Shinigami Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Ja myślę, że Pan Adam wyczerpał temat. Układ dźwigni zawieszenie do sprawdzenia z miejsca. Na twardych kapciach to kolega może mieć najwyżej problem z uślizgami albo ogólnie złym prowadzeniem w zakrętach. BTW Jeśli Twój amorek stracił olej albo się rozszczelnił w inny sposób to na dużych hopach możesz czuć coś w rodzaju próby wyrzucenia Cię z siodła przez moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 BTW Jeśli Twój amorek stracił olej albo się rozszczelnił w inny sposób to na dużych hopach możesz czuć coś w rodzaju próby wyrzucenia Cię z siodła przez moto. Myśle że o coś takiego koledze chodzi, może zbyt mieki nastaw zawieszenia albo wysrany właśnie amor. Ciśnienie rzeczywiście spore, pokombinuj z tym nawet z czystej ciekawości, ale to raczej nie przez to go buja. Doprana guma powoduje na szutrach uczucie wypadania plomb :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Sprawdź sobie profilaktycznie naciąg szprych...też odczuwałem lekkie pływanie szczególnie w zakrętach,a później się okazało że podczas szybkiego zwiedzania lasu straciłem trochę szprych... Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 (edytowane) Masz luzy na tulejach tylnego wahacza, ktore sa mozliwe do sprawdzenia tylko po odpieciu amora od tego wahacza.Mitasy to nie najlepsze opony na swiecie, raczej wprost przeciwnie. czy luzy na wahaczach nie ujawniłby się także na asfalcie? Majtas robi opony o dobrym wspólczynniku cena/jakość, choć niektóre modele są zaskakująco drogie przynajmniej typowo terenowe, nie wiem jak inne. Yeuop jak się sprawują te opony przy lekkim offie, da się bez nerwów pojechać po polno-leśnych drogach? Mam w hondzie micheliny T66, po mokrym wymiękają, po suchym całkiem całkiem, najchetniej wrzucułbym kostki, ale szybko zejdą na asfalcie, więc myślę o jakich "jodełkach" do niedużej turystyki, tylko nie wiem czy jest sens płacić za niewielką różnicę, zwłaszcza ze te micheliny mam praktycznie nowe. Edytowane 2 Stycznia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Yeuop jak się sprawują te opony przy lekkim offie, da się bez nerwów pojechać po polno-leśnych drogach? nie wiem, ja w terenie jestem bardzo niesmialy ;-)mysle, ze dobry kierowca na nich dojedzie wszedzie..... a ja z racji cielesnych gabarytow i zwyklego strachu jezdze raczej spokojnie w terenie.... no ale z drugiej strony bylem na nich w swanetii na polnocy gruzji (400km off roadu do wysokosci 2700m n.p.m., po bokach osniezone szczyty cztero- i pieciotysiecznikow) i opony swietnie sobie daly rade... ja gorzej ;-) spotkalem po drodze dwoch motocyklistow z jakis germanskich plemion, oni swoje zdjecia wrzucili tutaj, jesli ktos chce obejrzec, jak sie jezdzi po gruzji:http://kavkaz.piranho.de/index2.html dziekuje wszystkim za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.