matys210 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zakupiłem dziś honde Cr 125.Mam taki problem że gdy wbije np dwójke i potem chce trójke to bieg niechce tak w dół delikatnie odskoczyć zeby wbić wyższy bieg tylko trzeba delikatnie w dół nóżke i potem dopiero do góry.Co to moze byc?Szukałem w googlach i może źle wpisywałem ale nic mi nie wyszukało.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zakupiłem dziś honde Cr 125.Mam taki problem że gdy wbije np dwójke i potem chce trójke to bieg niechce tak w dół delikatnie odskoczyć zeby wbić wyższy bieg tylko trzeba delikatnie w dół nóżke i potem dopiero do góry.Co to moze byc?Szukałem w googlach i może źle wpisywałem ale nic mi nie wyszukało....czy tylko ten problem jest z jednym biegiem czyli trójką?? przyczyn może być pare np: przytarty wałek, sprężyna zużyta, ale to by raczej występowało przy innych biegach też. Jeśli jeden to moze być program albo wodzik. Najlepiej to zacznij od wymiany oleju bo może być syf i też bedzie szwankowac skrzynia, zresztą stan zużytego oleju może dać czasami jakąś podpowiedź np: opiłki, śmieci itp. Zacznij od oleju bo to jest zdecydowanie najtańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 To dotyczy każdego biegu.Sprzedawca twierdził że wszystko było okey tylko jak Pan był testować motocykl to coś się popsuło.Konkretnie co to za sprężyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 chodzi o sprężynę powrotną wałka zmiany biegów, ale naprawde przyczyn może być więcej. a jak wygląda motocykl? nie jest czasem zabłocony mocno?? czasami nawłazi jakiś syf i też potrafi namieszać. Sprężyne od wybieraka zmiany biegów powinno być widac po zdjęciu pokrywy od sprzęgła, zaopatrz się w serwisówkę, lub jakiś katalog części on-line i podejrzyj jeszcze pomyślałem że wałek może być skrzywiony i też go może blokować. Rzuć okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Motor jest czysty.Okey w najbliższym czasie zajme się tym;)dzieki Pt77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 w razie co moge pomóc, wrzucisz jakieś fotki i myśle że temat rozwiążemy- pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 (edytowane) To dotyczy każdego biegu.Sprzedawca twierdził że wszystko było okey tylko jak Pan był testować motocykl to coś się popsuło.Konkretnie co to za sprężyna? Sprawdż osiowość wałka zmiany biegów. Kiedyś zaliczyłem glebe i ten wałek na którym zamontowana jest dzwignia zmiany biegów wygiął się minimalnie i biegi naprawdę ciężko wchodziły.Bez tzw. pyknięcia Edytowane 28 Grudnia 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Rozkręciłem prawy dekiel, trzeba było ściągnąć sprzęgło i wodzik był zbyt blisko pokrywy i podszlifowałem dekiel i jest okey. Ktoś jak rozkręcał to może za dużo podkładek dał czy coś.Teraz wszystko działa.Dzięki za pomoc :icon_mrgreen: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Rozkręciłem prawy dekiel, trzeba było ściągnąć sprzęgło i wodzik był zbyt blisko pokrywy i podszlifowałem dekiel i jest okey. Ktoś jak rozkręcał to może za dużo podkładek dał czy coś.Teraz wszystko działa.Dzięki za pomoc :icon_mrgreen: :icon_biggrin:To nie trzeba było szlifować nic tylko rozebrać to sprzęgło i sprawdzić zgodnie z manualem czy nic nie brakuje. Ewentualnie daną część dokupić i poskładać jak należy. Mój kumpel też raz piłował pokrywę tylko z lewej strony to pozniej przy glebie dzwignia zmiany biegów wpadła do magneta :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Te dekle są tak słabe że i tak coś może wpaść np dzwignia hamulca. Ale jest jeden plus- ma lżejszy motor hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 (edytowane) Tak się zbija mase w wyczynowych motocyklach i grubość wszystkich ścianek jest już fabrycznie na granicy rozsądku, więc szlifowanie im nie pomoże racZej :biggrin: . Autor zabrał się trochę od dupy strony bo zamiast zdiagnozować elementy sprzęgła wyszlifował dekiel :icon_rolleyes: Edytowane 1 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 A później na allegro będzie w idealnym stanie .... rozbierasz i patent goni patent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 A Polaczki to chyba naród który najlepiej opanował tą sztukę :icon_twisted: :icon_biggrin: Byle by 20zł taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Mowa :icon_rolleyes: Jak rozbierałem DeTkę to nawet simmer na wale stał bokiem. Móstwo rzeczy oklepane młotkiem a rama doprowadzona do takiego stanu, że już drugą muszę wywalić. Pierwsza nakombinowane dokumenty, zawieszenie trzeba było ciąć. Druga podobnie ale papiery niby do odratowania ale mocowania silnika przysmarkane na pałę, otwory na oś wahacza wywalone aż całość lata jak szmata, wszystko upaciane w białej farbie "dla wyglądu", niektóre mocowania powyginane i podogniatane młotkiem.Kotastrofa panowie.Bandyta nad którym pracuję też miał parę polskich śladów na sobie i nieudolne próby odkręcenia trudnych śrub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Mowa :icon_rolleyes: Jak rozbierałem DeTkę to nawet simmer na wale stał bokiem. Móstwo rzeczy oklepane młotkiem a rama doprowadzona do takiego stanu, że już drugą muszę wywalić. Pierwsza nakombinowane dokumenty, zawieszenie trzeba było ciąć. Druga podobnie ale papiery niby do odratowania ale mocowania silnika przysmarkane na pałę, otwory na oś wahacza wywalone aż całość lata jak szmata, wszystko upaciane w białej farbie "dla wyglądu", niektóre mocowania powyginane i podogniatane młotkiem.Kotastrofa panowie.Bandyta nad którym pracuję też miał parę polskich śladów na sobie i nieudolne próby odkręcenia trudnych śrub.Nawet młotkiem i przecinakiem niektórzy próbują dokręcać :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.