Skocz do zawartości

YBR 125 2005 r przeróbka z 10,3KM na 12,5KM


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja na gaźnikowa Europę z "dopalaczem spalin" miała 10,3KM. Natomiast wersja na rynek Brazylii i Argentyny nie miała tego "dopalacza" i rozwijała 12,5KM. Z dostępnych mi źródeł doczytałem że wersja nieeuropejska miała dyszę w gaźniku 100 zamiast 97,5 i mniejszą zębatkę na kole tylnym z 43 zębami zamiast 45. Czy czymś jeszcze różniły się te motocykle? Czy usuniecie "dopalacza spalin" spowoduje wzrost mocy z 10,3KM do 12,5KM czy coś jeszcze muszę wymienić lub zmodyfikować?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...