kubagsx Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 hej!wrzucam nowy post ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w starych. Jakie są moje problemy... 1. Potrzebuję dorobić nowe plastikowe/szklane klosze kierunkowskazów do nietypowego motocykle. Odrazu zaznaczam że nie da się ich kupić. Nie znalazłem na necie firmy która mi to zrobi :( 2. Sytuacja z lampą przednią, niemiłosiernie pożółkła, jak można ją odnowić? 3. Kolejny motocykl, który jest moim celem... Jest niestety cały przerdzewiały z zewnątrz, blachy są ok ale dużo rdzy, nawet wszędzie na aluminiowych bębnach hamulcoych, powoli włazi na dekle silnika. Chromy już dawno znikły pod tym nalotem. Obawiam się że w środku silnika może być to samo(choć nie musi), co zrobić jeśli np wałki pożarła rdza?Czy zakup takiego motocykla byłby w ogóle sensowny? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Możesz podać model?Poszukam :ph34r: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 he sam go nie znam to bardzo stary motocykl Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Czy zakup takiego motocykla byłby w ogóle sensowny? Wiesz co, wszystko zależy od tego ile masz zapału i pieniędzy, bo elementy można dorobić praktycznie wszystkie - kwestia miłości i/lub zdrowego rozsądku :) Masz możliwość odrestaurowania jakiejś perełki to WALCZ Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 ale odlew wałków kosztowały setki tysięcy! Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 No wiem, ale nie wszystko trzeba odlewać. Tak czy siak, nie rozbierzesz nie będziesz wiedział co w trawie piszczy Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 he sam go nie znam to bardzo stary motocykl To chociaż fotke Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 nie mam jak zrobić, aparat zdechł Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Jeśli masz dostęp do tego motocykla to weź w jakiś sposób spróbuj zakręcić silnikiem. Czy to przez kopniak jeśli takowy posiada czy lepiej nawet bezpośrednio za wał korbowy z którejś strony. Jeśli się kręci to będzie bit. Jeśli się nie kręci to gorzej ale pierwszą przyczyną będą pierścienie przyklejone do cylindra. Jeśli silnik nie stał otwarty bez pokrywy rozrządu i nie był zaparkowany na dnie jeziora to spoko, da się go uratować. Kwestia jest taka czy warto się w to bawić bo jeden motocykl jest wart każdej pracy i pieniędzy a inny nie jest wart nawet 5 minut spędzonych w garażu. Więc powiedz cóż to za motocykl albo chociaż jakieś wytyczne mniej więcej jakiego typu, jakiej produkcji i z którego roku mniej więcej. To nie Nasza babska ciekawość męczy ale chęć sensownej odpowiedzi na Twoje pytania wymaga choćby odrobiny szczegółów dotyczących motocykla o którym tu rozmawiamy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 to jakiś francuz, lata 40 albo 50. Sprzedawca sam nie wie co to jest, ja też nie. Kopniak niestety zblokowany, tłok tak samo. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oldboxer Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 A jakieś zdjęcie, będzie łatwiej cokolwiek powiedzieć, renowacja motocykla to często jeszcze raz tyle ile za niego się dało. Jeśli to trup to ważne by był kompletny i oryginalny, miał papier. Inaczej nie ma co się złomem interesować. Cytuj oldboxer.pl Renowacje Radzieckich Boxerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Akurat brak papierów nie jest jakimś specjalnym problemem jeśli chodzi o zabytki... Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 teraz jeszcze 2 pytania: 1. jak nazywa się taki lakier który nie błyszczy, występuje na motocyklach do lat 50tych.. Np coś takiego:http://allegro.pl/victoria-kr-350-1929r-i1972306794.html 2. jak założyć nowe szprychy, żeby koło nie było jajkiem? Są jakieś przyrządy? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 emalia ftalowa? :icon_eek: a szprychy potrafi zalozyc kazdy serwis rowerowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 (edytowane) Taki lakier to nic innego jak lakier słabej klasy. Wot, taki Renolak czy inny Hammerite. Niby fajnie wygląda ale szału nie robi. Żeby osiągnąć taki efekt nie możesz stosować dobrych lakierów i super techniki nakładania. Wtedy wyjdzie jak oryginał. Ewentualnie pytaj w sklepach o lakier typu pół-matowy. Niby matowy ale błyszczy, ale nie tak żeby raził w oczy. A koła zaplata się dość trudno jeśli robisz to pierwszy raz. Ogólnie najtrudniejsze jest złożenie koła tak aby obręcz była w osi symetrii całego koła. Gdy założysz takie koło do motocykla to obręcz powinna być po środku widelca/wahacza co by nie wyszedł dwuślad z tego sprzętu. Do składania koła możesz użyć orgyinalnego widelca od tego motocykla a także wahacza. Mniej wygodna metoda ale pewniejsza bo widzisz jak obręcz stoi pomiędzy widełkami. Najpierw niwelujesz "jajo" czyli bicie poprzeczne, a potem "ósemkę" czyli bicie wzdłużne. Szprychy muszą być w miarę równo naciągnięte bo nierówne obciążenie spowoduje zrywanie szprych. Wartość naciągu sprawdzasz na ucho czyli uderzając rączką wkrętaka w szprychy odsłuchujesz czy wszystkie wydają podobny dźwięk. Prymitywna metoda ale innej nie znam. Żeby naciągnąć jedną szprychę na lewym boku koła musisz poluźnić co najmniej 2-3 szprychy "w lewo i prawo" od tej naciąganej tylko że po prawej stronie koła. Obejrzyj koło z boku, zobaczysz że każda szprycha ma swój odpowiednik na drugiej połowie koła. Czyli jeśli patrzysz z boku na koło i wybierzesz sobie jakąś szprychę u góry koła to mniej więcej w linii prostej u dołu koła będzie jej odpowiednik naciągający w przeciwnym kierunku. Składanie koła to trudna sztuka. Uczyłem się tego ze starej księgi pt."Naprawa Motocykli" z lat 60-tych. Nawet gdzieś skany wrzucałem dotyczące składania kół. Jako-tako mi to wychodzi ale nadal robię to bardzo niechętnie. Na ten przykład koła od mojej WFM już 4 rok leżą rozłożone i czekam na napływ weny aby zacząć je montować. Bo jeśli sam się zmuszę to tej roboty to na pewno nic z tego nie wyjdzie, dlatego czekam na wenę. A wiem że kiedyś przyjdzie. Koła WFM sa parszywe bo mają szprychy o 2 długościach. Przeplot jest raczej spoko, nie przyglądałem się ale wydaje się być w miarę łatwy. SHL M11 ma potrójny przeplot i tu jest więcej zabawy. Edytowane 4 Grudnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.