ruffneck Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 siemkazastanawialem sie dzisiaj czy da sie to zrobic? mianowicie w jakims moto o mocy wiecej niz 100KM stlumic ten potencjal tak do 50KM.. chcialbym jakiegos scigacza.. kasa bedzie.. problem ze nie chce 125cc.. z kolei 400cc tez odpada bo czesci, potem ciezko sprzedac.. 600cc bylaby w sam raz:D tylko ta pierojska moc.. 100+ koni to za duzo na 1 moto.. stad moje pytanie.. czy da sie to jakos zmniejszyc..bo czytalem duzo o motocyklach(zwlaszcza w reichu) ze sa tlumione np do 33KM, 50KM .. ii sa wsam raz :) posmigac 2/3 sezony nawet 4 jesli bedzie trzeba i odblokowac.. interesuje mnie kawasaki zx6r 95/96 .. chcialbym na tym motorku dluugo posmigac..i stopniowo odblokowac :) napiszcie co o tym sadzicie? czy to wykonalne.. pozdrawiam serdecznie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Wsadz sobie ograniczniki otwarsia przepustnic. Najprostszy i najtańszy sposób ograniczenia mocy. Aporpos motocykli to jest jeszcze klasa 500ccm...one maja akurat 50KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 no niby jest.. ale w sumie tak naprawde to mi sie zadne nie podoba o pojemnosci 500cc.. gpz 500 jest ok.. ale nie jest moim marzeniem :) a jakbym kupil zx6r ;) to juz by bylo cudnie :) ps. moze cos wiecej na ten temat?? jak to dziala?? nie psuje silnika>?? dzieki za odpowiedz :) pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Jeśli chodzi o ograniczanie mocy, to najbardziej korzystne jest ograniczenie mocy przez zmiane charakterystyki układy rozrządy. Ale coś takiego musi być robione na szczeblu fabryki. W najprostrzym wypadku wymiana wałków rozrzadu na inne...(o ile są dostępne) Natomiast ograniczanie mocy, przez dławienie silnika nie jest dla niego aż tak zdrowe gdyż obciąża go cieplnie, ale za to jest najprostsze i najłatwiejsze do ewentualnego usunięcia :twisted: , gdyż niewiele ludzi chce dławić silnik tak jak Ty. U ciebie trzeba by zastosować ograniczenie otwarcia przepustnicy, lub zmiany w ukladie wydechowym, ale zalecal bym to 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 spoko.. dzieki za info :) moze wydawac sie ze jestem wariatem.. bo jestem ;) :) dlatego chce smigac na moto :P a ile by cos takiego kosztowalo?? i czy sa jacys kolesie ktorzy by to zrobili.. bez zepsucia moto :)?? pozdrawiam.. :arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 A że tak zapytam, co da to ograniczenie otwarcia przepustnicy ? Załużmy, zę moto osiąga 13tys rpm, to z takim ograniczeniem niech osiąga 8tys rpm-to jest blisko mocy maksymalnej. W końcu otwarcie przepustnicy odbija się na obrotach a te z kolei na mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 bo czytalem duzo o motocyklach(zwlaszcza w reichu) ze sa tlumione np do 33KM, 50KM .. ii sa wsam raz [icon_biggrin.gif] posmigac 2/3 sezony nawet 4 jesli bedzie trzeba i odblokowac.. założę się że nie wytrzymasz pół sezonudaltego nie wartozałóż sobie raczej blokadę psychiczną-pooglądaj zdjęcia z wypadków itp :lol: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 konrad czyli sugerujesz ze kupic takiego potwora.. i jezdzic.. ? im wiecej czytam to forum tym wiekszy metlik w glowie :) :) na poczatku chcialem kupic 125cc ;) ale pisali ze 2suwy maja malozywotne silniki.. no to jak nie blokowac.. hmm to moze cbr 600 F1.. podoba mi sie a ma 85KM .. i jest wiadomo troszke mniej "ostra" niz zx6r.. pozatym krzywa momentu jest chyba lagodniejsza.. bo maszyny wyzej niz 100KM to w zyciu nie odwaze sie kupic.. :P i co ze sie cykam :( ja juz nic nie wiem co kupic :) masakra.. pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 A może np gsxf - ładny spokojny 600 cmm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 no tez nad tym myslalem.. podoba mi sie tez bardzo :)tylko dosc ciezki (+230kg) .co przy wolnej jezdzie moze troche klopotow zrobic..czy na luku.. no glowkuje i nic.. tysiace pomyslow...chyba wybiore pare fajnych propozycji.. i pierwsza ktora sie trafi OK w sensie ze motor sie bedzie nadawal do jazdy i bedzie dobrze utrzymany, to kupie.. bo samemu mi sie ciezko zdecydowac :) jedno napewno wiem to musi byc scigacz.. albo a'la scigacz :) pozdrowkaszerokiej drogi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Kup XJ 600 Diversion, to jest zajebiste moto...do nauki jazdy i turystyki w sam raz. ja właśnie sie do takiej przymierzam i im wiecej o niej czytam tym bardziej mi sie podoba!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Ja sobie wymyśliłem XJ600N, teraz mi przeszło bardziej w kierunku CB500.Tyle, że ja preferuję naked'y. Powodzenia w szukaniu moto - i nie kupuj pierwszego lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 10 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 no na pewno nie kupie 1 lepszego.. znajac mnie to przepatrze wszystko.. napale sie na wiele maszyn a wroce do korzeni.. czyli gpz 500 :) kupie dobry egzemplarz.. + troche polerki i bajerow + dobry stroj i kask :) pozdrawiam dzieki za odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.