Skocz do zawartości

Proszę o pomoc w identyfikacji Hondy.


Park
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie, nazywam się Artur, jestem nowym użytkownikiem waszego forum.

Poszukuję tutaj kogoś, kto miał do czynienia z tego typu motocyklem i coś do powiedzenia w tej kwestii. Załączyłem fotki, które posiadam. Motocykl obecnie stoi we Francji, zastanawiam się, czy jest sens ściągać Hanię do Polski, gdyż jak się dowiedziałem - jest to motocykl na osobę o wzroście ponad 190cm (Ktoś tam, gdzieś tam, na forum chwalił się, że ma ok. 2 metry wzrostu i jest OKEJ). Ja natomiast mam ok. 180, 74kg. Kolega twierdzi (właściciel) że motocykl ma dużą moc. Sęk w tym, że nie wiem konkretnie co to za model, kolega mówił, że jest na nim napisane 650. Nic więcej nie wiem. Wrzuciłem fotkę w google grafika i tam wyszukało podobne zdjęcia do tej fotki, czyli Honda XL600r. Mimo wszystko Xl600r wydaje się mieć mniejszy bak od tej domniemanej 650. W każdym razie liczę, że być może ktoś ma rozeznanie w tych motocyklach.

 

Pozdrawiam

post-57880-0-25158800-1318248444_thumb.jpg

post-57880-0-37610400-1318248476_thumb.jpg

post-57880-0-29491400-1318249028_thumb.jpg

post-57880-0-59299200-1318249044_thumb.jpg

post-57880-0-37225200-1318249063_thumb.jpg

Edytowane przez Park
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhh,powinieneś mieć gdzieś tabliczkę znamionowa(pewnie na główce ramy) na której powinno pisać co to za model i rok..ogólnie to zgadywanka w przypadku takiej babci o tylu wersjach A tak to wygląda na XL 600 z okolic 83'

 

a co do wzrostu to bajki ;]

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje, jest to stara Honda XR650L lub XR 600

 

Rok? 198...

 

Rzeczywiście tak to wygląda....

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje, jest to stara Honda XR650L lub XR 600

coś słabe masz to oko

 

jest to najzwyklejsza xl600r z silnikiem pd03(589ccm) 83-87r, z 22l zbiornikiem acerbisa i wyrześbioną kanapą z nowszego modelu i wieloma brakami, jesli kosztuje ponizej 200 ojro to mozna to ciągnąć, jeśli więcej-szkoda prądu :icon_razz:

Na 99% to nie stara XR 600 ani nic z serii XR, XL albo XL R

nie ma xlr600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz.Jak sie okaże, ze kompletny szrot to za samą głowicę i wałek wezmiesz na allegro 1200zł.

Ciezko powiedzieć ile warta, ja niedawno kupiłem za ok 450 ojro tez z Francji taką kozę:

984e0f425fc207b6med.jpg

z wyglądu może być, jeszcze jakieś graty wyhaczyzłem, drugi komplet opon itp

zostało zlikwidować bicie na przedniej feldze i zmienic siedzenie na orginał

18d41bc56dd42a90med.jpg

z mechaniczynch spraw ustawiłem zaworki, wyczysciłem gaziorki, wyczysciłem filtr powietrza i wlałem nowy olej+filtr, moto mimo 66K km jezdzi na full syntetyku i nie pije ani grama :icon_eek:

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś słabe masz to oko

 

jest to najzwyklejsza xl600r z silnikiem pd03(589ccm) 83-87r, z 22l zbiornikiem acerbisa i wyrześbioną kanapą z nowszego modelu i wieloma brakami (...)

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa :notworthy:

 

:icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jjank, Twój chyba bardziej zadbany ;-). A tym, co widzisz, kolega nim jeździł, więc moto jest sprawny. Twierdzi, że ma dużą moc, więc jeszcze nie najgorzej jest ze stanem silnika. Może wygląda tak jak wygląda, ale po drobnych poprawkach będzie git, nie sądzisz? Dokupi się plastikowe osłonki, których brakuje. Czego tam brakuje oprócz migaczy? Wiesz może?

 

P.s ile płaciłeś za przewóz? Czy sam go przywiozłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że jeżdzi, ale te sprzęty mają tak, że nawet skrajnie dojechane mają sporo mocy(duza pojemnosc), ten silnik ma po prostu nie dymić i nie wydawać żadnych najmniejszych stuków-szmerów, wtedy to znak ze jeszcze długo pojezdzi. W sumie braków specjalnych nie ma, boczki, siedzenie, harmonijki na lagi jak chcesz jezdzic w terenie. Transport miałem po taniości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto dostaję w ramach znajomości, nie płacę za niego. A wy na ile wyceniacie ten motocykl? 1200zł ;-)?

 

ja myśle że jak ma papiery to 2tys w polsce spokojnie dostaniesz jak nie więcej........

najlepiej zmierz kompresję, wyciągnij napinacz nierządu zobacz na ile jest wysunięty....niby w wiatrołapie z reguły łańcuszek rozrządu słychać ale lepiej sprawdzić....

 

w tych motocyklach jest tak jak jjank pisze aż do śmierci technicznej będzie miała kopa , będzie brać litr oleju na setkę a i tak będzie mieć kopa i nie będzie czuć jakiegoś mega spadku mocy wiem po kumplowej xt 2kf, jjank to przerabiał w xl :D ...

 

bardzo sympatyczny motocykl poważnie-niewiele serwisu niskie koszty utrzymania wysoki poziom frajdy polecam :D

 

ja to bym z wizualką dał sobie spokój -motocykl dopieścił technicznie (filtry oleje itp ) bo wizualnie dopieścisz pomalujesz a po kilku glebach w terenie wróci do punktu zero :D

 

kierunkowskazy jak chcesz latać ostro off odradzam-ja w xteku mam wszystkie połamane poklejone i tak cud że jeszcze żadnego nie zgubiłem

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej zmierz kompresję, wyciągnij napinacz nierządu zobacz na ile jest wysunięty....niby w wiatrołapie z reguły łańcuszek rozrządu słychać ale lepiej sprawdzić....

no kompresję da się teoretycznie po odpięciu deko sprawdzić, natomiast aby zobaczyc nieszczęsny napinacz we wszystkich silnikach RFVC musisz zdjąć pokrywę zaworów a w pd03 dodatkowo wyjąć silnik z ramy, a na to nie każdy sprzedający się zgodzi :icon_mrgreen: plusem jest to ze zanim łancuszek przeskoczy przez wiele km będzie stukał w napinacz, co nie moze byc nieusłyszane przy hondowskiej kulturze pracy

 

co do poziomu frajdy to napewno jest dobry stosunek koszty/poziom frajdy we wszystkich starych sprzetach,ale jak sie polata więcej na czyms nowszym to niestety widać ten upływ czasu praktycznie na kazdym kroku, najlepszym wyjsciem jest chyba wsadzenie starego ale zdrowego silnika z japonii do ramy lc4 lub husqvarny, ew. do xr400(jest gosciu na xlkowym forum, który silnik xr600 ma w ramie 400, ciekawy jestem jak to sie zachowuje w praktyce, są też magicy smigający na silnikach xr400 i xr600 w ramach crf-y...no ale to juz ingerencja w ramę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...