Skocz do zawartości

..plywajacy tyl w XT600


Gość yeuop
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja myślę, że Pan Adam wyczerpał temat. Układ dźwigni zawieszenie do sprawdzenia z miejsca. Na twardych kapciach to kolega może mieć najwyżej problem z uślizgami albo ogólnie złym prowadzeniem w zakrętach.

 

BTW Jeśli Twój amorek stracił olej albo się rozszczelnił w inny sposób to na dużych hopach możesz czuć coś w rodzaju próby wyrzucenia Cię z siodła przez moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW Jeśli Twój amorek stracił olej albo się rozszczelnił w inny sposób to na dużych hopach możesz czuć coś w rodzaju próby wyrzucenia Cię z siodła przez moto.

 

Myśle że o coś takiego koledze chodzi, może zbyt mieki nastaw zawieszenia albo wysrany właśnie amor.

Ciśnienie rzeczywiście spore, pokombinuj z tym nawet z czystej ciekawości, ale to raczej nie przez to go buja. Doprana guma powoduje na szutrach uczucie wypadania plomb :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie profilaktycznie naciąg szprych...też odczuwałem lekkie pływanie szczególnie w zakrętach,a później się okazało że podczas szybkiego zwiedzania lasu straciłem trochę szprych...

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz luzy na tulejach tylnego wahacza, ktore sa mozliwe do sprawdzenia tylko po odpieciu amora od tego wahacza.

Mitasy to nie najlepsze opony na swiecie, raczej wprost przeciwnie.

czy luzy na wahaczach nie ujawniłby się także na asfalcie?

 

Majtas robi opony o dobrym wspólczynniku cena/jakość, choć niektóre modele są zaskakująco drogie przynajmniej typowo terenowe, nie wiem jak inne. Yeuop jak się sprawują te opony przy lekkim offie, da się bez nerwów pojechać po polno-leśnych drogach? Mam w hondzie micheliny T66, po mokrym wymiękają, po suchym całkiem całkiem, najchetniej wrzucułbym kostki, ale szybko zejdą na asfalcie, więc myślę o jakich "jodełkach" do niedużej turystyki, tylko nie wiem czy jest sens płacić za niewielką różnicę, zwłaszcza ze te micheliny mam praktycznie nowe.

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeuop jak się sprawują te opony przy lekkim offie, da się bez nerwów pojechać po polno-leśnych drogach?

 

nie wiem, ja w terenie jestem bardzo niesmialy ;-)

mysle, ze dobry kierowca na nich dojedzie wszedzie..... a ja z racji cielesnych gabarytow i zwyklego strachu jezdze raczej spokojnie w terenie.... no ale z drugiej strony bylem na nich w swanetii na polnocy gruzji (400km off roadu do wysokosci 2700m n.p.m., po bokach osniezone szczyty cztero- i pieciotysiecznikow) i opony swietnie sobie daly rade... ja gorzej ;-)

 

spotkalem po drodze dwoch motocyklistow z jakis germanskich plemion, oni swoje zdjecia wrzucili tutaj, jesli ktos chce obejrzec, jak sie jezdzi po gruzji:

http://kavkaz.piranho.de/index2.html

 

dziekuje wszystkim za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...