piórko Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ale ze złotą obwódką :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 toz mowie ze TB tylko dzwiek zmienia! co zlego powiedzialem? taki np Acrap EVO zmienia nie tylko dzwiek... sporo innych wydechow zmienia nie tylko dzwiek, a TB zmienia tylko dzwiek wlasnie... :D A co takiego zmieniają :) Piórko, gratki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) kolega ma pewnie na myśli to, żę Akrap Evo poza zmianą dzwięku podnosi także moc tzn ją zmienia. :icon_mrgreen: Gratulacje:) Edytowane 10 Stycznia 2012 przez Vivaldi_V1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Czyli odpowiedni wydech może też obniżyć moc :icon_razz: Edytowane 10 Stycznia 2012 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Wiadomo:)Gdzieś mi się o uszy obiło, że w niektórych przypadkach wymiana samego wydechu na sportowy obniża moc dopiero zestrojenie go i wymiana filtra + dysze daje jakieś efekty Edytowane 10 Stycznia 2012 przez Vivaldi_V1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 No taaa, podnosi moc :D. I od razu przedłuża to i owo :P Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wiadomo:)Gdzieś mi się o uszy obiło, że w niektórych przypadkach wymiana samego wydechu na sportowy obniża moc dopiero zestrojenie go i wymiana filtra + dysze daje jakieś efekty Hmm że filtr powietrza to rozumiem, że dysze w gażniku równiesz, w innych wypadkach strojenie mamy zapłonu ok. ale wydech... W silniku zaworowym chyba nie robi to aż takiego wrażenia po za akustycznym. W dwusuwie to się zgodzę... Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 No taaa, podnosi moc :D. I od razu przedłuża to i owo :P Phi, na przedłużaniu czegokolwiek w ogóle mi nie zależy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Phi, na przedłużaniu czegokolwiek w ogóle mi nie zależy :icon_razz: Wiemy przecież. Robisz to tylko ze względów estetycznych, dźwiękowych. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 (edytowane) Hmm że filtr powietrza to rozumiem, że dysze w gażniku równiesz, w innych wypadkach strojenie mamy zapłonu ok. ale wydech... W silniku zaworowym chyba nie robi to aż takiego wrażenia po za akustycznym. W dwusuwie to się zgodzę...Zalozenie przelotu moze powodowac zubozenie mieszanki w gaznikowcu i wypalanie zaworow wydechowych. O ile w zakresie pracy dyszy wolnych mieszanke mozna wzbogacic to przy pelnym odwinieciu dziala tylko dysza glowna i wlasnie ja trzeba wymieniac. Po to sa np zestawy DynoJet. Edytowane 12 Stycznia 2012 przez mike.kir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 (edytowane) Dzięki niezrównanemu Theodorowi - zamontowany! Dźwięk w "naturze" brzmi znacznie lepiej - jest bardzo fajny: http://www.youtube.com/watch?v=XCQNSBrLpW4 Wielkie dzięki, Theodor :notworthy: :notworthy: :notworthy: Edytowane 13 Lutego 2012 przez piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ha :D Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Moto chodziło tak wcześniej na wolnych? Mam na myśli nieco bardziej 'nierówny' chód niż zwykle - np. 0:16. W giksie z akrapem miałem podobny efekt. Po przyłożeniu buta do końcówki wydechu, obroty się automatycznie stabilizowały i nie było tego kaszlu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Jest dokładnie tak jak piszesz. Chodzi na jałowych jak betoniarka. Brak exapu daje znać o sobie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.