lisek508 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Mam pytanie bo w książce serwisowej nie znalazłem info na ten temat, mianowicie jak układać pierścienie na tłoku? tuż przed założeniem cylindra mam 2 pierścienie i jeden olejowy jak to zrobić? Jak w samochodach? Edytowane 14 Października 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 co 120 stopni Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Znalazłem na spokojnie takie coś w serwisówce;http://img513.imageshack.us/img513/8381/beztytuu2mk.pngCzy to czasami nie pokazuje ułożenia pierścieni? Czy jeżeli pierścień jest minimalnie przesunięty ma to duży wpływ? i jeszcze totalnie dziwne pytanie czy jest możliwość wyjęcia korby z tłokiem dołem silnika? czy trzeba wyjąć wał? Edytowane 14 Października 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Nie ma zadnego, pierscienie podczas pracy silnika obracaja sie.Ustawia sie je po to zeby szczeliny zamkow nie pokryly sie na poczatku pracy silnika.Wujac korby dolem sie nie uda z powodu innej konstrukcji karterow niz w silniku samochodowym.Zeby zmienic korbe ,musisz wyjac wal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 W samochodowym tez sie nie da:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Nooo teraz to wiem już wszystko :D Nie mam wiecej pytań :flesje: Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Ogólnie jest jak p.Adam pisze. Pierścienie się obracają. Ale montujemy je co 120* żeby na początku się nie pokrywały. Jest też druga szkoła montażu pierścieni która mówi o tym że pierścień olejowy składa się z 3 elementów, pomijając spiralę zostają dwa które traktujemy jako osobne pierścienie. Wtedy na tłoku masz "wirtualnie" 4 pierścienie i rozmieszczasz co 90*. Ale bardziej popularna metoda to ta na 3 pierścienie i 120*. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 ja montowałem pierścień olejowy też co 120 stopni, czyli górny ten środek i dolny rozstawione co 120 Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.