Skocz do zawartości

Silniki diesla już nie opłacalne?


murgal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość komandosek

tak zrobione zeby doszlo do awarii, producentowi nie opłaca sie wyprodukowac zbyt niezawodnego samochodu. Bez sensu, trzeba maksymalizować zysk i zamiast jednej jednostki, sprzedać kilka

 

nie tylko 1.4 TDI w małym aucie pali mniej. W nowym superbie, 2.0 TDI 170KM na trasie przy normalnej jezdzie schodzi poniżej 6, jak sie postarać to poniżej 5. Ciezko o taki wynik w podobnym silniku benzynowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo można jechać i jechać. Dla mnie 1.4 TDI nie jedzie i nie wyobrażam sobie tym gdziekolwiek w trasę się zapuszczać. Przyzwyczaiłem się do trochę innego komfortu.

 

A przy jakiej prędkości chcesz zejśc tym Superbem na trasie poniżej 6? A poniżej 5 to już Cię tirowcy zatrąbią na śmierć i pewnie skończysz w rowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

przy 120-130 na a4 dalej komputer pokazuje chwilowe spalanie poniżej 5. przy 150-160 pokazuje 6,5, a jak chce przejechac katowice-wrocław w godzinę, to powyżej 8 wychodzi. Bardzo mi sie to podobasmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 120-130 na a4 dalej komputer pokazuje chwilowe spalanie poniżej 5. przy 150-160 pokazuje 6,5, a jak chce przejechac katowice-wrocław w godzinę, to powyżej 8 wychodzi. Bardzo mi sie to podobasmile.gif

Co ma się chwilowe do spalania.Ważne jest to ile przejeżdza sie na zbiorniku.I to jest wyznacznikiem spalania.

Średnie silnika 2.0 130-170KM w dieslu to około 7,5-8 l przy spokojnej jeżdzie.

Edytowane przez danielpotas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

lapiesz za słówka, srednie tez tyle wynosi.

 

na pełnym baku 60l mozna zrobic ok tysiaca km, troche ponizej jezdzac po miescie, powyżej na trasie.

Edytowane przez komandosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

nie jezdzilem innymi dieslami poza octavią I, octavią II i superbem II, we wszystkich spalanie było podobne, przy czym o dziwo najmniej wydaje sie palic najmocniejszy i najciezszy superb.

 

Nie wiem, moze inne modele aut w dieslu palą wiecej, nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykup moze jakiś korespondencyjny kurs języka polskiego. Tak w ramach prezentu na gwiazdke.

Czas przełączania na LPG zależy od temperatury cieczy chłodzącej. Więc ta Twoja "minutka" to jakaś abstrakcyjna norma czasowa.

P.S Czy wszystkie pedały już sobie ulżyły i dały mi minusa? :icon_mrgreen:

 

 

Masz racje jeżeli chodzi o sekwencje. Na prostej instalacji do silnika z gaźnikiem

można cały czas na gazie śmigać bez przełączania na paliwo.

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli że jak to jest z tym Dieslem? Taniej czy nie taniej? Bo czytam i nic nie wiem, oprócz przekomarzania się komu ile pali. A wkrótce posiądę właśnie autko z dieslem pod machą, jako że darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy to nie narzekam zbytnio, ale martwi mnie ekonomia użytkowania takiego sprzętu AGD. Ma to być Wieśwagen Golf 3 TDI. Niby da się tym jechać ale ten motor mnie martwi, tym bardziej że o Dieslu zielonego pojęcia nie mam i nie wiem co do czego, wiem tylko gdzie się olej silnikowy wlewa pod maską. :banghead: Myślę czy szukać już innego autka które ktoś chciałby mi oddać za owego "Dżolfa". Chodzi mi po bani Omega B w gazie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę czy szukać już innego autka które ktoś chciałby mi oddać za owego "Dżolfa". Chodzi mi po bani Omega B w gazie.

Puknij się w ten pusty baniak. Oddać Golfa z TDI za Omegę? Zaćmy dostałeś i nie wiesz co mówisz...

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare, poczciwe Volkswagenowskie 90 konne TDI to jeden z lepszych silnikow diesla jakie kiedykolwiek powstały. Wystarczajaca dynamika, trwała i popularna konstrukcja, niskie splanie. Jak ten twoj golf nie ma nakulanego jakiegoś niebotycznego przebiegu i ktoś o niego dbał to jezdzij tym poki sie nie rozpadnie, bo czesci do tego auta dostaniesz na kazdym szrocie i w kazdym sklepie w zazwyczaj śmiesznej cenie, a jesli silnik jest zdrowy to za czesto tych instytucji odwiedzac nie bedziesz musial. Moja dziewczyna ma Golfa III w benzynie 1.6 i autko jest nieduze, dobre do miasta, ale i 4 osoby w miare wygodnie usiada, i troche bagazu mozna zaladowac, i pralke przewiezc, i na trasie tez specjalnie nie meczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...