Skocz do zawartości

Pierwszy kask - Shoei XR-1100, black matt.


hordacy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Jak się chwalić, to po całości ! Melduję, że leci do mnie z UK nowiuśki, lecz nie błyszczący, bo matowy kask Shoei !

Długo się zastanawiałem jaki wybrać, kombinowałem, szukałem, pytałem (chociaż mało konkretnych odpowiedzi akurat w tej kwestii mi się udało uzyskać...) i padło na w/w model.

 

Jeśli ktoś ma, lub miał z nim do czynienia, to proszę o jakieś rzeczowe opinie.

Slava!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

toc mozem ale co dajesz w zamian?

warunkowanie gwarancji jest niezgodne w prawem wspolnotowym. moge dac podstawe prawna, ale wolalbym jej nie szukac bez potrzeby, gdyz z uwagi na przerost biurokracji troche mi to zajmie...

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj mi kask 2 piwa, ja tam pojde i bedziesz mial naprawiony...

 

oficjalnie to samo mowi araj (no nie araj tylko importer), to samo mowi suzuki (ale nie suzuki japonia tylko suzuki polska) i wiele innych... taka procedura zeby ludzi odstraszyc...

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny jego minus to to że głośny.

 

Kwestia sporna i subiektywnych odczuc.

 

I wygląda jak hełm kosmonauty. Według mnie ch... warty.

 

P.s Przy okazji kasku z UK, nie działa gwarancja w Europie.

 

Wedlug mnie jest to dobry kask w przystepnej cenie. Mam juz druga sztuke i nie mam powodu do narzekania. Nie wiem jak z gwarancja, bo nie mialem przyjemnosci reklamowac.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kask ma spelniac norme i miec certyfikat. sama kwestia homologacji w ogole nie ma znaczenia. ja mowie o tym ze jak kupisz w niemczech opla to mozesz isc w polsce do serwisu opla i realizowac gwarancje. jak masz akcje serwisowe to mozesz robic to samo. wszelkie inne ograniczenia sa tylko czcza gadanina sprzedawcow. mozesz sie ich sluchac a mozesz nie... ostatecznie jak zbierze sie was 20 z takim kaskiem to nastepny post w chwale sie bedzie Shoei Polska otrzymal kare 5 mln... :)

 

luzik, powaga...

 

edit:

 

zaraz, chwila... napisales ze kupiles kask w UK. UK jest w unii. skad masz zatem kask z uk bez homologacji EU?

Edytowane przez mrbravo

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec kaski zakupione na terenie UE podlegaja naprawie. generalnie trzeba zobaczyc z kim sie ma doczynienia bo nie wiem jak prawnie wyglada umocowanie firmy shoei polska do czegokolwiek. czy jest do oddzial firmy zagranicznej czy jakiego rodzaju to spolka. wiem natomiast ze w podobnym tonie wypowiadali sie juz inni producenci i najbardziej negatywnie odbieram przekaz jaki serwuje swoim klientom suzuki polska. nic do zalatwienia nie mialem, nie mniej jednak slyszalem, ze nie chca realizowac akcji serwisowych na motocykle ze stanow co wzbudzilo moja ciekawosc wiec zadzwonilem. powiedzieli, ze nie realizuja, no i ok...

w kazdym razie ja mam pismo z centrali z japonii ze maja realizowac i jak bedzie problem z moto to gadania nie bedzie...

Edytowane przez mrbravo

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec kaski zakupione na terenie UE podlegaja naprawie. generalnie trzeba zobaczyc z kim sie ma doczynienia bo nie wiem jak prawnie wyglada umocowanie firmy shoei polska do czegokolwiek. czy jest do oddzial firmy zagranicznej czy jakiego rodzaju to spolka. wiem natomiast ze w podobnym tonie wypowiadali sie juz inni producenci i najbardziej negatywnie odbieram przekaz jaki serwuje swoim klientom suzuki polska. nic do zalatwienia nie mialem, nie mniej jednak slyszalem, ze nie chca realizowac akcji serwisowych na motocykle ze stanow co wzbudzilo moja ciekawosc wiec zadzwonilem. powiedzieli, ze nie realizuja, no i ok...

w kazdym razie ja mam pismo z centrali z japonii ze maja realizowac i jak bedzie problem z moto to gadania nie bedzie...

Bravo, a to pismo to pisane krzaczkami, czy tłumaczenie przysięgłe na Polski?

 

Mojego xr1000 też nie chcieli mi gratisowo przeserwisować, bo mam wersję z UK. Następnym razem będę mądrzejszy.

 

A w ogóle - gratulacje. Różne opinie krążą, ale generalnie jest to dobry kask.

Edytowane przez krzywer

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to generalnie 3 pisma byly. napisane w jezyku angielskim a kierowane do urzedow technicznych w stanach zjednoczonych i nadzoru w europie. w tym konkretnym przypadku chodzilo o akcje serwisowe. nasze polskie suzuki tlumaczy, ze jak kupisz sobie moto od niemca i cos sie zepsuje to powinienes ustalic z jakiej sieci dilerskiej pochodzi i tam sie udac, co w kontekscie korespondencji z japonskiej centrali suzuki jest wierutna bzdura. potwierdzaja to takze pisma EU...

 

w sprawach gwarancyjnych jest troche inaczej, bo trzeba ustalic jakim podmiotem jest shoei polska... temat gratisowego serwisu moze byc czyms co w ogole nie jest zwiazane z produktem (gwarancja/wadami technicznymi). np shoei polska moze wymyslec ze gratisowo dociepla kaski ale zakupione tylko w carefurze... ;) taki przyklad... ;) chodzi mi o to, ze moze byc cos co w ogole nie ma zwiazku z przepisami EU a jest po prostu takim dodatkiem oferowanym przez sprzedawce (forma akcji marketingowej).

Edytowane przez mrbravo

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...