junks10 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 (edytowane) Poziom paliwa według serwisówki ma wyglądać jak na zdjęciu. Nie wiem tylko jaki powinien być poziom paliwa jak go sprawdzam podpiętym wężykiem od dołu komory (nie ma tego w serwisówce). Gaźniki nie mają wybitego numeru modelu, może pływaki są od czegoś innego. I dziwne jest to że wszystkie cylindry chodzą tak samo, czarne świece. Gdyby to była jakaś membrana to raczej w jednym gaźniku były by problemy. Jeżeli chodzi o rozrząd to znalazłem wątek na forum z takim samym problemem i wychodzi na to że jest dobrze ustawiony :buttrock: Edytowane 29 Października 2011 przez junks10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 No wydaje mi się że masz na rysumku jak to zmierzyć dokładnie pokazane :icon_twisted: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIROMANvf Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 A zawory zegulowałeś po robocie głowicy . Weś lampę stroboskopową i zobacz czy ci się moment zapłonu zgadza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junks10 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Na rysunku jest poziom mierzony na odwróconym gaźniku a ja bym chciał go sprawdzić za pomocą wężyka podpiętego od dołu komory pływakowej. Ile milimetrów od krawędzi (łączenia) komory powinien być poziom paliwa (rysunek). Robiłem kiedyś Kawasaki i poziom według serwisówki był ponad łączeniem, a jak powinno być w tym modelu? Zawory sprawdzałem, na jednym wydechowym jest za duży luz (płytka do wymiany) pozostałe w normie. Miałem stroboskop i wszystko ok. Ale zajrzę jeszcze do tego aparatu zapłonowego, obejrzę impulsatory i ten kołek (klin). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Ssanie się nie przycięło? Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Pogooglalem troche na temat XS11 i pytanie jak tam twoj angielski ??? Najlepszym portalem na ten temat jest kanadyjski XJ11.com, ale nie chce czytac mi sie wszystkiego zeby nauczyc sie tego modelu Yamki.W kazdym razie z krotkiego zajrzenia tam mam 2 sugestie - czy twoj kranik paliwa jest podcisnieniowy czy mechaniczny ?Jesli podcisnieniowy to sprawdz czy po sciagnieciu weza podcisnienia laczacego kranik paliwa z kolektorem ssacym nie ma w srodku paliwa.Druga - sprawdz dmuchajac i ssac powietrze przez waz podcisnienia i obserwujac mechanizm przyspieszacza po zdjeciu pokrywki czy w ogole tam sie cos rusza. Jesli chodzi o poziom paliwa badany metoda jak chcesz zastosowac to ogolnie powinien byc 1 - 2 mm pod krawedzia komory plywakowej, ale jaki powinin byc dokladnie w twojej Yamce niestety nie znalazlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junks10 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 W ramach wyjaśnienia: poziom paliwa mierzony za pomocą wężyka ma być 3mm (+/- 1mm) pod krawędzią komory pływaka. Kraniki w tym modelu występują aż dwa podciśnieniowe i zasilają gaźniki parami 1/2 i 2/3. Strona którą poleciłeś jest naprawdę fajna, znalazłem tam kilka ciekawych rzeczy (już trafiła do ulubionych :icon_biggrin: )Opisywany problem został już rozwiązany. Dolegliwości były spowodowane brudnymi gaźnikami. Gaźniki były co prawda czyszczone i przedmuchiwane, ale nie były wyciskane z korpusu mosiężne prowadnice iglicy (rurka z otworkami na boku) otworki były w większości niedrożne. Jak to mówią "człowiek się uczy całe życie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Te rurki nazywaja sie rozpylacze :)W starym motocyklu kroey przechodzi pelny remont rutynowo oddaja gazniki rozebrane do ostatniej srubki na myjke chemiczna lub elektrodzwiekowa i potem nie mam niespodzianek tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.