie. Moja rada jest taka - nie usztywniaj się na konkretny model - kup to co się trafi w stanie bliskim ideału. Chyba jednak lepiej szukać za granicą przynajmniej zawieszenie nie jeździło po dziurach :mrgreen: . No cóż ja chciałem ZZr 1100 a od 3 lat mam gsxr i coraz bardziej go lubię ( chociaż po pierwszym sezonie i nawinięciu 12000 km musiałem w niego włożyc kupę kasy). Jeżel znajdziesz którykolwiek z wymieninych przez Ciebie motocykli w dobrym stanie na pewno bardzo Cię zadowoli i nie zawiedzie - w końcu to Japonia :mrgreen: :mrgreen:Miłych poszukiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr00bY Opublikowano 11 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Spidi - właśnie dlatego wymieniłem 4 motorki. Zawsze to większe możliwość trafienia dobrego modelu. Co do CBRki to, że jest to motor nie do zajeżdzenia wiem do znajomego który miał dwie. F1 i F2 i na każdej przejeździł dwa sezony i nic nie robił 8O 8) Zastanawia mnie tylko jak na tle pozostałych sportowych kontrukcji wypada trochę bardziej lightowy motor YZF600 często użytkowany przez kobiety zazwyczaj o rok młodszy niż reszta konstrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 U mnie w miescinie jest koles na którego wołają Gruby i on jeździ cbr 600 f1 i jakos ty mi sie z nim kojarzysz wiec kupuj cbr :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Spidi - właśnie dlatego wymieniłem 4 motorki. Zawsze to większe możliwość trafienia dobrego modelu. Co do CBRki to, że jest to motor nie do zajeżdzenia wiem do znajomego który miał dwie. F1 i F2 i na każdej przejeździł dwa sezony i nic nie robił 8O 8) Zastanawia mnie tylko jak na tle pozostałych sportowych kontrukcji wypada trochę bardziej lightowy motor YZF600 często użytkowany przez kobiety zazwyczaj o rok młodszy niż reszta konstrukcji. Wyobraź sobie tego biednego jelenia co kupił od niego motocykl :) ;) , nic nie robił czyli wypiłował na maxa i spuścił już złom dalej. ZbychoXJR1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 hehe zbycho groobemu chodziło chyba że kolega nie mił żadnych awarii i problemów bo nic nie robić to sie nie da(przynajmniej większośc normalnych ludzi by nie wytrzymała).Czynności eksploatacyjne wymagają zawsze troszke pracy czasu i pieniędzy i skoro ktoś robi troche kilometrów w sezonie to nie sadze zeby był tak odważny żeby nie dbać o swoje moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 zobacz co masz za 14000 - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=26244830 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G_S_F Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 a suzi RF?? za 14tyś kupisz 900 mi sie osoboscie ten motorek podoba,u mnie na wsi jeździ i 600 i 900 i nie narzekają na nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Je tez polecalm CBR600 F3 :lapagora: Motorek jest nie do zajechania jak mowili przedmowcy, oczywiscie okresowe wymiany oleju, filtrow i regulacja to podstawa :) Ja mam swoja juz drugi sezon , przejechalem ok 11tys km i nic w niej nie robilem ;) :lapagora: Co do cen to naprawde trzymaja sie na jednym poziomie miedzy 13-15,5 tys zl Ale jak kupisz nie bedziesz zalowal ;) Jak by co to ja swoja bede sprzedawal pod koniec sezonu... ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 a co z ta FZR 600?? prosze napiszcie cos o niej ..bo mnie ciekawi jak wypada ten model na tle konkurencji.. ps. po ile chodzi CBR F2?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 poszukaj sobie ogloszen tutaj jak chcesz wiedziec po ile stoja F2 http://www.dizmar.com.pl/ ;) Ale o ile wiem to chodza do ok 13tys Co do FZR600 to sie nie wypowiadam bo nie mialem okazji dosiadac takiaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 FZR przegrywa z tą konkurenja bo jest starszą konstrukcją i poprostu traci do konkurencji...Tutaj była mowa raczej o nowszym modelu czyli YZF 600 ale to już inna bajka.Kumpel niedawno kupił taką ale nie potrafie powedzieć jak wygląda eksploatacja w praktyce. Ma ją dopiero od poczatku sezonu więc mało wiadomości o tym motorku mam(jak z niezawodnością itd...) narazie jest OK. Jedyne co jeszcze moge powiedzieć to to że maszynki typu GSXR600(SRAD) czy ZX6 będą znacznie mniej wygodne, bardziej nastawione na sport i agresywne a CBR i YZF znacznie wygodniejsze gdy chcesz wybrac sie np. w traske... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.