ks-rider Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Z tym odpowietrzaniem 1.9tdi VW to glupota. Auto pali po wysuszeniu zbiornika do zera i zalaniu potem 3l po 2 przekreceniach rozrusznikiem. Sprawdzalem 100 razy :bigrazz: Bo dzisiejszego diesel'a ciezko zapowietrzyc, zbiornik i system podawania paliwa jest skonstruowany tak abys go do zera nie wyjezdzil - czyli zawsze odetnie Ci doplyw zanim wyjezdzisz cale paliwo. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 A ja Peżota 1,9 disel bez turbo '01 rok wyjechałem do zera - i się zapowietrzył. Musiałem zapie**alać na cpn po rope i pompować ręcznie pomką przy silniku, co i tak nie było łatwe :) Dopiero za którymś - którymś razem odpalił. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Bo dzisiejszego diesel'a ciezko zapowietrzyc, zbiornik i system podawania paliwa jest skonstruowany tak abys go do zera nie wyjezdzil - czyli zawsze odetnie Ci doplyw zanim wyjezdzisz cale paliwo. :crossy: Możesz mi to wytłumaczyć??? Co Ci odetnie paliwo? Co z tego ze w zbiorniku zostanie na dnie pol litra ropy skoro smok juz jej nie zassie i pompa wyciagnie cale paliwo z przewodow i filtra??? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Co Ci odetnie paliwo? osad :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Przy odpowiednio czułym czujniku poziomu paliwa nie widzę problemu żeby ECU odciął zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mounthains Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 (edytowane) co do tej renówki to traci moc ,przed wymianą turbiny dało sie lecieć bez problemu 160 ... teraz po wymianie turbiny włącza sie jakaś kontrolka pomarańczowa od świeć żarowych przy wyprzedzaniu na 4 5 6 biegu i da sie jechać nie wiecej niż 90-100km/h ograniczenie mocy i można wjechać na czołówke... to już kur niewiem, te złomy to ze szrotu jakieś poprzerabiane są i do niczego to sie nie nadaje... weżcie nie sprowadzajcie tego złomu tutaj...pózniej tyle wypadków jest no nie ma co sie dziwić jak to same szroty skłądane przerabiane są.Mam to w dupie. te mechaniki to też banda po*eb*** niby coś zrobią ale spierd**** bo sałate trzeba czepać tak jakby jajogłowe cioty co o niczym pojęcia nie mają nie umiały inaczej kur. Przecież włączenie trybu awaryjnego przy wyprzedzaniu może sie skończyć żle bardzo żle nie tylko dla kierującego .To po co takie rzeczy wymyślają ... no ja je*ie ... czy te prostokątnochody do czegoś sie nadadzą czy nie,bo jak nie to oddam to na szrot ,tam gdzie tego gówna miejsce... tylko kasy na tym troche strace ale przynajmniej czyste sumienie że przy odsprzedaży nikogo nie naraże na utrate życia/zdrowia. Edytowane 29 Grudnia 2011 przez Mounthains Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 pisałem Ci od razu, oddaj sprzedawcy. Nie oddałeś, to teraz wsciekać się możesz przede wszystkim na siebe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mounthains Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 dobra niech nie sprowadzają tu tego wyjeżdzonego szrotu ... nikomu to nie potrzebne jest ... niech to oddają do rycyclingu jak taka ważna ochrona środowiska żeby limity na CO2 wprowadzać i nie przejmować sie tym że właczy sie tryb awaryjny przy wyprzedzaniu czy blokada kierownicy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Przy odpowiednio czułym czujniku poziomu paliwa nie widzę problemu żeby ECU odciął zapłon. Sprawa wyżej opisana dotyczyła konkretnie 1.9tdi z vw. Nic tam nie odcina zapłonu oczywiscie oprocz super zaawansowanej powietrznej odcinki, gdy paliwa jest juz malo, komputer steruje przewodami w baku w ten sposob by zassały powietrze, po chwili kierowca dzieki temu dowiaduje sie ze jest dupa bo nie zatankował. I nic tam sie nie zapowietrza, no chyba ze ktos jest durniem i bedzie krecil przez 15 min po zgasnieciu silnika. Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 osiagnij tyle z wolnossacego diesla o tej samej pojemnosciWłaśnie przygotowuję dokumentację jakiegoś nowego silnika Renówy: dezel, 1,2 litra, moc 115 KM. Niby z turbiną, ale i tak dobry temat. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Qurim masz juz tego golfa? wciąż lekasz sie tego diesela? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 co do tej renówki to traci moc ,przed wymianą turbiny dało sie lecieć bez problemu 160 ... teraz po wymianie turbiny włącza sie jakaś kontrolka pomarańczowa od świeć żarowych przy wyprzedzaniu na 4 5 6 biegu i da sie jechać nie wiecej niż 90-100km/h ograniczenie mocy i można wjechać na czołówke... to już kur niewiem, te złomy to ze szrotu jakieś poprzerabiane są i do niczego to sie nie nadaje... weżcie nie sprowadzajcie tego złomu tutaj...pózniej tyle wypadków jest no nie ma co sie dziwić jak to same szroty skłądane przerabiane są.Mam to w dupie. te mechaniki to też banda po*eb*** niby coś zrobią ale spierd**** bo sałate trzeba czepać tak jakby jajogłowe cioty co o niczym pojęcia nie mają nie umiały inaczej kur. Przecież włączenie trybu awaryjnego przy wyprzedzaniu może sie skończyć żle bardzo żle nie tylko dla kierującego .To po co takie rzeczy wymyślają ... no ja je*ie ... czy te prostokątnochody do czegoś sie nadadzą czy nie,bo jak nie to oddam to na szrot ,tam gdzie tego gówna miejsce... tylko kasy na tym troche strace ale przynajmniej czyste sumienie że przy odsprzedaży nikogo nie naraże na utrate życia/zdrowia. wtryskiwacze to samo co w fordowskim TDCI :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mounthains Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) Miałem dziś znowu oddać do warsztatu ale cały zawalony samochodami i wybrałem sie w trase ok 320km... i sie to nie pojawiło tylko przed mocniejszym przyspieszeniem trzeba zredukować bieg na 4 troche podkręcić tak do ok 3000 RPM i jest ok.Przy wyprzedzaniu na 5 czy 6 jakby była jakaś turbodziura,tak jakby dołądowanie miało za duży opór.Może wstawili turbine od jakiegoś Fiata Uno i nie wydaje odpowiedniej mocy.Pasowałoby na hamownie podjechać i sprawdzić ile zostało z 88KW ... pewnie z 70.A poza tym to daje rade... nie czuć zmęczenia ,dobre zawieszenie i heble -dość pewnie sie prowadzi... troche frajdy jest w jeżdzie .Nie jest tak najgorzej.A i jeszcze te spalanie według komputera 6,1l/100km też nie jest żle.Chyba sie przeprosze z tą renówką. Edytowane 30 Grudnia 2011 przez Mounthains Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Właśnie przygotowuję dokumentację jakiegoś nowego silnika Renówy: dezel, 1,2 litra, moc 115 KM. Niby z turbiną, ale i tak dobry temat. I bardzo szybko się rozleci :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Chłopaki. Nie ma się co oszukiwać. Najtańsze w użytkowaniu jest CNG (oczywiście przy założeniu, że robi się rocznie sporo kilometrów). Problemem jest jednak mała ilość stacji z CNG oraz to, że ilość tych stacji praktycznie nie wzrasta a wręcz się skurczyła.Diesel nadal się opłaca ale trzeba sporo jeździć i raczej w trasie niż w mieście, ponieważ w mieście różnice w spalaniu samochodów o podobnych pojemnościach i mocach między dieslem a benzyna nie są tak duże. Innym problemem jest to, że diesle są bardziej wrażliwe na jakość paliwa i sposób eksploatacji. Do tego dochodzą elementy takie jak koło dwumasowe, turbina których żywotność również w znacznym stopniu zależy od sposobu jazdy. Kolejna sprawa to filtry DPF, które nie znoszą jazdy po mieście i zaraz się zapychają. Dlatego do prywatnego użytku chyba nie zdecydowałbym się na zakup używanego diesla nowej generacji.... Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.