pogrom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Mam taki dylemat otóż przymierzam się do kupna crossa 250 w 2t do 8 tys . I zastanawiam sie nad tymi dwoma modelami co mi bardziej polecacie . Czy charakterystyka pracy silnika jest podobna ? Głównie bede jeździł po lasach, żwirowniach od czasu do czasu tor . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Motocykle mające właściwie te same parametry. SX ma troszkę mocniejszy silnik ale amator raczej tego nie odczuje. Ceny częsci podobnie, dostępność również. Ktm ma hydrauliczne sprzęgło YZ na linke. To chyba tyle znacznych różnic w tych motocyklach. Kupuj ten który będzie w lepszym stanie, lub ten który bardziej ci sie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 ktm ma hamulce brembo fabrycznie w oplocie, yamaha ma nissina bez oplotu i ich skutecznosc spada po paru kółkach na torze, ale to dla amatora nieistotne ktm ma pds'a czyli amor przymocowany do wahacza, co jest tanie w serwisie, ale nie kazdemu pasuje na torze generalnie kup co się trafi w lepszym stanie, ale jeśli tor rzadko a więcej enduro to raczej powinienes patrzec za exc, tylko ze sx czy yz dorwiesz nowsze za tą samą kasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pogrom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 exc raczej mnie nie interesuje bo jest trochę nudne . A jak wygląda sprawa ze skrzynią biegów ? ktm nie ma czasem dłuższej jedynki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ja nie odczułem różnicy a jeździłem na obu tych moto.Ogólnie kupuj co w lepszym stanie i co bardziej Ci się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 (edytowane) obydwa te sprzęty mają bardzo długą jedynkę i ogólnie długie niskie biegi jak kazdy moto wymyslone pod sciganie na torze, to czasem przeszkadza w enduro, bo trudniej jest wystartować pod górą z tak długim biegiem i ogólnie przy małych prędkosciach jest trudniej przyatakować lezące pnie czy kamienie, exc ma skrzynię krótką zestrojoną, no ale jest nudne :icon_mrgreen: ogólnie chyba jednak lepiej jezdzi się krosem w terenie niz enduro po torze, ale to juz kwestia upodobań Edytowane 6 Grudnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 z 2t w 8tys enduro masz jeszcze klasę 300-no i moim zdaniem exc 300 czy wr360 (husqa) nie są nudne, nie wiem jak gas gas bo nie miałem przyjemności jechać :D w 300 enduro masz super dół, a góra jadowita, zresztą np w exc można silnik przestawić na charakterystykę sxa wtedy naprawdę wyrywa flaki z 4 liter... do tego masz skrzynie i zawias zestopniowany pod enduro..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.