PICASSO Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Witam pierwszy raz pisze więc proszę o wyrozumiałośc i przepraszam za błędy. przeglądałem dużo forum ale nie mogę tego znaleśc co chce. Posiadam cz 350 zabrałem się za remont długo była nie używana, stała w garażu pare lat. Ale ładnie pali zrobiłem ładowanie bo nie było teraz jest 14.1 napięcia chyba dobre? ale moim najważniejszym problemem jest tak niby ładowanie jest ale pali się kontrolka? ogólnie instalacjia była od wszystkiego odczepiona zrobiłem co mogłem mam schemat ale nie moge dojśc z dwoma przewodami czerwonymi wychodzą gdzięś od akumulatora i wiszą mi pod zegarami. Dodam że instalacjia jest oryginalna kolory się zgadzają ale nie mam już gdzie ich podczepic. Ani pod stacyjke ani pod zegary. może ktoś ma fotke instalacji podłączonej pod lampe pod stacyjke zegary? i jeszcze można założyc przekażnik samochodowy zamiast oryginału?? jak tak to jak?? CZ 350 12v alternator.Dziekuje z góry za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Miałem kiedyś Jawe Ts. Hardcore z ta instalacją :P Na schemacie nie ma tych przewodów z którymi masz problem? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.w Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 sprecyzuj dokładnie skąd one są. Gdzieś od akumulatora za dużo nie mówi. Podpięte są do + aku? czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 (edytowane) Nie pamiętam już zabardzo tej konstrukcji z Jawy , ale rzeczywiście żle mi się to kojarzy. Jeśli masz te 14 v to powinno rzeczywiście ładować. Zresztą to widać po światłach. Przy samochodzie też czasaem się tak zdażało , że było 14 v ale żarówka ładowania świeciła. Okazało się , że dioda jedna podziękowała. Po wymianie problem zniknął , ale po roku znowu ją zjarało :) Widać już jakaś wada alternatora. Może przekażnik ci zaśniedział kolego. Spawdz czy masz połączenie do masy prz alternatorze oraz diody prostownicze. Tu masz schemacik i dokładnie rozrysowane wszystko: http://img602.imageshack.us/i/4726new.jpg/ Edytowane 29 Października 2011 przez thomyk Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Przeciez to prosciutka instalacja, nie powinno byc zadnych problemow.Sprawdz przede wszystkim czy wszystkie masy naprawde masuja a laczki naprawde lacza.Do pracy z jakakolwiek instalacja niezbedny jest wielofunkcyjny miernik - czy masz taki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Kiedys miałem podobny problem w swojej CZ350, motocykl ładnie jeżdził ,palił,jednak za jakis czas zaczęła świecić się czerwona lampka,i zaczęły się kłopoty z ładowaniem. Problemem był uszkodzony regulator napięcia. U Ciebie jak ciągle pokazuje te 14.1V to regulator masz dobry u przyczyna jest gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) Jawa i CZ czyli czeski film. :icon_mrgreen: Miałem Jawę 350 Twin Szrot. Co mi napsuła krwi to na zawsze zapamiętam... :icon_evil: Elektryka w Jawie to w ogóle najwyższy poziom Hogwartu. Żeby Ci ulżyć dodam że niedawno wujkowi w Skodzie Favorit działo się podobnie, czyli że kontrolka świeciła. Żeby było zabawniej to na wolnych obrotach nie świeciła tylko gdy dostał obrotów. Wręcz odwrotnie niż powinno być. A najzabawniejsze było to że ładowanie aku było idealne. Powiedziałem mu że to Skoda i tak musi być. Tak czyli bez sensu. Regulator ma prawie taki sam jak Jawa 350. Z Jawą i CZ ogólnie jest tak że jeśli jej nie okopiesz butem to się nie naprawi. Edytowane 5 Listopada 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.