Skocz do zawartości

Silniki diesla już nie opłacalne?


murgal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe stwierdzenie :)

 

ja to odbieram tak

 

szybko i delikatnie =120 na 5

szybko i agresywnie =120 na 3 :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybko i agresywnie =120 na 3 :D

 

Nie uwazam aby 120 na III - ce bylo agresywnie, wszystko zalezy od sytuacji. NA autostradzie ( wjazd ) kazdy kursant kreci do takich obrotow i jakos nic sie nie dzieje.

 

:crossy:

 

Mnie się zdarzyło kilka razy tak zdławić na włączonej klimie ze az zgasł.Walniecie było takie jakby wypadły wszystkie korby.Tak wiec nie zdziwię się jak kiedyś faktycznie korba wyjdzie bokiem nie wspominając juz o dwumasie.

 

A co na do tego dwumasa ? ? ? :icon_rolleyes: :icon_question: :icon_eek: :ohmy:

 

Znaczy, ze masz cos spier***- go - zanczy zepsutego skoro przy wlaczonej klimie gasnie, u mnie co najwyzej podniesie tropche obroty - sam.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Dokładnie. Jak ktos pracuje jako np. ph i wali kolejny mln kilometrów to zazwyczaj potrafi jeździć tak by poruszać sie szybko i jednocześnie nie zarzynać bezcelowo silnika, hamulców, opon.

Edytowane przez komandosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

A co na do tego dwumasa ? ? ? :icon_rolleyes: :icon_question: :icon_eek: :ohmy:

 

Znaczy, ze masz cos spier***- go - zanczy zepsutego skoro przy wlaczonej klimie gasnie, u mnie co najwyzej podniesie tropche obroty - sam.

 

:crossy:

Przy redukcji z dwójki na jedynke przy wolnej jeździe. Co do dwumasy to mysle ze jak tak gwałtownie zblokuje silnik to dwumasa tez swoje dostanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uwazam aby 120 na III - ce bylo agresywnie, wszystko zalezy od sytuacji. NA autostradzie ( wjazd ) kazdy kursant kreci do takich obrotow i jakos nic sie nie dzieje.

 

dałem czysto teoretyczny przykład żeby koledze uzmysłowić różnicę-mój przy 120 na 3 biegu ma koniec obrotów , w zasadzie nie generuje już mocy kwestia auta...

 

jak kogoś stać na taką jazdę(paliwo) i obroty są jeszcze w dopuszczalnym przez producenta zakresie to czemu nie :D

 

tak by poruszać sie szybko i jednocześnie nie zarzynać bezcelowo silnika, hamulców, opon.

 

bezcelowo ich nie zarzyna-one na niego zarabiają i tyle....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy redukcji z dwójki na jedynke przy wolnej jeździe. Co do dwumasy to mysle ze jak tak gwałtownie zblokuje silnik to dwumasa tez swoje dostanie.

 

Spoko, nic jej nie bedzie. Kursanty robia to czesto i zadnych problemow.

 

w zasadzie nie generuje już mocy kwestia auta...

 

jak kogoś stać na taką jazdę(paliwo) i obroty są jeszcze w dopuszczalnym przez producenta zakresie to czemu nie :D

 

Generuje, generuje, bez obawy.

 

Obroty nie tu nic do gadania jezeli juz to bardzo minimalne, wzrost spalania nie powoduja obroty a opor powietrza ktory rosnie do kwadratu predkosci.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

czy ktos dolewa jakiegos mixolu do noweczesnego diesla ? bo spotkalem sie z opiniami ze paliwo jest suche i olej poprawia smarnosc..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No widzisz, stare diesle, takie jak mój, same się smarują pobierając olej z miski. :biggrin: Co 10kkm dolewam 0,5L i jest git.

 

 

Nowe doświadczenie we współżyciu z TDI. Samodzielna zmiana filtra paliwa. Jaka szkoda że tylko Topran był dostępny w okolicy. Ile ku*ew poleciało i innej łaciny. Filtr nie był szczelny bo gniazdo przelewu chińsko zrobione. Się zapowietrzył cały układ....

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co 10kkm dolewam 0,5L i jest git.

 

łe tyle to żadne zużycie :D ja moim dopiero niedawno zrobiłem 10kkm i nic nie trzeba dolać (ciut ubyło od roku, bo leje się z pod korka spustowego i pokrywy zaworów )

 

chociaż masz jakiś normalny dostep do filtra wahy ?? w moim brzeszczocie jest przy zbiorniku paliwa pod podłoga i trza kanału-ziomek twierdzi że lasce zmieniał wczołgując się pod auto na lewarku ale ja z moim brzuchem pewno bym się nie wcisnął pozatym patrząc na stan progów chyba nie odważyłbym się pod niego wleźć i szarpać jak stoi na lewarku :D

 

podobno jakiś idiotyczny przepis ma wejść że zimowe opony są obowiązkowe ?? nie wiem pytam bo nie oglądam wiadomości ale coś moim kumple wszyscy pytają a ja mówie że ja mam zajebiaszcze łyse wielosezonówki i nie zamierzam z nich rezygnować :D całe życie trza przed tą policją uciekać jak nie na rowerze to na motorze a jeszcze trochę i autem też trzeba będzie :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam brzdąkają o zimówkach, ale nie wiem o co kaman. W przyszłym roku ma być przeis o ważności opon czyli DOT. W ogóle hu**ia, na Allegro ruszy sprzedaż maszynek do przebijania DOT. :biggrin:

 

A dostęp do filtra jest wporzo, otwieram maskę i jest na wierzchu, na nadkolu. Ło, ma tu nawet tutorial.

 

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=10827

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam brzdąkają o zimówkach, ale nie wiem o co kaman. W przyszłym roku ma być przeis o ważności opon czyli DOT. W ogóle hu**ia, na Allegro ruszy sprzedaż maszynek do przebijania DOT.

 

Chzyba pomylilo Ci sie z oznaczeniem opon zimowych i letnich. JAk na razie w zadnym kraju EU niema przepisu o waznosci opon pod wzgledem DOT'u. W Niemczech dotyczy sie to tylko i wylacznie przyszep i to tylko przy dopuszczeniu do predkosci 100 km/h ( an drogach experssowach i autostradach ).

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jesteś tego pewien? Zobacz charakterystykę zewnętrzną silnika. Podpowiem, że Ge to godzinowe zużycie paliwa.

http://img197.images...97/698/genv.png

 

He, he,

 

jezeli spojrzec na trzecia krzywa z tego diagramu ktora sugerujesz to sie z tym zgadzam, tyle, ze nie uwzgledniasz tej czwartej ( pierwszej od dolu ) :icon_mrgreen:

 

W praktyce wyglada to tak, ze jadac mala predkoscia na niskim biegu pojazd nie pali wcale minimalnie, pali wiecej. Dopiero przy pewnej predkosci silnik osiaga to optymalne spalanie - w zaleznosci od wartosci Cw, pojemnosci skokowej, przebiegu momentu obrotowego, rodzaju opon stanu technicznego.

 

Czyli nic nowego pod sloncem.

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...