Szoti Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ciścnienie sprawdzam bez dzwigienek zaworowych. Więc ustawienie zaworów oraz rozrządu nie ma nic do tego. A może po prostu jest to walnięta uszczelka. Po założeniu nowej uszczelki i poruszaniu zaworami ciśnienie było i zaraz znów znikało przypuszczam że to były nie spasowane zawory z gniazdami. A teraz nie ma ciśnienia wcale. Uszczelke już zamówiłem ale żeby znowu nie było niespodzinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Napewno dobrze poustawiałeś pierścienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) Wkręć świecę :)Na poważnie, to może któreś gniazdo wypada. Edytowane 13 Października 2011 przez sebazaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Jak nie zrobie to zawioze do regeneracji. Tylko że dopiero w poniedziałek bo nie mam jak. Gniazda siedzą ok a pozatym by nafta przeciekła jak by było źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) tzn. sprawdzałes kompresję bez dzwigienek zaworowych? rozwiń to. Edytowane 13 Października 2011 przez baba_zanetti 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Bez dzwigienek zawory są zamknięte i wtedy powinno być ciśnienie nie do przebicia gdyż powietrze nie ma gdzie wyjść. Znalazłem chyba przyczyne musze splanować głowice jutro zawioze to na płaszczyźniarke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Już teraz Ci powiem że planowanie głowicy nic nie zmieni. XR to nie dwusuw, jeśli zawory nie będą się otwierały i zamykały, ciśnienia nie będzie:) 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 to wytłumacz mi dlaczego ;d ? Zawory są zamknięte tłok idąć w góre łapie ciśnienie i nie ma gdzie go wypuścić. A umnie jest nie równa głowica (widać to na szkle) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 nie wiem co miałbyś zrobic z tą głowicą by ją skrzywić!? Przejechać traktorem, albo spalić w piecu :icon_biggrin: prędzej tafla szkła jest nierówna. Kompresji po prostu nie będzie- przemyśl to dobrze. Oszczędź sobie kasy i zamontuj najpierw dzwigienki. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 nie wiem co miałbyś zrobic z tą głowicą by ją skrzywić!? Przejechać traktorem, albo spalić w piecu :icon_biggrin: prędzej tafla szkła jest nierówna. wystarczy nierówno dokręcić, ja zawsze dajęgłowicę do sprawdzenia płaszczyzny, choć nie zawsze wymagała obróbki ja nie ogarniam sposobu badania szczelności Szotiego-dla mnie sprawa wygląda tak:jak nafta nie ucieka z odwrócownej głowicy to daję nową uszczelkę, sprawdzam płaszczyznę, dokręcam kluczem i składam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) i jadę w teren :crossy: kocham takie osobyzawsze w prezencie $$ zostawiają :icon_mrgreen: Edytowane 13 Października 2011 przez enduromaster transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Głowica nie równa może być poprzez dokręcanie nie pokoleji szpilek. Głowica jest troche krzywa gdyż widać Np. że nie ma w tym miejscu śladu od uszczelki. Na godzine 10 mam zawieść głowice do planowania potem poskładam wszystko na nawoych uszczelkach i dam znać. A co do tego sprawdzania naftą to mój błąd sorry ;x. Nalałem tylko tyle zeby sie zawory zamoczyły a nie dochodzilo do krawędzi. Po nalaniu do pełna wylewa sie przez tą nierównosć. jaaaa pierrr ... no nie ma .. ciśnienia ja nie ogarniam. Głowica splanowana. Zawory dotarte. Wlewałem przez kolektory nie wycieka wlewałem na zawory też nie wycieka. Nowa uszczelka. Zakładałem normalnie rozrząd regulowałem wszystko dobrze a ciśnienia nie ma ! ; (((( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 założyłeś te dzwigienki? Tłoka nie zapomniałeś?;) 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Ha ! ha ! mam cie ;D nie wiem jak kiedy ale pierścienie przywarły do tłoka .. ale przy społawianiu silnika było ok. wyczyścilem rowki z nagaru pierścienie po ruszeniu paznokciem powychodziły ; ) Oczywiście ciśnienie jak ta lala ; ) Moto pali i jeździ super ! ;) dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi