Nitomen Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 (edytowane) regeneracja dpf / fap to konkretne umycie go woda pod cicnieniem ( koles tak myje , trwa to caly dzien , ale jest skuteczne bo juz pare aut tak robil) , potem odpowiednie ustawienie w kompie ze filtr nowy i wio !. http://www.youtube.com/watch?v=pEG7DgbIg8A Moje "nowe" autko tez ma zakitowany filtr....po wekendzie mam sie zorientowac jak prace postepuja . Edytowane 3 Sierpnia 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 (edytowane) Ale ekologia ze ... ku*wa jego mac !!!!! Pieknie :banghead:No i ciekawe ile trzeba suszyc taki filter po takim myciu ... Jak dla mnie metody Pana Juzia z garazu. Edytowane 4 Sierpnia 2012 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 No własnie ,zawsze mnie ciekawiło jak w ASO czyszczą filtr jak się zapcha?Tez tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 (edytowane) ale ASO podejmie się w ogóle wyrzucenia DFP ?? przecież producent samochodu nie pozwala na taką operację więc chyba ASO tego nie zrobi...... wymiana DPF na nowy a jego usunięcie to 2 inne sprawy ASO i ,,renomowane warsztaty'' to często żeruje na uczniakach z ZDZ-tu czy zawodówek(praktyki) albo stażystach a połowa ich ma wszystko w 4 literach byle od***ać 8h i do domu w efekcie jak ich ,,majster'' nie przypilnuje to jak mojemu ojcu wymieniali kiedyś łożysko w kole i puścili go z warsztatu z niedokręconym kołem a warsztat z lepszą renomą i wcale nie mało krojący za robociznę-wystawili mu fakturę nawet... ja to bym ich do sadu podał przecież takie partactwo to zagrożenie życia ale ojciec pojechał opie**olił, sam dokręcił koło i zmienił warsztat :D W ASO masz zawsze dowód że tam byłeś, w postaci faktury lub paragonu, i zawsze możesz wrócić z jakimś problemem lub niedociągnięciem z ich strony.Natomiast garażowiec, mówi Ci "spadaj dziadu" i nic mu nie zrobisz.To jest jak z kupnem auta, możesz kupić furę sprowadzoną z de, od handlarza z umową na Niemca, cenę masz dobrą, ale jak wyjdą wady ukryte, to szukaj wiatru w polu, sam zostajesz z problemem.Jak kupisz furę zarejestrowaną w pl, i wyjdą wady ukryte, to drogą sądową odzyskasz swoje. Bo masz papier ! Więc jakby taka sytuacja z łożyskiem, rozegrała się u garażowca, to powiedziałby twojemu tacie "do widzenia panie", a gdyby stało się coś złego, i koło by się odkręciło na drodze, to garazowiec nie poniósłby za to odpowiedzialności, bo przecież twojego taty u niego nie było ;) Edytowane 4 Sierpnia 2012 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 ASO tez czysci filt FAP woda , kolega ktory teraz sewrwisuje mi auto pracowal w serwisie i widzial na wlasne oczy , Czyscil juz tak nie jeden filtr i nikt mu nie powiedzial ze nadal zapchany... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ale ekologia ze ... ku*wa jego mac !!!!! Pieknie :banghead:No i ciekawe ile trzeba suszyc taki filter po takim myciu ... Jak dla mnie metody Pana Juzia z garazu. Jeszcze nie miałem tej przyjemności, ale Majkel, wolałbyś zapłacić w serwisie ze 1000 zeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 slyszalem ze niemcy wypalaja je w piecach , ogniu , palnikiem propan- butan. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Jeszcze nie miałem tej przyjemności, ale Majkel, wolałbyś zapłacić w serwisie ze 1000 zeta? No nikt nie mowil ze auto to tania zabawka ....A jesli robia to dokladnie tak samo to wiadomo ze nie :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Suszyć chyba po takim myciu za bardzo nie trzeba,bo po zmontowaniu sam sie osuszy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 (edytowane) Ale ekologia ze ... ku*wa jego mac !!!!! Pieknie :banghead: co z tego że z auta z dpf, spaliny są czyste i pachną kwiatkami, jak prędzej czy później trzeba coś zrobić z filtrem .............. mycie jak widać jest mało ekologiczne , wyrzucenie do śmieci też średnio, teoretycznie pewno zużyty filtr powinno się oddać do punktu który to zutylizuje (a jak zutylizuje w PL to inna sprawa) ekologiczne to były stare auta-same się biodegradują, przy ich produkcji zużywało się niewiele materiału do tego gównianej jakośći (mniejsza energochłonność ) mało jest w nich plastiku, elektroniki (której proces produkcyjny jest bardzo trujący -wiem bo sam nieraz 8h lutuję w robocie, nie mówiąc o używanych w tym procesie rozpuszczalnikach pastach -niby wszedł ROHS ale chiny nadal połowę rzeczy lutują ołowiem :D ) nie mówiąc że kiedyś robiło się auto na lata -nawet taki maluch był gówniany ale np silnik można było zawsze naprawić a dzisiaj ?? byle awaria i albo nie warto robić albo nie da się bo np producent nie przewiduje możliwości wymiany panewek.... a góry śmieci to największy eko problem tego świata.... to raczej kiedyś była ekologia :D Edytowane 5 Sierpnia 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 oj michu michu stare to było dobre dwadzieścia lat temuostatnio mnie naszła taka refleksja gdy stałem w korku za mpk-owym Jelczem a później za solarisem z wydechem wycelowanym w prost we mnie, eco widać i czuć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Co do ASO to tam nie jest tak pięknie jak się niektórym wydaje... To co tam mechanicy wyprawiają wielu osobą by się w głowie nie pomieściło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Co do ASO to tam nie jest tak pięknie jak się niektórym wydaje... To co tam mechanicy wyprawiają wielu osobą by się w głowie nie pomieściło. Dlatego też, mnie osobiście śmieszą ludzie, którzy przy odsprzedaży np. auta pytają o książkę serwisową :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Dlatego też, mnie osobiście śmieszą ludzie, którzy przy odsprzedaży np. auta pytają o książkę serwisową :bigrazz:Która i tak wczesniej była kupiona na allegro i dopiero sprzdawca powpisywał sobie swoje pierdółki, a wcześniej oczywiście licznik cofnięty żeby na początku nie było 2 w przebiegu, bo naszych rodaków dwójka na początku przebiegu odstrasza momentalnie... W PL trzeba oceniać realny stan auta a nie sugerować się rzeczami których podrobienie nie stanowi żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) Swoją drogą, to jesli nawet w ASO czyszczą myjką ciśnieniową to jest to zwykła kpina. Zanieczyszczenia nie dostały się do powietrza - a dostaną się do gleby. Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.