Skocz do zawartości

Yamaha DT80


Steve
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z Yamaha DT80 otóz na zimnym silniku, po puszczeniu sprzegła, maszyna w ogóle nie idzie do przodu (może minimalnie) na żadnym biegu, dopiero jak trochę sie nagrzeje, to zaczyna łapać.

Jakies sugestie, propozycje?

Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podejrzewam, że od 2 grudnia temat jest już rozwiązany :icon_rolleyes: Po za tym to co znalazłeś to sprzęgło od RD80 wsadzone do DT. Normalnie DeTka ma regulacje na lince przy klamce i kawałek przed na pancerzu.

Dodatkowo warto wspomnieć, że praca sprzęgła polega na ściskaniu tarcz ze sobą. Tak powstaje tarcie które jest potrzebne żebyś mógł jechać.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo warto wspomnieć, że praca sprzęgła polega na ściskaniu tarcz ze sobą. Tak powstaje tarcie które jest potrzebne żebyś mógł jechać.

 

Gdy będzie występowało tarcie to raczej nie będzie mógł jechać :icon_rolleyes:

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcie występuje tylko w momencie stykania się tarcz z przekładkami. Przy zwolnionym sprzęgle (full kontakt) nie powinno występować tarcie bo by spalił sprzęgło :icon_rolleyes:

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgła,które stale pracują z poślizgiem (tarciem) to:

-sprzęgło indukcyjne

-sprzęgło hydrokinetyczne

-sprzęgło wiskotyczne

 

Sprzęgła,w których CHWILOWO MOŻE wystąpić poślizg (tarcie) to :

-SPRZĘGŁO CIERNE

-sprzęgło bezpieczeństwa

-sprzęgło rozruchowe

 

Tarcie występuje w momencie wyrównywania się prędkości obrotowej wału korbowego z wałem sprzęgłowym

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo warto wspomnieć, że praca sprzęgła polega na ściskaniu tarcz ze sobą. Tak powstaje tarcie które jest potrzebne żebyś mógł jechać.

 

 

Gdy będzie występowało tarcie to raczej nie będzie mógł jechać :icon_rolleyes:

 

 

Tarcie występuje tylko w momencie stykania się tarcz z przekładkami. Przy zwolnionym sprzęgle (full kontakt) nie powinno występować tarcie bo by spalił sprzęgło :icon_rolleyes:

 

 

Mowa była o jeżdzie

 

Ja zagłębie się , bo teoria szerzona przez kolegę mnie zaintrygowała. W takim razie możesz mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa sprzęgło w moto z tematu według Ciebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...