Skocz do zawartości

Yamaha xs 1100 nie ma mocy, strzela w rurę


junks10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poziom paliwa według serwisówki ma wyglądać jak na zdjęciu. Nie wiem tylko jaki powinien być poziom paliwa jak go sprawdzam podpiętym wężykiem od dołu komory (nie ma tego w serwisówce). Gaźniki nie mają wybitego numeru modelu, może pływaki są od czegoś innego.

 

I dziwne jest to że wszystkie cylindry chodzą tak samo, czarne świece. Gdyby to była jakaś membrana to raczej w jednym gaźniku były by problemy.

 

Jeżeli chodzi o rozrząd to znalazłem wątek na forum z takim samym problemem i wychodzi na to że jest dobrze ustawiony :buttrock:

post-45399-0-96662200-1319868252_thumb.jpg

Edytowane przez junks10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rysunku jest poziom mierzony na odwróconym gaźniku a ja bym chciał go sprawdzić za pomocą wężyka podpiętego od dołu komory pływakowej. Ile milimetrów od krawędzi (łączenia) komory powinien być poziom paliwa (rysunek). Robiłem kiedyś Kawasaki i poziom według serwisówki był ponad łączeniem, a jak powinno być w tym modelu?

 

Zawory sprawdzałem, na jednym wydechowym jest za duży luz (płytka do wymiany) pozostałe w normie.

 

Miałem stroboskop i wszystko ok. Ale zajrzę jeszcze do tego aparatu zapłonowego, obejrzę impulsatory i ten kołek (klin).

post-45399-0-36022200-1319872716_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogooglalem troche na temat XS11 i pytanie jak tam twoj angielski ???

 

Najlepszym portalem na ten temat jest kanadyjski XJ11.com, ale nie chce czytac mi sie wszystkiego zeby nauczyc sie tego modelu Yamki.

W kazdym razie z krotkiego zajrzenia tam mam 2 sugestie - czy twoj kranik paliwa jest podcisnieniowy czy mechaniczny ?

Jesli podcisnieniowy to sprawdz czy po sciagnieciu weza podcisnienia laczacego kranik paliwa z kolektorem ssacym nie ma w srodku paliwa.

Druga - sprawdz dmuchajac i ssac powietrze przez waz podcisnienia i obserwujac mechanizm przyspieszacza po zdjeciu pokrywki czy w ogole tam sie cos rusza.

 

Jesli chodzi o poziom paliwa badany metoda jak chcesz zastosowac to ogolnie powinien byc 1 - 2 mm pod krawedzia komory plywakowej, ale jaki powinin byc dokladnie w twojej Yamce niestety nie znalazlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach wyjaśnienia: poziom paliwa mierzony za pomocą wężyka ma być 3mm (+/- 1mm) pod krawędzią komory pływaka. Kraniki w tym modelu występują aż dwa podciśnieniowe i zasilają gaźniki parami 1/2 i 2/3.

Strona którą poleciłeś jest naprawdę fajna, znalazłem tam kilka ciekawych rzeczy (już trafiła do ulubionych :icon_biggrin: )

Opisywany problem został już rozwiązany. Dolegliwości były spowodowane brudnymi gaźnikami. Gaźniki były co prawda czyszczone i przedmuchiwane, ale nie były wyciskane z korpusu mosiężne prowadnice iglicy (rurka z otworkami na boku) otworki były w większości niedrożne. Jak to mówią "człowiek się uczy całe życie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te rurki nazywaja sie rozpylacze :)

W starym motocyklu kroey przechodzi pelny remont rutynowo oddaja gazniki rozebrane do ostatniej srubki na myjke chemiczna lub elektrodzwiekowa i potem nie mam niespodzianek tego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...