dobczok Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Witam!!!Dzisiaj bylem z kolega ogladac ETZ 251. Wszystko bylo w porzadku, tylko cos w silniku stukalo podczas dodawania gazu, tylko w momencie dodawania gazy. Poza tym juz wszystko bylo OK. co to moze byc i skad te stuki dochodza? I jeszcze jedno pytanie: za ile mozna kupic 251 w bardzo dobrym stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 stukac moze np. przepustnica lub naped obrotomierza a co do ceny to za takom zajebista zaplacisz powyzej 2000, moje zdanie jest takie ze lepiej kupic cos do remontu i mies jeszcze leprza chyba ze sie niema ani czasu ani mozliwosci.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 na 90% to przepustnica. Jesli dodasz gazu i zaczyna to stukac po jego puszczeniu przy schodzeniu z obrotow to to jest to :) heh U mnie jest to samo, ale nie przeszkadza to w pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 u mnie też to jest :) , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 u mnie nie ma kupuj moją :) :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 umnie tez tego nie ma bo wymieniłem przepustnice :-) pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 a u mnie wymienilem przepustnice i okazalo sie ze to stuka korbowód i teraz walcze ze sprzeglem bo za ch*& nie chce zejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 u mnie nie ma kupuj moją :) :mrgreen:ale on ma tylko 2500 zł :) dzieki za odpowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 stuka korbowód i teraz walcze ze sprzeglem bo za ch*& nie chce zejść sciagacz i musi! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 nie musi , silnik od nowosci nie rozpolawiany szwaby tak to wcisnely ze sciagacz pekl a nie dal rady potem zalozylem inny taki do lozys na cale sprzego i nic, tak go naciagnalem ze az przy uderzeniach w osdzwonil jak dzwon i nic zastosowalem dstrukcyjna metode nawiercilem zabierak ( kosz )co wchodzi na stozek w kilku miejscach wzdluz walu przywalilem malym przeniakiem i spadl silnik rozpolowiony wal zaniesiony do regeneracji na Balicka ( bo mam 100 m ) za 150 zlo zrobi mi na jutro do tego 70 zl za nowy kosz sprzegla i jeszcze lozyska i ine duperele i bede jezdzil w weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 TO jak to u Was wygląda ta regeneracja ? 150 za regeneracje czyli sama naprawe + jakies 100 zeta za korbowód tak ? jesli tak to = 250 a za 300-350 nowy wal mozna kupic chyba w wilmacie. Wiec jaki jest sens REGENERACJI ? oszczedność ? zawsze jest ,ozliwosc ze ktos nie najlepiej to zregeneruje... a jak wiadomo kreci to sie szybko oj szybko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 JA Mialem juz doczynienia z TAką.... ,,regeneracją,, :) :) :) Dziekuje bardzo ;) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 9 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 TO jak to u Was wygląda ta regeneracja ? 150 za regeneracje czyli sama naprawe + jakies 100 zeta za korbowód tak ? jesli tak to = 250 a za 300-350 nowy wal mozna kupic chyba w wilmacie. Wiec jaki jest sens REGENERACJI ? oszczedność ? zawsze jest ,ozliwosc ze ktos nie najlepiej to zregeneruje... a jak wiadomo kreci to sie szybko oj szybko :) 150 zl za robote i nowy korbowód , sworzen , lozysko oczywiscie z centrowaniem po skladaniu i wywazaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.