Piotr Dudek Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Dzięki,ale sie poddałem:( i gazniki zawiozłem do mechanika, który pierwsze co zrobił to otworzył katalog kawasaki i jak myślałem tego modelu tam nie znalazł. Kazał mi zadzwonić do dilera,serwisu kawasaki by znalezli dane serwisowe tego modelu i podali mi skład mieszanki paliwowej. Będe dzwonił,ale będąc pesymistą nie pomogą mi. Moja rada to szybko odebrać te gaźniki i zmienić mechanika :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Sam już niewiem co mam robić. Dzisiaj mierzyłem kompresje pożyczonym manometrem i słabo to wygląda:( Pierwszy cylinder od lewej było 0-0,4. drugi 0,6. trzeci 0,7. a czwarty 0,8 kompresja. Tak czy owo jestem ciekaw w jakiej kwocie zmieściłbym sie w remoncie silnika plus części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Raczej mało opłacalne. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) Luzy zaworowe mierzyłeś? Nie poddawaj się, komplet cylindrów z tłokami w miarę dobrym stanie można jeszcze znaleźć w miarę niedrogo. To samo głowica. Jakiś rok czy dwa temu kupiłem taką za jakieś 100pln bodajże. Narzędzia w końcu kupiłeś? Edytowane 10 Grudnia 2011 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 No to w takim razie pozostaje mi moto zostawić komus na części a kupić jakąś jawe czy mz, skoro remont wyjdzie drożej niż kupno sprawnego dwusuwa:( Jeszcze do rozbierania głowicy nie doszedłem bo narzędzi odpowiednich nie mam.Po za tym szukałem na allegro i na stronie kawasaki na których nie ma wazniejszych części takich jak tłoki,pierścienie. Jedyne co można dostać to uszczelki do tego typu i rocznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Stary, ale o kupnie nowych tłoków to nie masz co marzyć, bo to kokosy kosztuje.Nie spisuj tego motocykla na straty. Masz w podpisie stare klamoty, więc nie waż się rozsprzedawać tego strupa na kawałki, bo to biały kruk i jest ich mało. Jak to zrobisz to będziesz złamas, a całe nasze wypociny w twoich tematach okażą się funta kłaków nie warte. Jak masz słabą komprechę, to najpierw musisz zmierzyć luzy zaworowe. Widzę po Twoich postach, że pojęcia nie masz o czym piszesz. Jak cie nie stać na mechanika, sprzedaj tego strupa komuś kto go doceni. Jak sie nie chcesz poddawać, to nasciągaj serwisówek, powoli dojdidzesz do tego co i jak. Co będziem mogli, to pomożem, ale MUSISZ wiedzieć o czym rozmawiamy w ogóle. Zaproponowałbym ci zamianę na piękny okaz KZ400 '78, ale chyba go szkoda trochę... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Sam już niewiem co mam robić. Dzisiaj mierzyłem kompresje pożyczonym manometrem i słabo to wygląda:( Pierwszy cylinder od lewej było 0-0,4. drugi 0,6. trzeci 0,7. a czwarty 0,8 kompresja.niech mechanik zrobi pomiarypozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Saska podnosisz mnie na duchu i w tym masz rację, że moto jest rzadkie i lepiej go trzymać:)Jak widzisz jestem w temacie świerzak także wybaczcie mi nie które wzmianki. Narazie ściągłem serwisówkę i spróbuje to wydrukować.A co do mechanika to mam zamiar moto zawieśc mu w całości na przyczepce i potem zrobi oględziny na podstawie tego będe starał sie zaopatrzyć w części niezbędne do remontu ,bo jak narazie serwisówkę już mam. Którego ci szkoda zamienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam was serdecznie:) Dzisiaj mój moto odpalił pomimo słabej kompresji i bez airboxa. Z lewej rury dymi na siwo, ale nie tak gęsto i jak dodaje mu gazu nie zchodzi tak szybko z obrotów. Pomimo to cieszy mnie fakt, że zapalił po drugim czyszczeniu gazników. Nie slysze w silniku zadnych metalicznych klekotow czy coś w tym rodzaju ale, zaczęło walić w gaznik(strzelać) z tego cylindra gdzie jest najslabsza kompresja. Juz w krótkim czasie zawoże kawasaki do serwisu i mam nadzieje że nie bede musial kupować zaworów.I mam nadzieje że skończy sie to tylko regulacją zaworów lub ewentualna wymiana uszczelniaczy. Jak macie jakieś wątpliwości odnośnie mojego tematu to piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Uszczelniacze zaworowe niewiele mają wspólnego z niską kompresją i strzelaniem w gaźnik. A o strzelaniu w gaźnik powiem Ci tyle że jak będziesz tak odpalał silnik to niedługo się z nim pożegnasz. Zeszłego roku miałem na stole Gixxera który miał podobne objawy. No i jak raz strzelił w gaźnik to kawałek prowadnicy zaworowej znalazłem w obudowie filtra powietrza. Zawory stoczyły nierówną walkę z tłokami, pogięło, połamało, rozszarpało... Nie baw się silnikiem w takim stanie to może jeszcze da się go uratować. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 No i właśnie już go nie bede odpalał dopóki nie odwiedze serwisu.Odpaliłem bo chciałem sprawdzić gazniki czy podają paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.