qurim Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) Mhm, czyli ten Gofer jest git, tak? Podobno to właśnie ten 90-konny jest. Na zegarze ma bodajże 215kkm, ile na prawdę niewiadomo.Elektroniczny wyświetlacz licznika. Jest to kombi i ma hak :icon_biggrin:, ma klimę, jakiś niby tempomat i coś tam jeszcze, nie znam się. W ciągu ostatniego roku były 2 awarie z czego jedna skończyła się na holowaniu (filtr paliwa kaputt) i druga polegająca na cieknącej pompie wtryskowej, 600zł w plecy. Czasem alarm pajacuje. Zimą palił od strzału, wydaje dziwne dźwięki ale to diesel więc za bardzo nie wsłuchuję się w silnik bo mnie przeraża ta symfonia. Zawieszenia zdrowe. Ło, taki jak ten:http://images02.olx.pl/ui/5/92/38/1271700719_88748438_2-Sprzedam-VW-golf-3-19tdi-Slupca-1271700719.jpg A dlaczego podmianka na Omę? A dlatego że VW nigdy nie lubiłem, a szczególnie Dżolfów. Całe szczęście że to kombi w dieslu a nie jakieś burackie turbo-nitro-gti. To byłby wstyd dopiero... Edytowane 18 Grudnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Qurim - jeszcze go polubisz. Jak bédziesz dbal tak jak o moto, to moze nawet pokochasz. Grunt to nie palowac na zimnym - tak jak w moto :icon_biggrin: Omega Beeeee Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 qurim, ten silnik w golfie przeżyje trzy nowe budy, także bierz i nie marudź :icon_mrgreen: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 wyregulowane lpg przełącza się po ~1km przy temperaturze ok. 0*C na zewnątrz. Ja sam mam BRC i muszę po prostu pobawić się w regulacje "by myself", bo jeszcze dużo da się poprawić. A odpalanie na gazie to dla mnie jakiś żart - ludzie nie mają chyba pojęcia jakie spustoszenie to robi. W nowych instalacjach nawet nie ma takiej opcji awaryjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Tak jak MOC? A co masz do MOC'a ? ? ? Jestem tu kilka lat i nie przypominam sobiue abym mial z nim jakakolwiek negatywna wymiane pogladow, w przeciwienstwie co do niektorych miszczow jateligencyi. Sąsiad ma starą Mazdę 626 z niemal 400 tysięcznym przebiegiem, zagazowaną, nie garażowaną, silnik bierze do 0,5 l oleju, ale to to ciągle śmiga. Wątpię aby którykolwiek z diesli osiągnął taki przebieg, jak w Renaultach (nie tylko) wtryski po 100 tys. potrafi wy*ebać w kosmos. Być może to wina naszej cieczy ropopochdnej :bigrazz: I tu lezy pies pogrzebany, ze stare diesle bez doladowania nie spelniaja obecnych norm ekologicznych ( przynajmniej tak to politycy opowiadaja ). Mi do szczescia nie jest potrzebny 100 KM+ 72 KM w 190 – ce czy W 124 wystarczyloby w zupelnosci, przebiegi bija na ryj wszystko a czesci do drogich rowniez nie nalezaly. Z tym paliwem to sie zgodze, w koncu ile wody jest w stanie strawic dzisiejszy silnik ? :icon_mrgreen: Dla mnie 1.4 TDI nie jedzie i nie wyobrażam sobie tym gdziekolwiek w trasę się zapuszczać. Przyzwyczaiłem się do trochę innego komfortu. A przy jakiej prędkości chcesz zejśc tym Superbem na trasie poniżej 6? A poniżej 5 to już Cię tirowcy zatrąbią na śmierć i pewnie skończysz w rowie. Bo po prostu wyobraznie nie masz :icon_mrgreen: , techniki jazdy zreszta tez :icon_mrgreen: . Swego czasu jechalismy ze znajomym na trasie Szczecin – Gdansk. Znajomy W 124 e 3 l benzynie ( 180 KM ) ja 2 l 190 – tka ( 72 KM ) w pewnym momencie, gdy przyszlo co do czego smignalem obok niego, ze mu szczena opadla, takich sytuacji bylo wiecej. Technika jazdy robi swoje. Na trasie, zadko kto byl w stanie mnie wyprzedzic, i wcale nie smigalem predkosciami ktore mozny by nazwac szybkimi. Fakt, ze 190 – ka na wymienionej trasie spalala mi miedzy 6,2 a 6,4 l / 100 km – nikt mnie nigdy nie strabil, nigdy nie wyladowalem w rowie. P.S. Nie zdziw sie jak sie sytuacja zmieni i zmuszony bedziesz do zrewidowania pojecia komfortu :icon_mrgreen: Co ma się chwilowe do spalania.Ważne jest to ile przejeżdza sie na zbiorniku.I to jest wyznacznikiem spalania.Średnie silnika 2.0 130-170KM w dieslu to około 7,5-8 l przy spokojnej jeżdzie. Owszem komp potrafi przeklamac, zarowno w jedna jak i w droga strone Wczoraj szkolilem teren niezabudowany 45 min + 180 min autostrade ( kursant ) Accord 2,2 l – 140 KM spalanie 37,01 l na dystansie 462,2 km Podczas szkolenia zjazd i wjazd z kazdego parkingu, stacji benzynowej oraz niektorych zjazdow. Czyli przy wjezdzie pelne obciazenie = III – ci bieg i prawie do odciecia = 120 km/h Nastepnie dotankowanie do pelna i znowu autostrada ( tym razem 31 letia kursantka – nieco spokojniej ). Spalanie 12,04 l na dystansie 243,4 km Te 6 litrow na trasie to sorry ale jak dla mne to smiech na sali, Gdy jedzie kursant to spalanie wacha sie w granicach 4,7 l, gdy jade sam to w granicach 4,5 l / 100 km ... darowanemu koniowi w zęby... Golf 3 TDI. Niby da się tym jechać ale ten motor mnie martwi, tym bardziej że o Dieslu Myślę czy szukać już innego autka które ktoś chciałby mi oddać za owego "Dżolfa". Chodzi mi po bani Omega B w gazie. Mam Golfa V – je w 1,9 i 90 KM, kupilem uzywanego z przebiegiem 124 000 km ( pasek rorzadu byl wymieniony ) obecniema 146 000 km. Nie wiem, czy poprzedni wlasciciel krecil licznik, wali mnie to auto pali roznie, w zaleznosci jak sie mu przycisnie. Ostatnio na autostradzie spalil mi srednio 5,8 l / 100, Nowe Polo 1,2 l pali mi identycznie predkosc max iprzyspieszenie sa identyczne 8 no moze Golf jest o 4 km/ szybszy – przynajmniej na razie- Polo jeszcze nie do konca dotarte wiec moze je jeszcze troche rozbujam.. Qurim, Omega bedzie palic duzo wiecej, 2,3 l Diesel Opla jest molowaty ( nie napisales jaki model i z jakiego rocznika ). Fakt bedzie wiecej miejsca i bardziej komfortowo, pytanie tylko czy warto to za taka cene okupic, zostan moze na razie przy Golfie, zmienic awsze zdazysz, pojezdzij najpierw czyms gabarytowo mniejszym, wyjdzie Ci na dobre. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisukup Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) tak apropo spalania to nie wiem jak to jest możliwe że przy tych waszych 6 litrach na 100 (diesel) moje 320d pali tylko 4,5 - 4,8 w trasie (prędkość nigdy nie spada poniżej 130 - 140) tzn. trasa Kolonia - Opole ~1000km + korki na 1 baku - 62l + jeszcze zostało Edytowane 18 Grudnia 2011 przez lisukup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 ....moje 320d pali tylko 4,5 - 4,8 w trasie (prędkość nigdy nie spada poniżej 130 - 140) tzn. trasa Kolonia - Opole ~1000km + korki na 1 baku - 62l + jeszcze zostałoJak Ci wyszło 4,5-4,8 l skoro niżej piszesz o trasie 1ooo km i zużyciu paliwa na poziomie 62 l ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisukup Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Piszę że przejechałem to na baku 62l, stałem sporo w korkach a z 62 litrów jeszcze sporo zostało, czytanie ze zrozumieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) tak apropo spalania to nie wiem jak to jest możliwe że przy tych waszych 6 litrach na 100 (diesel) moje 320d pali tylko 4,5 - 4,8 w trasie (prędkość nigdy nie spada poniżej 130 - 140) tzn. trasa Kolonia - Opole ~1000km + korki na 1 baku - 62l + jeszcze zostało Sorry ale niestety nie trzyma sie to kupy, przedmowca ma racje. Nie wierze tez w tro aby BMW przy 140 palilo tak malo, ba przy 130 km/h tez juz bedzie ciezko, a troche sie 320 - tka naszkolilem. Z regoly tez kursanci lzejsza noge niz ci po zdaniu PJ maja :icon_mrgreen: Piszę że przejechałem to na baku 62l, stałem sporo w korkach a z 62 litrów jeszcze sporo zostało, czytanie ze zrozumieniem Zrozum, ze nie jestes w stanie obliczyc spalania na zasadze " i cos tam jeszcze zostalo. przy 62l i 1000 km wychodzi 6,2 l / 100 km. Kluczem jest wlasnie ta reszta ktora zostaje, Na marginesie spalanie w korku b. rosnie wiec musialby Ci palic na poziomie 3,7 l/ 100 km, co jest dla tego silnika niemozliwe. :crossy: Edytowane 18 Grudnia 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Piszę że przejechałem to na baku 62l, stałem sporo w korkach a z 62 litrów jeszcze sporo zostało, czytanie ze zrozumieniemNie. Raczej wyliczanie spalania "pi razy drzwi" bo sporo zostało. Sprawdzałeś, zmierzyłeś ile zostało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Na marginesie spalanie w korku b. rosnie :crossy:jeśli chodzi o tzw. wolne obroty, to diesel bije na głowę silniki benzynowe.2 litrowy diesel spożywa ok 0.5 l na godzinę Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Qurim, Omega bedzie palic duzo wiecej, 2,3 l Diesel Opla jest molowaty ( nie napisales jaki model i z jakiego rocznika ). Fakt bedzie wiecej miejsca i bardziej komfortowo, pytanie tylko czy warto to za taka cene okupic, zostan moze na razie przy Golfie, zmienic awsze zdazysz, pojezdzij najpierw czyms gabarytowo mniejszym, wyjdzie Ci na dobre. :crossy: Przecież ten Golf też jest ogromny! Zeszłego weekendu trochę pojeździłem nim, parkować ni hu*a nie da się, chyba że będę miał wolne ze 3 miejsca parkingowe. :banghead: A z Omegą chodziło mi o jej najmniejszy silnik benzynowy + LPG. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Kiedyś wystawiłem na sprzedaż swoją zadbaną toyotę avensis w 2.0 diesel.Cenę miałem jedną z wyższych na allegro, przyjechał po nią facet, który robi rocznie 7.000 km.Nie kumam tego. A takie same auta w benzynce były o 8.000 zł tańsze. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 magia klekota :icon_mrgreen: Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 ....Zeszłego weekendu trochę pojeździłem nim, parkować ni hu*a nie da się, chyba że będę miał wolne ze 3 miejsca parkingowe.... :icon_biggrin: :icon_biggrin: Rozterki młodego kierowcy. Da się zaparkować, da. Po roku, dwóch za kółkiem zobaczysz, że w miejscach, gdzie dzisiaj parkowanie wydaje Ci się niemożliwe nawet rowerem, zaparkujesz dużo większym samochodem. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.