Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem silnika w kz750e


adi805
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki,ale sie poddałem:( i gazniki zawiozłem do mechanika, który pierwsze co zrobił to otworzył katalog kawasaki i jak myślałem tego modelu tam nie znalazł. Kazał mi zadzwonić do dilera,serwisu kawasaki by znalezli dane serwisowe tego modelu i podali mi skład mieszanki paliwowej. Będe dzwonił,ale będąc pesymistą nie pomogą mi.

 

Moja rada to szybko odebrać te gaźniki i zmienić mechanika :icon_biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już niewiem co mam robić. Dzisiaj mierzyłem kompresje pożyczonym manometrem i słabo to wygląda:( Pierwszy cylinder od lewej było 0-0,4. drugi 0,6. trzeci 0,7. a czwarty 0,8 kompresja. Tak czy owo jestem ciekaw w jakiej kwocie zmieściłbym sie w remoncie silnika plus części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy zaworowe mierzyłeś?

 

Nie poddawaj się, komplet cylindrów z tłokami w miarę dobrym stanie można jeszcze znaleźć w miarę niedrogo. To samo głowica. Jakiś rok czy dwa temu kupiłem taką za jakieś 100pln bodajże.

 

Narzędzia w końcu kupiłeś?

Edytowane przez saska251

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie pozostaje mi moto zostawić komus na części a kupić jakąś jawe czy mz, skoro remont wyjdzie drożej niż kupno sprawnego dwusuwa:(

 

Jeszcze do rozbierania głowicy nie doszedłem bo narzędzi odpowiednich nie mam.Po za tym szukałem na allegro i na stronie kawasaki na których nie ma wazniejszych części takich jak tłoki,pierścienie. Jedyne co można dostać to uszczelki do tego typu i rocznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary, ale o kupnie nowych tłoków to nie masz co marzyć, bo to kokosy kosztuje.

Nie spisuj tego motocykla na straty. Masz w podpisie stare klamoty, więc nie waż się rozsprzedawać tego strupa na kawałki, bo to biały kruk i jest ich mało. Jak to zrobisz to będziesz złamas, a całe nasze wypociny w twoich tematach okażą się funta kłaków nie warte.

 

Jak masz słabą komprechę, to najpierw musisz zmierzyć luzy zaworowe. Widzę po Twoich postach, że pojęcia nie masz o czym piszesz. Jak cie nie stać na mechanika, sprzedaj tego strupa komuś kto go doceni. Jak sie nie chcesz poddawać, to nasciągaj serwisówek, powoli dojdidzesz do tego co i jak. Co będziem mogli, to pomożem, ale MUSISZ wiedzieć o czym rozmawiamy w ogóle.

 

Zaproponowałbym ci zamianę na piękny okaz KZ400 '78, ale chyba go szkoda trochę...

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już niewiem co mam robić. Dzisiaj mierzyłem kompresje pożyczonym manometrem i słabo to wygląda:( Pierwszy cylinder od lewej było 0-0,4. drugi 0,6. trzeci 0,7. a czwarty 0,8 kompresja.

niech mechanik zrobi pomiary

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saska podnosisz mnie na duchu i w tym masz rację, że moto jest rzadkie i lepiej go trzymać:)Jak widzisz jestem w temacie świerzak także wybaczcie mi nie które wzmianki. Narazie ściągłem serwisówkę i spróbuje to wydrukować.A co do mechanika to mam zamiar moto zawieśc mu w całości na przyczepce i potem zrobi oględziny na podstawie tego będe starał sie zaopatrzyć w części niezbędne do remontu ,bo jak narazie serwisówkę już mam.

 

Którego ci szkoda zamienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam was serdecznie:) Dzisiaj mój moto odpalił pomimo słabej kompresji i bez airboxa. Z lewej rury dymi na siwo, ale nie tak gęsto i jak dodaje mu gazu nie zchodzi tak szybko z obrotów. Pomimo to cieszy mnie fakt, że zapalił po drugim czyszczeniu gazników. Nie slysze w silniku zadnych metalicznych klekotow czy coś w tym rodzaju ale, zaczęło walić w gaznik(strzelać) z tego cylindra gdzie jest najslabsza kompresja. Juz w krótkim czasie zawoże kawasaki do serwisu i mam nadzieje że nie bede musial kupować zaworów.I mam nadzieje że skończy sie to tylko regulacją zaworów lub ewentualna wymiana uszczelniaczy. Jak macie jakieś wątpliwości odnośnie mojego tematu to piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze zaworowe niewiele mają wspólnego z niską kompresją i strzelaniem w gaźnik. A o strzelaniu w gaźnik powiem Ci tyle że jak będziesz tak odpalał silnik to niedługo się z nim pożegnasz. Zeszłego roku miałem na stole Gixxera który miał podobne objawy. No i jak raz strzelił w gaźnik to kawałek prowadnicy zaworowej znalazłem w obudowie filtra powietrza. Zawory stoczyły nierówną walkę z tłokami, pogięło, połamało, rozszarpało... Nie baw się silnikiem w takim stanie to może jeszcze da się go uratować.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...